Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tj-nome: Tok ikke lang tid før mappet ble ujevn nei :w00t:

EDIT: Ser ut som den store pyramiden mangler fakler, ser også ut at den har noen redstone fakler også?

 

Borbra: stemte nei siden det ikke kan bli drept, det går bare i veien, og når vi ikke kan drepe de blir de bare plagsomme :nei:

Endret av Luemannen
Lenke til kommentar

Tj-nome: Tok ikke lang tid før mappet ble ujevn nei :w00t:

EDIT: Ser ut som den store pyramiden mangler fakler, ser også ut at den har noen redstone fakler også?

 

Borbra: stemte nei siden det ikke kan bli drept, det går bare i veien, og når vi ikke kan drepe de blir de bare plagsomme :nei:

 

Liker dyrene jeg personlig :whistle:

 

Hva syns dere om farge texturen på mapet :thumbup:

Lenke til kommentar

Introduksjon

 

Søker herved om materiale for bygging av Røros kirka.

Vi er en gjeng som tenker å bygge en kobi av Røros kirka, alle av oss er fra røros.

 

Planlegging

 

Planlegging er forsåvidt ferdig, tomt har blit gravd opp og spawn har blitt søkt om, godkjent og satt opp. En relativt detaljert arbeidstegning er ferdig og alt står klart til bygging

 

Størrelse

 

Målene på kirka er som føger.

 

Bredde: 42

Lengde: 77

Høyde: 72

 

Tomten er gravd ut så det er plass i høyde.

 

Vedlagt er tegningen all regning og bygging blir gjort ut ifra.

 

 

kirke.jpg

 

 

Location

 

Plasseringen av prosjektet skjer et stykke ute i ødemarken. Ett warppoint (/warp røros) har blitt satt opp og omrisset av kirken er tegnet ut på bakken, det er duket for bygging.

 

Utførelse

 

Begynner nok med rammeverk og slikt for å få det klart hva som skal hvor. Blir enklere å organisere flere arbeidere på den måten. Kirken bygges ut fra tegningen, som er basert på bilder og hukommelse.

 

Diverse

 

Som sagt er vi 10-15 stykker som har jobber iherdig med rydding av tomt. Det eneste vi mangler for å begynne er materialene vi søker om.

Det vi trenger er:

 

5000 Ull

2500 Obsideon

100 Jern blokker

30 Gull blokker.

 

De som bidrar for øyeblikket er:

 

Gaarulf

Skoakim

mgrytbak

petter_lysgaard

Gravizt

odegard95

mologg

Targus_Sirius

Tucken_jr

Martin_hg

ErikHolst

Endret av Gravizt
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vil gjerne joine vennene med Røros prosjektet. Er en del av oss nå.

 

Nick: Tucken_jr

 

Skal vi klare å ordne :thumbup:

 

har du ordna byggetilatelse? Tucken_Jr

 

Heihå!Kan jeg få byggetilatelse på servern (mc.hardwork.no)?

 

Ign: TargusSirius

 

Edit: jeg vil joine vennene mine på Røros prosjektet

 

Den er grei :thumbup:

 

Søker herved om warp til Røros. Det er fortsatt fullt mulig å gå ett lite stykket fra /warp Stortinget , men slik det ser ut nå vil hele prosjektet kommer til å bli rimelig svært. Vi er nå rundt 10-15 stykker som kommer til å fortsette på serveren og bygge ut Røros.

 

Som sagt er det ett lite stykke fra sivilisasjonen og når "prosjektet" (Prosjekt Røros, som selvsagt blir uten sponsing da vi bygger en helt ny by, men også det fremtidige prosjektet Røros Kirka) har så mange innblandet så mener jeg at det kan være greit å få enklere tilgang. Det blir også enklere å vise folk byen når alt har startet for fullt. Å skrive en veibeskrivelse hver gang noen spør om hvor vi er er litt stressende.

 

Warp søknad er godkjent. :thumbup:

Endret av Tucken_Jr
Lenke til kommentar

Jeg heter Vetchu på minecraft, jeg er imot griefing også lurte jeg på om jeg kan bygge på serveren?

 

Skal nå gå greit :thumbup:

 

Til andre saker:

 

Kudos for ekstremt bra søknad Gravizt. Slikt vil vi se flere av :thumbs:

 

Serveren vert litt ustabil i dag, det har med at nettlinjen er under test fra ISP-en og det er lite jeg kan gjøre med den saken. Testen skal nå være over og alt skal fungere optimalt.

 

joiky vart bannet fra serveren der han hadde greifet et hus med bryggen. Greifing er nulltoleranse og permentban.

 

Diskusjon av ban kan tas på pm eller i tråden.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei HEi

 

eg har sitt og merket at eg har blitt bannet på serveren....

grunnen er sikkert at eg hadde ein kompis på besøk her hos meg som var innpå pcen minm passordet til minecraft er lagret på pcen så det var ingen sak for han å komme innpå kontoen frå min pc. eg beklager velidg alt han øyelagt, eg har forstått at det er bare sjå erlendh han har øyelagt, han kjenner erlendh i rael life og ville sikkert bare tulle med han. men eg er derimot veldig lei meg for alt som har skjedd og håper eg får byggetilatelsen min tilbake

 

 

Mvh Joiky

Lenke til kommentar

Hei HEi

 

eg har sitt og merket at eg har blitt bannet på serveren....

grunnen er sikkert at eg hadde ein kompis på besøk her hos meg som var innpå pcen minm passordet til minecraft er lagret på pcen så det var ingen sak for han å komme innpå kontoen frå min pc. eg beklager velidg alt han øyelagt, eg har forstått at det er bare sjå erlendh han har øyelagt, han kjenner erlendh i rael life og ville sikkert bare tulle med han. men eg er derimot veldig lei meg for alt som har skjedd og håper eg får byggetilatelsen min tilbake

 

 

Mvh Joiky

 

Ettersom det ikke er noen måte for oss å verifisere din historie på, så er vi nødt til å opprettholde vår strenge politikk på at grief=ban. Det er godt mulig at det er sant det du sier, men det er i alle fall sikkert at alle som griefer vil si noe lignende, om vi lemper på reglene våre, håper du skjønner det.

Endret av Avien
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98134

Kan jeg (Godvik) få byggetilatelse? Holder på med en borg sammen med Frederick som vi begynte på for en stund siden, har hatt en liten pause og imellomtiden har dette byggetilatelse greiene kommet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...