Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er TEIT med folk som kjefter på andre som informerer den lurte om at det er 1. April. Okey de ble lurt, hva mer skal du oppnå? Hva faen er problemet med at noen informerer om at det er 1. April?

Problemet er at det ødelegger resten av dagens potensielle moro med gathering.org-artikkelen når de som har skjønt at det er en spøk ikke klarer å holde det inne ut dagen.

Synes du synd på de som ble lurt kan du sende dem en PM. ;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Jeg syns det er TEIT med folk som kjefter på andre som informerer den lurte om at det er 1. April. Okey de ble lurt, hva mer skal du oppnå? Hva faen er problemet med at noen informerer om at det er 1. April?

Problemet er at det ødelegger resten av dagens potensielle moro med gathering.org-artikkelen når de som har skjønt at det er en spøk ikke klarer å holde det inne ut dagen.

Synes du synd på de som ble lurt kan du sende dem en PM. ;)

 

Nei, dette er diskusjon.no ikke gathering.org, ett totalt annet sted en hvor spøken tok plass.

Lenke til kommentar

Er det noen steder der det ikke er så mange folk, sånn kose sted?

 

Du har alltids Chillout området til KANDU. De har gratis(!) mat og drikke (frukt og sånne sunne ting) og de har utrolig digge sakko-sekker hvor man kan sitte å se film wub.gif

 

Noen steder hvor man kan være mer alene? :O

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Det er mange slike i nærleiken. Dei heiter hotellrom og motellrom. Du kan alltids spørje Organizer om dei vil sette av eit pulerom til deg i skipet, men eg veddar påskeegget mitt på kva du får til svar.

 

Noen steder hvor man kan være alene med en jente? :love:

 

Handikaptoalett kanskje, eller så er det jo en del busker og trær bak Vikingskipet.

Vil forøvrig anbefale å heller leie et hotellrom eller noe slikt.

 

Det er vanskeleg nok å vere handikappa slik det er (hint: den ekstreme ryddigheten mellom rekkene), om ein ikkje skal okkupere alle handikaptoaletta i tillegg.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Er det noen steder der det ikke er så mange folk, sånn kose sted?

Kjelleren min, eventuelt crewområde. Men ikke så lett å komme inni sistnevnte.

 

En ting til, kan noen sende meg en link til en nettverks kabel som jeg kan bruke med tg med riktig lengde og sånn at jeg for brukt hastigheten optimalt? <3

CAT 6, minst ti meter lang. Søk på Komplett eller noe. :)

Lenke til kommentar

CAT 6 kabler er vel en ting alle har liggende, i alle størrelser og fasonger. Jeg har en som er sikkert godt over 20 meter lang + ett dusin identiske.

Nei, det er nok ikke noe alle har liggende. Kanskje du har det, ja, men ikke alle. Og ja, det er greit å spesifisere at han skal kjøpe Cat 6, da det fortsatt er butikker som selger CAT5. Og ikke nødvendigvis Cat 5E heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et nei til DLD tog ala momstoget på TG burde jo ta form, selv om det er innført kan det jo fases ut!

Verdt et forsøk eller ti!

 

http://forums.gathering.org/showthread.php?9475-Demostrasjon-mot-DLD-TG11

 

Tenkte på det, noen har gjort samme tanken før :thumbup:

 

Har lest litt i den, men er veldig dårlig varsel nå da, får sikkert med ett par tusen, jeg hadde selv gått men nå skal jo ikke jeg på TG :/

Lenke til kommentar

Er det noen steder der det ikke er så mange folk, sånn kose sted?

Kjelleren min, eventuelt crewområde. Men ikke så lett å komme inni sistnevnte.

Førstnevnte er fritt fram eller?

 

Forøvrig, alle som blir tatt i å drive utukt på crewområdet uten tillatelse vil bli filmet og vist på storskjermene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...