Gå til innhold

Mystikk tv-serier. Noe som er som Lost, Twin Peaks, Harpers Island osv..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soleklart Carnivàle.

 

Clancy Brown som Brother Justin er en av de mest undervurderte prestasjonene innenfor serier de siste årene.

 

I tillegg til han så er det en rekke andre kjente i serien og. Tim DeKay(Fra White Collar), Michael J. Anderson(fra Twin Peaks), Robert Knepper(fra Prison Break) i rollene. Sistnevnte bare i noen episoder.

Lenke til kommentar

Bra flere har samme tanken som meg med Rubicon. Det er liksom noe der hele tiden, og James Bagde Dale ble en favoritt hos meg etter The Pacific. Men føler serien går litt sakte, uansett så liker jeg det jeg har sett så langt. Første episoden hadde så godt seertall at det kommer nesten garantert til å komme en sesong 2 hvis produsentene har planer for en sesong 2. Sesong 1 avsluttes 26. September.

 

I andre serier med mystikk så følger jeg med på Persons Unknown. Langt ifra den beste serien for å si det, sånn men er intrisert i å se hvordan det slutter. Finalen til den forlengede mini-serien er i natt med to episoder. NBC kjørte et merkelig opplegg ved å sette episode 11 bare ut på nettet på NBC.com. Episode 12 og 13 kommer i natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...