Gå til innhold

CS problemer og spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud... gidder dere å diskutere cs på et forum?? hvor vanskelig er det å søke på google?? det verste er at folk faktisk gidder å svare...

 

jeg spiller cs selv. har ikke så mye imot det. men herregud! å drive og snakke om det på et forum og spørre hvordan man skifter navn, viser fps osv... gud, hva er det med folk? har dere hørt om internett? man finner det meste man søker etter. spessielt når det er et så godt kjent tema som cs... dessuten så finnes sider som sogamed.com. der finner man også forum. der er det kunn sånn spill-hjelp osv.

Lenke til kommentar
herregud... gidder dere å diskutere cs på et forum?? hvor vanskelig er det å søke på google?? det verste er at folk faktisk gidder å svare...

 

jeg spiller cs selv. har ikke så mye imot det. men herregud! å drive og snakke om det på et forum og spørre hvordan man skifter navn, viser fps osv... gud, hva er det med folk? har dere hørt om internett? man finner det meste man søker etter. spessielt når det er et så godt kjent tema som cs... dessuten så finnes sider som sogamed.com. der finner man også forum. der er det kunn sånn spill-hjelp osv.

 

Ehm... hvis du ikke har noe mer enn det å bidra med synes jeg du like gjerne kan holde kjeft :roll:

Lenke til kommentar

Siden Veritas_ var innom tweaking av cl_cmrate og cl_updaterate, føler jeg trangen til å dele scriptet mitt med dere. Dvs. kun rate-delen av scriptet.. ;)

 

Du finner scriptet her.

 

Forklaring:

  • Last ned fila til cstrike-mappa di (Half-lifecstrike eller Counter-strikecstrike)

[*]skriv 'exec rates.rc' i konsollen når du har starta cs, eller du kan skrive det i autoexec.cfg.

[*]Knapper:

 

kp_pgup = cl_updaterate øker med 5

kp_rightarrow = cl_updaterate minker med 5

 

kp_uparrow = cl_cmdrate øker med 5

kp_5 = cl_cmdrate minker med 5

 

kp_home = skifter mellom net_graph 1, net_graph 3 og net_graph 0

Naturligvis kan du endre på knappene om de ikke passer deg..

 

Standard er cl_cmdrate 65, cl_updaterate 65 og rate 20000.

Ha fremme net_graph 1 eller 3 når du justerer rate'ene for å se umiddelbar effekt.

Mye choke: senk cl_updaterate.

Mye ms: øk cl_updaterate og/eller cl_cmdrate.

Mye loss: senk rate, cl_updaterate og cl_cmdrate.

 

Du bør justere cl_cmdrate slit at de røde prikkene nederst på net_graph 1 ligger på en pen rekke, og cl_updaterate slik at den grønne streken er mest sammenhengende.

 

Håper dette hjelper deg, det er lite som er så kjipt som å skyte mot noens hode, men finne ut etter at de har drept deg at skuddene dine aldri ble fyrt av pga. dårlig forbindelse mot serveren..

 

Skru av V-Sync, skriv fps_max 110 i console.

Half-life motoren klarer ikke mer enn 99/100 fps uanz, så det har ikke noe for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...