Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykeste. Har vært i Southampton i to år, rykket opp til Premier League nå nettopp. Man Utd står uten manager, dermed får jeg denne meldingen...

 

Klikk

 

Synes det er litt rart at de tilbyr meg jobben når jeg kun har trent Southampton opp fra League 1. :hmm: Takket forøvrig nei.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Opprykk til 4 divisjon med Austrheim for 2 uker siden, har ikke spilt siden, og grunnen er enkel. Hadde forsterket laget mitt, både på banen og i støtteapparatet, og var veldig fornøyd, men når jeg kom til 4 januar så lagret jeg og gikk å la meg. Når jeg skulle forsette dagen etterpå klikket spillet hver gang jeg prøver å gå viderre! Har prøvd alt, og eneste måten jeg kan forsette på den saven er å gå på backup saven, rett etter siste kampen i 5 divisjon. Altså jeg mister alle jeg har hentet og alt jeg har gjort. Slik mister man motivasjonen av. Vurderer å forsette på Everton saven istede, så kanskje jeg får motivasjonen til austrheim saven tilbake senere.

Lenke til kommentar

@Iceman

 

Føler med deg! Ingenting er verre enn å gå gjennom en sommer, hente spillere, gjøre masse digedarier, glemme å save.. Nye sesongen starter og saven klikker. Derfor har jeg alltid på autosave, selv om jeg ikke liker det. I tillegg saver jeg 1 måned på Crewe1.sav og neste måned på Crewe2.sav og neste måned på Crewe1.sav igjen. Bare for å være HELT sikker..

Ille nervøs skjønner du :p

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Haha, Wilshere spiller FM11!

 

jack_wilshere Jack Wilshere

My team on #FM2011 is Arsenal of course! I brought Gerrard and A.Young....and i am top of the league :)

 

Lurer på hvordan han har klart å hente Gerrard. :p

 

Høh? Gerrard hvordan fikk han hente han? har prøvd det selv noen ganger, men aldri fått det til =p

Endret av Fyllesjuk
Lenke til kommentar

@Iceman

 

Føler med deg! Ingenting er verre enn å gå gjennom en sommer, hente spillere, gjøre masse digedarier, glemme å save.. Nye sesongen starter og saven klikker. Derfor har jeg alltid på autosave, selv om jeg ikke liker det. I tillegg saver jeg 1 måned på Crewe1.sav og neste måned på Crewe2.sav og neste måned på Crewe1.sav igjen. Bare for å være HELT sikker..

Ille nervøs skjønner du :p

Savet, men når jeg lastet det igjen og trykket forsett så kommer det opp den loading screenen, men da kræsjer spillet. Tror jeg må begynne å ha to saver på samme game i framtiden ja!

Lenke til kommentar

Ja prøv det du, det lønner seg :)

 

En ting som irriterer meg veldig er at det jeg setter på individuelt hos en spiller alltid forsvinn. Foran hver kamp må jeg inn på hver enkelt spiller og fortelle han hvor han skal stå ved corner. Foran hver kamp må jeg på laginstillinger huke av for korte innlegg, og bakre stolpe på cornere. Dette er veldig irriterende, spesielt når jeg glemmer meg ut. Hva pokker er vitsen med slike instillinger om spillet ikke husker det du trykka på sist, selv om du lagrer taktikken! Grrr.... håpløst...

 

PS: Disse endringene blir ikke gjort under kamp, da jeg vet at det ikke blir lagret. Jeg snakker altså om mellom kamper.. sukk...

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Ja prøv det du, det lønner seg :)

 

En ting som irriterer meg veldig er at det jeg setter på individuelt hos en spiller alltid forsvinn. Foran hver kamp må jeg inn på hver enkelt spiller og fortelle han hvor han skal stå ved corner. Foran hver kamp må jeg på laginstillinger huke av for korte innlegg, og bakre stolpe på cornere. Dette er veldig irriterende, spesielt når jeg glemmer meg ut. Hva pokker er vitsen med slike instillinger om spillet ikke husker det du trykka på sist, selv om du lagrer taktikken! Grrr.... håpløst...

 

PS: Disse endringene blir ikke gjort under kamp, da jeg vet at det ikke blir lagret. Jeg snakker altså om mellom kamper.. sukk...

Prøv å lagre taktikken etter du har gjort endringene.

Lenke til kommentar

Ja prøv det du, det lønner seg :)

 

En ting som irriterer meg veldig er at det jeg setter på individuelt hos en spiller alltid forsvinn. Foran hver kamp må jeg inn på hver enkelt spiller og fortelle han hvor han skal stå ved corner. Foran hver kamp må jeg på laginstillinger huke av for korte innlegg, og bakre stolpe på cornere. Dette er veldig irriterende, spesielt når jeg glemmer meg ut. Hva pokker er vitsen med slike instillinger om spillet ikke husker det du trykka på sist, selv om du lagrer taktikken! Grrr.... håpløst...

 

PS: Disse endringene blir ikke gjort under kamp, da jeg vet at det ikke blir lagret. Jeg snakker altså om mellom kamper.. sukk...

Prøv å lagre taktikken etter du har gjort endringene.

 

Det er jo nettopp det jeg gjør :(

Lenke til kommentar

Ja jeg kan det, men f.eks. i kampen når jeg oppdager at ingen står ved stolpene på corner, og da henter frem taktikken under kamp, må jeg allikevel gjøre mye på nytt, markeringer/taklinger og slikt av motspillere osv.

Om jeg ikke er i kamp henter jeg taktikken frem igjen, om jeg ikke har gjort småendringer. Har jeg gjort småendringer, f.eks. på individuelle spillere, endrer f.eks. fra direkte til kort på pasninger, så kan jeg like godt huke av istedenfor å hente taktikken, blir på en måte ett fett med antall trykk, hehe (og dette selv om jeg igjen skulle lagre de nye småendringene, de har en tendens til å forsvinne) :hmm: Må vel være en slags bug?

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

@Iceman

 

Føler med deg! Ingenting er verre enn å gå gjennom en sommer, hente spillere, gjøre masse digedarier, glemme å save.. Nye sesongen starter og saven klikker. Derfor har jeg alltid på autosave, selv om jeg ikke liker det. I tillegg saver jeg 1 måned på Crewe1.sav og neste måned på Crewe2.sav og neste måned på Crewe1.sav igjen. Bare for å være HELT sikker..

Ille nervøs skjønner du :p

Savet, men når jeg lastet det igjen og trykket forsett så kommer det opp den loading screenen, men da kræsjer spillet. Tror jeg må begynne å ha to saver på samme game i framtiden ja!

 

 

Får du opp en XML error? hadde samme promblem. Prøv denne http://segauk.epticahosting.com/selfsegauk/template.do;jsessionid=2D8847C55275EDAC8411CA857D19BE0B?id=175

 

ta backup av savegames, funka for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...