Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.


Stream  

129 stemmer

  1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

    • Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9


Anbefalte innlegg

Er sikkert flere som har andre ting å gjøre. Jeg skal tilbake til skolen og jeg skal være fadder i år. Derfor gjør vi det slik at i den første runden så får dere alle en uke til å bli ferdig med 3 macher. Da burde det være mulig å finne tidspunkt som passer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Melder meg på jeg og:

 

Forumnavn: Okse_ku

Ingame: Shouryu

 

shouryu.466

 

Hvordan blir turneringsoppsettet? Gruppespill også vinneren går videre? Eller bare sistnevnte?

 

Synes at alle kampene bør streames (eller at vi får sett VOD av all replayene eller at vi får replay-pack med alle spillene i seg).

Endret av Okse_ku
Lenke til kommentar

Synes at alle kampene bør streames (eller at vi får sett VOD av all replayene eller at vi får replay-pack med alle spillene i seg).

 

Streaming av alle kamper er rett og slett urealistisk. Til nå er vi 19 på meldte og det er best av 3.

19 x 3 = 57 kamper bare i første runde. Jeg har rett og slett ikke tid eller mulighet til å streame 57 kamper på 1 uke. Upraktisk blir det også for de som skal spille kampene siden de blir låst til de tidspunkt jeg tid.

 

Tenker det blir replays som alle kan laste ned, kanskje noen kommentarer. Vi får se.

Lenke til kommentar

når hadde du tenkt at vi skulle starte med denne turneringen?

og er det sånn at man kan møte hvem som helst eller går du ut ifra hvilke leagues folk er i?

denne turneringen er enda en god grunn til at vi skulle fått til noe chatte rom på en eller annen måte. sikkert noen som har lyst til å observe etc mens andre spiller.

Lenke til kommentar

Viss det er plass til fleire so er eg med, er ikkje noke god, har heller ikkje fått spillet enda, men det er på vei. Men eg kan da være med på gøy, og det er jo enda ei stund til den begynner :)

 

Forum name: Noiz

in-game name: Noiz

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...