Gå til innhold

PL: 21.08.10 Arsenal v Blackpool, Emirates Stadium

invalid_user

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke tro noen trodde det, og sånn skal det også være når en storklubb tar imot en bagatell på hjemmebane. Selv om kampen selvfølgelig skal spilles først er det ingen grunn til å være så passiv når absolutt alt tilsier at vi vinner komfortabelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Highbury bra sted å titte på? Bor ikke så langt unna, bor kun noen minutter unna med trikk. Menmen... Det kommer ann på om jeg får PL-kanalen innen 1600 -.-, har ringt og ringt GET og klagd. De lovte hele tiden at det skulle bli klar i løpet av noen minutter. LØGN!

Hvem skal spille? Noen som har oversikt?

Skrevet

Sist gang jeg var på Highbury var det knallstening, skjermer i hvert hjørne pluss storskjerm, god atmosfære, og MYE fans. Jeg anbefaler det sterkt, men nå har ikke jeg vært der så mange ganger da.

Skrevet

Egen Arsenal-pub i Oslo? Har jeg ikke hørt om før. Det står definitivt på må-besøke-lista mi.

Tre Heineken-flasker ligger i frysern, og chilinøttene har kommet til sin endestasjon, skåla. Premier League-helga er så max.

• Liker 1
Skrevet

Egen Arsenal-pub i Oslo? Har jeg ikke hørt om før. Det står definitivt på må-besøke-lista mi.

Tre Heineken-flasker ligger i frysern, og chilinøttene har kommet til sin endestasjon, skåla. Premier League-helga er så max.

Åååå! Amen til det!

Kleivert: Til mitt forsvar: de billettene var bestilt lenge før :p

Skrevet

Scotsman i Bergen skal jeg seee kampen påå med et par Arsenal ppl, bergensere må møte!

orker ikke å kjøre i en time nå, er fyllasjuk :p Men dere får kose dere:)

Håper inderlig at RvP, Cesc og Song starter i dag. Bare å se RvP med #10 bak på drakten er nok til å gi meg en kraftig ereksjon.

haha, du og kjenner at det kitler i buksa da ? :D

Når begynner sendinga idag?

halv 4 tror jeg.

Skrevet

Almunia, Sagna, Song, Vermaelen, Clichy, Rosicky, Wilshere, Diaby, Walcott, Arshavin, Chamakh

Ryktes det. :thumbdown: Ingen RvP eller Fabregas... også jeg som har begge på FPL.

Skrevet

kjører sikkert 4 - 5 - 1 da som forrige gang. Flott at Rosicky starter da :)

Van persie kommer vel innpå de siste 20 minuttene, og forhåpentligvis scorer han og :D

Noen som vet om Fabregas er på benken?

Skrevet (endret)

Almunia, Sagna, Song, Vermaelen, Clichy, Diaby, Rosicky, Wlshere, Walcott, Arshavin, Chamakh

Fox: PL-kanalen går smooth som en motherfucker her.

Endret av Hegland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...