Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er postet før men jeg tror det vill fikse mine problemer. Det er en patch som enda ikke er ute tror jeg.

 

# Improved threading performance on computers with only 2 cores.

# Fixed random freezes in certain computer configurations.

 

 

# Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.

# Incomplete server browser results.

# Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..

# /connect

# /reconnect

# Improved threading performance on computers with only 2 cores.

# Fixed random freezes in certain computer configurations.

# Increased reserved slots to 9.

# Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared – in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match

# Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)

# Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions

# Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree

# Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3

# Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out

# Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2

# Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location

# Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access

# Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access

# Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option

# Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts

# Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side

# Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side

# User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”

 

 

Fant det på steam forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hater å dø av B52 og så når jeg spawner, så spilles lyden på nytt igjen -_-

Altså 1 fly, 2 lyder!

 

Har også slitt med at spillet har krasja på loading screen flere ganger idag, irriterrende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Endelig. Etter mye slit, Flak Jacket Pro og Tactical Mask Pro. Mer eller mindre immun mpt eksplosiver, flammer, nova gas, flash grenade og concussion grenade. Var digg å ligge og ta B på WMD mens fienden napalm bomba hele strekka <3

Lenke til kommentar

Skal komme snart tror jeg.

 

Er bare meg, eller blir enkelte matches å bli delt opp? Syns det suger litt balle jeg, en av mine kamper er da nødt til å ta 3 fileshare ruter!

 

På PC alstå.

Og hvor lenge varer runden da? den holder seg vel til 1 slot så lenge runden er rund 15 min? Hvis du enabler theater på Private står det at den deler det opp hvis det er for langt.

Lenke til kommentar

snip

snip

snip

Frag Grenade funker fett det! Du må bare ikke hive den med en gang. Vent litt med å kaste den etter du har dratt av splinten, da er det ikke lett å hive den tilbake uten Flank Jacket Pro.

Det er egentlig derfor jeg aldri hiver nades tilbake også.. Alle som kommer er cooka så mye at det blir bare selvmord uansett. Du har mye større sjans for å overleve om du bare løper vekk med en gang.

 

Joda, bruker ein del frag granade sjølv også, det eg stusser litt i er kor effektivt det er når det finnes ein perk som gjer at du kan få granaten i retur?

Det å time granaten godt nok er vanskelig, for at den ikkje skal kunne kastast tilbake så bør den eigentlig detonere like før den treffer bakken.

Men med tanke på kor liten blast radiusen vanlige granatar har så burde eg vel kanskje bruke semtex i stadan for? Då vil eg forhindre fienden i å få flak jacket pro og dersom eg treff fienden direkte så er eg sikra eit kill (etter eit par sekund).

 

Bruker forøvrig granaten mest til å tvinge fienden til å måtte flytte seg, er meir effektivt å kaste ein granat inn i eit rom og skyte fienden i det dei sprinter ut døra en det er å drepe dei med granaten direkte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...