Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror nesten jeg skal begynne med hylla nu. har all pyntinga framme alt. må se om jeg finner dete samme juletreet jeg hadde i år :D

 

Hihi, gleder meg som en Ninja! :ph34r:

HW rekka blir det nok! :D

 

Trener nin-jutsu, så du gleder deg neppelike mye som meg ;P fikk nesten lyst å ta på meg fult kampsport drakt med maske på TG O.o Juletreninja.

 

HAha, pure awesome, har aldri vært på TG før så dere må være snille med meg :blush:

 

du vill ikke finne en shuriken i den nye skjermen din nei. ikke i det hele tatt :ph34r::whistle:

Lenke til kommentar

Vi går for en enklere hylle enn i fjor. De samme folkene som i fjor + noen fler skal være med. Du skal også være med selvsagt.

Med enklere hylle, mener du da... ?

Altså, vi kjøper hylle. Istedenfor alt stresset i fjor, med kjøping av materialer samt bygging og slikt. Tror vi går for en "ivar" hylle på Ikea. Samme som Team 24 hadde i fjor.

Lenke til kommentar

tror nesten jeg skal begynne med hylla nu. har all pyntinga framme alt. må se om jeg finner dete samme juletreet jeg hadde i år :D

 

Hihi, gleder meg som en Ninja! :ph34r:

HW rekka blir det nok! :D

 

Trener nin-jutsu, så du gleder deg neppelike mye som meg ;P fikk nesten lyst å ta på meg fult kampsport drakt med maske på TG O.o Juletreninja.

 

HAha, pure awesome, har aldri vært på TG før så dere må være snille med meg :blush:

 

du vill ikke finne en shuriken i den nye skjermen din nei. ikke i det hele tatt :ph34r::whistle:

 

Nei, for den jeg har satt i panna de etter jeg kommer flyvende ned fra taket :ph34r::cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så gjør vi så når vi headshotter en bot , headshotter en bot, v headshotter en bot.

Så gjør vi så når vi headshotter en bot tidlig en tg morgen.

Hehe, nå kom jeg på da Dvarde Den feite spilt CS mot noen andre i skipet. Ban brukte bot, og plutselig hadde han noen småsure fremmede folk bak seg. :wee:

Lenke til kommentar

Kremt, hvorfor ikke samme hylla i år ? Fordi dere ikke gadd bare den ut og den ble kakemost. :thumbdown:

 

(Jajajaja, jeg stakk, unnskyld, runk meg.)

Fordi alle stakk fra meg, jeg sto igjen med loads med utstyr og en liten Audi som slettes ikke har plass til en stor hylle. Ikke skyld på meg.

Lenke til kommentar

Vi går for en enklere hylle enn i fjor. De samme folkene som i fjor + noen fler skal være med. Du skal også være med selvsagt.

Med enklere hylle, mener du da... ?

Altså, vi kjøper hylle. Istedenfor alt stresset i fjor, med kjøping av materialer samt bygging og slikt. Tror vi går for en "ivar" hylle på Ikea. Samme som Team 24 hadde i fjor.

 

Ahh, ja er vel enklest det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...