Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/Worklog: Nissan 200sx S14a Racing Edition


Anbefalte innlegg

Alle hjulmutterene mine på Sommerfelga er låsemuttere, med 7kanta umbraco i motsetning til 6 som er vanlig. Den nøkkelen som fulgte med ble rund etter 6-7 Muttere og håpløs å bruke. Jeg har saumfart hele Lillehammer i håp om noen som kunne ha slike, eller evt lage men ingen hadde engang sett 7kantet hode på en umbraco før..

 

Men har fått laget en nå, en kunde av fatter tilbudte seg og lage en og jaggu meg ble det en custom en! Artig liten detalj :)

 

49645EB9-3FFB-4F7A-A9E4-E0130CD91C0F.jpg

 

B537A542-BF16-4480-AFDE-1F2495DB8F9C.jpg

 

 

Så nå får man håpe at man får av hjulene igjen, slik at man får begynt å skrudd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Også bestillt Pioneer AVH-X3600DAB 2din spiller, bytte ut den AVD3200DVD jeg har nå.

Litt dyrt? Ser komplett selger den til 3995,-

 

Da er det rimligere om du kjøpet en tom dobbel din ramme + android nettbrett (Feks Nexus 7). Da får du mer eller mindre samme funksjonalitet, bare veldig mye mer i tillegg. :)

 

Ser ingen fordeler med slike Pioneer spillere, eller hvilken som helst andre av samme type, eller er det bare jeg som surrer? hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kan vel ikke si at jeg er det heller, men det anbefales ofte å bytte ut den orginale spilleren til en bedre spiller.

Uten å påstå noe, så vil jeg tro at en god spiller kan gi den siste punchen man ikke får med svakere skyts?

Lenke til kommentar

 

 

Også bestillt Pioneer AVH-X3600DAB 2din spiller, bytte ut den AVD3200DVD jeg har nå.

Litt dyrt? Ser komplett selger den til 3995,-

 

Da er det rimligere om du kjøpet en tom dobbel din ramme + android nettbrett (Feks Nexus 7). Da får du mer eller mindre samme funksjonalitet, bare veldig mye mer i tillegg. :)

 

Ser ingen fordeler med slike Pioneer spillere, eller hvilken som helst andre av samme type, eller er det bare jeg som surrer? hehe.

Jeg hater Android, jeg elsker pioneer, det skal se pent ut uten noe mods og skal ha bra lyd + DAB+ radio.

 

4000 er ikke ille pris for en slik synes jeg.

 

Jeg kan få mye mer med Nettbrett,ja, men hva skal jeg med det når jeg kjører bil?

 

 

Igjennom AppMode på spilleren så kan jeg kjøre de viktigste appene som er kompatibel fra min Iphone via BT. Dvs musikk, film, navigasjon osv.

 

Den Pioneer AVH-3200DVD jeg har nå forbedret lyden dramatisk.

Endret av olehenri
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...