Gå til innhold

PL: 15.08.10 Liverpool v Arsenal, Anfield


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy FAEN så fornøyd jeg er med 1-1. Vi spilte drita dårlig frem til det er spilt 80 minutter, og først da begynner sjansene å komme. Vi får ett poeng her, men vi kunne likegodt stjelt alle tre på tampen. Alt i alt er jeg misfornøyd med spillet, men utrolig fornøyd med poenget. Takk for kampen, gutter.

Lenke til kommentar

1-1, uavgjort, 1 poeng og ett mål mer enn jeg forventet. jeg er fornøyd. Det skal sies at vi på langt nær fortjener det etter denne forestillingen, vi blir til tider rævpult på det groveste av 10 menn i feil rødfarge. Kan bare takke Pepe Reina legend for at vi drar hjem til London, ettersøkt som ranere alle mann.

 

Nå skal vi ødelegge Blackpool.

Lenke til kommentar

1-1, uavgjort, 1 poeng og ett mål mer enn jeg forventet. jeg er fornøyd. Det skal sies at vi på langt nær fortjener det etter denne forestillingen, vi blir til tider rævpult på det groveste av 10 menn i feil rødfarge. Kan bare takke Pepe Reina legend for at vi drar hjem til London, ettersøkt som ranere alle mann.

 

Nå skal vi ødelegge Blackpool.

 

:thumbup:

 

Må bare ikke ta for lett på Blackpool slik vi har en tendens til å gjøre mot svakere lag. Vi kan fort gå på en smell der. Dog er det på Emirates så burde på papiret være 3 enkle poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...