Gå til innhold

T610, hva er mulig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IR fjernkontroll og BT fjernkontroll fungerer fint på T610.

 

MSN, IRC osv. fungerer ikke på T610, de kommer heller ikke til å fungere så lenge T610 ikke støtter socket.

 

Den blir levert med AIM (AOL instant messenger) integrert i USA. Så en eller annen vil vel klare det etterhvert håper jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
MSN, IRC osv. fungerer ikke på T610, de kommer heller ikke til å fungere så lenge T610 ikke støtter socket.

 

Dette stemmer ikke, jeg var senest i går online på msn. last ned cMessenger.

 

Er vel ikke så mye lengere MSN virker da for MS skal stenge for alle 'ikke-originale' servere så slik som trillian vil heller ikke virke mer.. var det 14 okt?

Lenke til kommentar
IR fjernkontroll???

gimmie url pleease? :)

 

 

Tror ikke det er rare rekkevidden på IRn på telefonen ( +-30cm? ) så jeg tror ikke dette er noe satse på. Dessuten bruker vel ikke telefonen samme IR teknologi som fjernkontroller? Uten at jeg vet det for sikkert altså...

Lenke til kommentar

Er sant det, protokollen som benyttes for dataoverføring via IR er IrDa som ikkje er kompatibel med fjernkontrollbruk.

 

IrDa har også veldig begrenset rekkevidde, ca. 1meter, mot opptil 10+ meter for ein bra IR fjernkontroll.

 

For MAC finnes det software som utnytter Bluetooth, Blåtann som gjer at du kan fjernstyre PCen ved hjelp av f.eks. T68i. Dette er da ikkje IR, men radiobølger. Du treng da også ein Blåtann mottaker for PCen.

 

http://apple.slashdot.org/apple/03/03/04/1...2.shtml?tid=193

 

mvh

.runar

webmaster

http://www.vendur.no

-Fjernkontroller til PC

Lenke til kommentar
MSN, IRC osv. fungerer ikke på T610, de kommer heller ikke til å fungere så lenge T610 ikke støtter socket.

 

Dette stemmer ikke, jeg var senest i går online på msn. last ned cMessenger.

 

Er vel ikke så mye lengere MSN virker da for MS skal stenge for alle 'ikke-originale' servere så slik som trillian vil heller ikke virke mer.. var det 14 okt?

 

Dette stemmer ikke, last ned Trillian Pro 2.

Lenke til kommentar

Hei du! MSN Messenger går an og laste ned til din mobil,som et javaprogram..dette er veldig simpel versjon,men prisippet er det samme:)

Dette leste jeg på www.mobil.se (svensk mobilside,kjempebra!) Søki arkivet på "msn messenger" "msn messenger t610" eller noe sånt,så kommer du sikkert fram til det!

Mvh Ingar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...