Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Byggesøknad

 

Har tenkt å bygge en større søknad, og søker da for å få tilattelse til det, samt ressurser.

 

Hva

 

Jeg kommer sikkert med flere byggesøknader etterhvert, men det første som skal bygges er Doofensmirths Evil Inc. Bygningen. (Som kan sees på slutten av denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=VR-NPVtF6Ok&feature=related)

 

Tårnet blir 69 blokker høyt, så jeg har allerede terraformet litt slik at jeg ikke når taket før bygningen er ferdig.

 

post-81944-1289246098,6091_thumb.png

 

Hvor?

Jeg startet å bygge litt småhus og lignende i nærheten av røros. det er der jeg har tenkt å bygge tårnet. (Se kart)

 

post-81944-1289246124,7097_thumb.png

 

Skravert med rødt er hvor bygningen vil stå, men området innenfor blå sirkel vil bli terraformet. (Jeg eier alle bygningene innefor området)

 

Ressurser

Jeg trenger MASSE Violet Cloth. Resten tror jeg at jeg skal klare å skaffe på egen hånd.

 

Hvem?

Akkurat nå er det kun jeg som holder på med prosjektet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Byggesøknad

IGN: Siemn

 

Hva

 

Jeg driver foreløpig på med å lage Holmenkollbakken (Den nye), og har funnet ut av Iron blocks er den typen som ser best ut.'

Er det ,mulighet for at jeg kan få MASSE iron blocks?

 

En del admins(Jonol, Avien, TJ-nome og Dracoknight) har sett på strukturen, og kan bekrefte at jeg er igang.

 

Om dere har muligheten til å fjerne litt jord ville jeg blitt takknemlig (Spør ingame når noen er på)

 

Det kommer nok til å bli aktuelt med en del snø også, så om jeg fikk masse snø litt senere ville det også vært fint :)

 

Hadde vært flott med tilgang på blocks, slik at jeg kan få bygget raskt :D

 

Mvh Siemn

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Byggesøknad

 

Har tenkt å bygge en større søknad, og søker da for å få tilattelse til det, samt ressurser.

 

Hva

 

Jeg kommer sikkert med flere byggesøknader etterhvert, men det første som skal bygges er Doofensmirths Evil Inc. Bygningen. (Som kan sees på slutten av denne videoen: http://www.youtube.c...eature=related)

 

Tårnet blir 69 blokker høyt, så jeg har allerede terraformet litt slik at jeg ikke når taket før bygningen er ferdig.

 

post-81944-1289246098,6091_thumb.png

 

Hvor?

Jeg startet å bygge litt småhus og lignende i nærheten av røros. det er der jeg har tenkt å bygge tårnet. (Se kart)

 

post-81944-1289246124,7097_thumb.png

 

Skravert med rødt er hvor bygningen vil stå, men området innenfor blå sirkel vil bli terraformet. (Jeg eier alle bygningene innefor området)

 

Ressurser

Jeg trenger MASSE Violet Cloth. Resten tror jeg at jeg skal klare å skaffe på egen hånd.

 

Hvem?

Akkurat nå er det kun jeg som holder på med prosjektet

 

Hei, bra søknad. Beklage så må jeg skuffe at cloth er kun i hvit farge, nemmeste violet farge blir da obsidian.

 

Heisann!

 

Kan jeg være med å spille på denne serveren?

 

Har til nå bare spilt singleplayer, gleder meg til å spille med andre! :)

 

IGN: Eddnes

 

Den er grei, velkommen til Hardwork :thumbup:

 

Hei.

Kunne jeg fått byggetilatelse?

nick: vilon

 

Den er i orden, Velkommen til Hardwork :thumbup:

Lenke til kommentar

Byggesøknad

IGN: Siemn

 

Hva

 

Jeg driver foreløpig på med å lage Holmenkollbakken (Den nye), og har funnet ut av Iron blocks er den typen som ser best ut.'

Er det ,mulighet for at jeg kan få MASSE iron blocks?

 

En del admins(Jonol, Avien, TJ-nome og Dracoknight) har sett på strukturen, og kan bekrefte at jeg er igang.

 

Om dere har muligheten til å fjerne litt jord ville jeg blitt takknemlig (Spør ingame når noen er på)

 

Det kommer nok til å bli aktuelt med en del snø også, så om jeg fikk masse snø litt senere ville det også vært fint :)

 

Hadde vært flott med tilgang på blocks, slik at jeg kan få bygget raskt :D

 

Mvh Siemn

 

Hei, vi kan sikkert ordne litt blocks, men dessverre trenger søknaden liten update. Anbefale du ser på denne som guide til søknad.

 

Min lenke

 

Så kan du også ser på andre sine søknader :thumbup:

Lenke til kommentar

Introduksjon

 

Søker om å få bruke materialet utdelt til et annet prosjekt, videre i et nytt prosjekt.

 

Planlegging

 

Har bygd og ferdig stilt en moske av diamant.

 

Størrelse

 

Rundt 150 diamantblokker som originalt er utdelt til rørosprosjektet.

 

 

Location

 

Plasseringen av prosjektet er like utenfor Røros

 

 

Diverse

 

Søker om å få beholde en del diamant utdelt til rørosprosjektet.

 

Det ble bygd av:

Martin_hg

Mologg

Odegard95

Lenke til kommentar

kan jeg få byggetilatelse?

IGN/nick: pbsds

Hva jeg kan bidra med: det meste, kan godt hjelpe Røros-spillerne, og jeg er erfaren med data og teknologi, så jeg kan hjelpe med server om nødvendig. Jeg har bygget en by på minecraft classic single player. Jeg er flink med hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...