Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

SIden jeg ikke gidder å flytte ræva mi, er det mange folk i dusjene nå?

Fy fader det er digg å sitte på komplett raden. Gratis Corsair SP 2500 og Logitech MX518 + musematte. I tillegg kommer de med drikke ganske ofte. Har faktisk ikke brukt noe av min egen brus enda! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader det er digg å sitte på komplett raden. Gratis Corsair SP 2500 og Logitech MX518 + musematte. I tillegg kommer de med drikke ganske ofte. Har faktisk ikke brukt noe av min egen brus enda! :D

Egen komplett rad? :o BILDE??? :F

Skrevet

Var en veldig lang kø ved utgangen ja. Sikkert 20+ personer.

Egen komplett rad? :o BILDE??? :F

Rekka. Det er vel dette bildet

Skrevet

Dusjene er iskalde, ikke såå mange der nå.

Skrevet (endret)

Våkna av den fæle "Snakke litt" eller hva den nå heter, etterfulgt av bananaphone og rickroll.. Ikke veldig sjarmerende, men med 7 timer søvn klager jeg ikke. :)

Endret av Zodihax
Skrevet

Folk er så sure .. Ser nesten ikke folk som smiler!

Er ikke sur, bare jævli trøtt atm.

Har sovet i 4-5 timer. DEt er alt for lite. Jeg må ha 8+ for å være opplagt :p

Blir vel en 12timers soveøkt i natt tenker jeg. Gjort det de 2 andre årene. Er så digg det.

Skrevet

og der etter 14 timer var pc-en min koblet til nettet :w00t:

Er du han some ble omtalt tidligere her? Som han stakkaren som stuka med PCen sin? :D

Nei, han sitter her enda uten.

Stememr. Dette ender nokk med at jeg bruker den pc-en jeg bruker nå med pentium 4 go 2GB RAM. :cry:

Skrevet

Sov fra 2400-ish til 07:30-ish, fantastisk i soveteltene.

Ble litt bekymret mtp en fra crew som flytta bort tøflene mine hvor brillene lå på, men det gikk fint. Fant brillene omtrent under hodeputa til han som lå ved siden av, haha!

Skrevet

Du har tydeligvis aldri lastet ned betalvare før uten å måtte betale...

(Hint; du sitter på TG med 100 gbit/s)

Jeg har søkt. Men alle som kommer opp støtter ikke filformatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...