Filmvenn Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 TBBT er jo ikke lengre noe særlig gøy. Så Community FTW, klarer rett og slett ikke sesong 4 av TBBT. Sliter veldig mye med å le av serien lengre, gjorde det litt i sesong 3 men nå har humoren i TBBT blitt altfor utvasket og altfor mye "toalett-humor". Liker den litt mer referansefulle og litt mer smartere humoren til Community istede. Vaughn likte jeg ikke, men kanskje fordi jeg aldri har likt skuespillern heller. Hva er egentlig favoritt-episoden til folk så langt i sesong 2? Jeg digga Halloween-episoden veldig på grunn av alle kostymene til folkene. Spesielt på grunn Dean Pelton i Lady Gaga, kvinnelig isdanser-kostyme(?) til Chang, og David Beckham-kostyme til Jeff. Apollo 13-episoden var også gangske bra, likte referansene som kom fram på slutten. Å måten Abed lekte helt Gary Senise. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Vanskelig å bestemme en favorittepisode fra sesong 2 egentlig. Halloween var veldig bra, Apollo 13 var veldig bra, samme gjelder episoden der Abed tror han er jesus. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 "Epidemiology" er helt klart favorittepisoden så langt i sesong 2. Virker som om denne serien fortsatt er litt lite kjent her i Norge. Noen som vet om den vil komme på TV her ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Den gikk/går på Viasat 4/Tv3, sesong 1 iallfall. Jeg har ikke fulgt den på norsk tv. Jeg likte muligens Epidemiology (Halloween-episoden) og Aerodynamics of Gender best, men det er vanskelig å velge en favoritt. Jeg liker stort sett hver eneste episode godt. Enig med deg EoM når det gjelder referansene og den smarte humoren til Community, det er elskbart. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg likte nok Epidemiology best. Jeg så episoden, googlet Community, fant en billig plass å kjøpe sesong 1 i sone 2, og bestillte. Jeg har nå sett episoden 3 ganger, den er faktisk så awesome. Over til Dvd-en, det er utrolig nok commentary på alle 25 episodene! Outakes til serien er helt fantastisk. Hovedsakelig pga at flere av skuespillerne er standup-komikere noe som gjør at serien, i likhet med Eastbound and Down, går mye på improvisasjon. Fun facts: Joe Russo har regissert 10 episoder av Community og 10 episoder av Arrested Development. Anthony Russo har regissert 9 episoder av Community og 5 episoder av Arrested Development, inkludert piloten. Justin Lin har regissert 3 episoder av Community, inkludert Modern Warefare og tre av 'The Fast and the Furious' filmene. Donald Glover, 26 år, har drevet med standup, skrevet flere episoder til 30Rock og er generelt awesome. Impressive shit. Ingen hater Glee. De kan banne så mye de vil på DVD-en. Jack Black hadde en fin måte å fortelle at tissen hans kom fram når han ble dradd av bordet. Endret 12. november 2010 av Thommesen Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) næsty i dagens episode når de drar av gipsen til Pierce ^^ morsomt at de hintet til at Shirley kunne vært gravid med Chang etter det som skjedde i "Epidemiology", som Troy visste om. Jeg har også DVDen, mye bra innhold, men hadde vært enda bedre om de hadde tatt med en "tableread" eller to. Endret 12. november 2010 av chairgame Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Hahah genial "feel good" serie. Hadde selv tenkt å lage en tråd, men orket ikke bra du gjorde det. Dette var en av de få seriene hvor jeg har vært hektet fra første episode. Holdt på å dø når Abed snakker om hva han fikk til jul og referer til han fyren fra breakfast club. Har sett igjennom hele sesong 1 og venter litt før jeg begynner å se s02. Endret 12. november 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Abed's Uncontrollable Christmas er en herlig episode! Denne sesongens Paintball-episode ? Plastelina animasjon passer serien perfekt Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Morsom episode ja remote controlled christmas aerodactyl! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Potensielt bakgrunnsbilde: Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Flere som så speilbilde i TV'en på slutten av episoden? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 ja Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Har et par spørsmål. Hva slags rating har serien så langt i år, og hvilken side kan jeg bruke for å følge med på slikt? Ellers digget jeg de siste episodene. Og Joel McHale hos Conan = <3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 4-5 millioner. Du kan sjekke dette på noe så enkelt som wikiepdia. Det står der, og kilden kan du sjekke ut på få sekunder... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Bra episode i går Jeffs beskrivelse av Chang var genial! Håper at Rich ikke blir en karakter som kommer tilbake ofte.. Endret 22. januar 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Hahaha elsket Dungeons And Dragons-episoden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Veldig god episode! Storkoste meg, og jeg har aldri prøvd Dungeons and Dragons. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Men starten var veldig LOTR da.. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 D&D episoden var kjempebra, på linje med Paintball episoden Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Kunne ikke å slutte å le når jeg så Chang under D&D-spillingen. Så forbanna latterlig bra. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå