Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

PrestigePrestigePrestige

 

Lei av det. Skjønner nesten hvorfor noen gidder å hacke seg til det. Selv om det virker enda mer fritids igjen.

 

Hire some creative people maybe?

Virker ikke som det er et snev av kreativitet på det feltet hos både Treyarch og Infinityward. >.>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er vel unødvendig og slenge dritt og glorifisere et spill som ikke har blitt lansert enda. Har du prøvd det og likte/ ikke likte det, fine by me. Alle har sine forskjellige meninger. Jeg gleder meg, men jeg stiller meg nøytral til MP delen før _jeg_ har prøvd den. Først da synes jeg det er riktig og enten kaste spillet ut vinduet eller lansere Treyarch som ny gud.

 

Dessuten er vel "I HERD U LIEK MUDKIPZ" måten og skrive på unødvendig. Skriv hva du vil og hvordan du vil for meg, men det er slitsomt og irriterende og lese.

 

 

Edit: Leif og slow typing, bla oppover.

Endret av Katten Geir
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prestige lobbyer er?

Hackede / moddede servere hvor man blir max prestige iløpet av sekunder.

 

Ved å bare stå BOM stille. fucking cunts i mine øyne.

 

Min glede i slike spill er å levle opp, åpne nye ting, gjøre challenges, osv! Jeg kan ikke forstå hvordan spillet er gøy når alt er gjort. Jeg hadde ikke spilt mye mer da..

Endret av itzTheTruth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du mener 'du' som i Treyarch, så ja.

 

Velkommen til forumet, du kom i dag, og iløpet av rekordtid blitt stemplet som ett rasshøl.

 

Gi Treyarch en sjanse, eller gå å finn på noe annet. Vil at tråden skal blusse opp på tirsdag, og ikke at folk skal hate på spillet før de har testet det. Aksepter at Treyarch er årets utgiver av Call of Duty. IW fucket opp, og de som startet det selskapet er hos EA i Respawn Entertainment nå. Litt ironisk egentlig, iom at de stakk fra EA for å bli en suksess! Hehe! :!:

 

Når treyarch vet at slikt går ant, bør de finne en måte å stoppe det på. Får det egentlig konsekvenser om du gjør slikt?

 

Virket ikke slik i MW2. Hvertfall mot slutten. Men de ønsker nok å stoppe dem som gjør det fortest mulig nå, noe jeg håper de klarer. Men Cheatere og hackere klarer alltid å finne en måte å jukse og ødelegge for andre på.

Endret av itzTheTruth
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...