Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

50 diamanter ja!

Kommer til å erge meg litt når jeg går over til RP serveren!!! :cry:

 

Ser den. Vet du forresten at du har en !lock kommando, som du kan låse en enkelkiste med? Grei å legge verdifulle ting i. Tror kanskje jeg skal skrive en liten guide til serverens basiskommandoer.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

 

50 diamanter ja!

Kommer til å erge meg litt når jeg går over til RP serveren!!! :cry:

 

Ser den. Vet du forresten at du har en !lock kommando, som du kan låse en enkelkiste med? Grei å legge verdifulle ting i. Tror kanskje jeg skal skrive en liten guide til serverens basiskommandoer.

 

Jeg hadde ikke briefa med 50 diamanter om jeg ikke hadde vist om den! samt at disse er i hovedsak i inventorien min.

 

Men, det ligger mye gøy i den låste kista mi for å si det sånn!

Lenke til kommentar

Søker om materialstøtte i form av store mengder fin stein for å bli ferdig med triumfbuen som jeg for øyeblikket jobber med på grensen av anticia, rett ved siden av draco's massive konstruksjon. Byggingen fåregår i full skala og vill i første omgang komm ta seg av selve hoveformen, så får utsmykking og opplysning komme senere.

 

Link til bilde ettersom forumet ikke lot meg legge det til i posten.

 

http://bildr.no/view/750671

 

Hei, en grei ryddig søknad, du mangler litt små ting. Leser du denne posten kan du sjå hva som mangler :thumbup:

 

http://www.diskusjon...post&p=16391342

 

Har du problem med bilde?

 

Prøv å bruk verktøyet picture.png og skriv inn adressen.

 

Du har også mulighet og laste opp bilde med hjelp av "Klikk for å legge ved filer"

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søker herved om warp til Røros. Det er fortsatt fullt mulig å gå ett lite stykket fra /warp Stortinget , men slik det ser ut nå vil hele prosjektet kommer til å bli rimelig svært. Vi er nå rundt 10-15 stykker som kommer til å fortsette på serveren og bygge ut Røros.

 

Som sagt er det ett lite stykke fra sivilisasjonen og når "prosjektet" (Prosjekt Røros, som selvsagt blir uten sponsing da vi bygger en helt ny by, men også det fremtidige prosjektet Røros Kirka) har så mange innblandet så mener jeg at det kan være greit å få enklere tilgang. Det blir også enklere å vise folk byen når alt har startet for fullt. Å skrive en veibeskrivelse hver gang noen spør om hvor vi er er litt stressende.

Lenke til kommentar

Vil gjerne joine vennene med Røros prosjektet. Er en del av oss nå.

 

Nick: Tucken_jr

 

Skal vi klare å ordne :thumbup:

 

Heihå!Kan jeg få byggetilatelse på servern (mc.hardwork.no)?

 

Ign: TargusSirius

 

Edit: jeg vil joine vennene mine på Røros prosjektet

 

Den er grei :thumbup:

 

Søker herved om warp til Røros. Det er fortsatt fullt mulig å gå ett lite stykket fra /warp Stortinget , men slik det ser ut nå vil hele prosjektet kommer til å bli rimelig svært. Vi er nå rundt 10-15 stykker som kommer til å fortsette på serveren og bygge ut Røros.

 

Som sagt er det ett lite stykke fra sivilisasjonen og når "prosjektet" (Prosjekt Røros, som selvsagt blir uten sponsing da vi bygger en helt ny by, men også det fremtidige prosjektet Røros Kirka) har så mange innblandet så mener jeg at det kan være greit å få enklere tilgang. Det blir også enklere å vise folk byen når alt har startet for fullt. Å skrive en veibeskrivelse hver gang noen spør om hvor vi er er litt stressende.

 

Warp søknad er godkjent. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...