Gå til innhold

Battlefield 3 er definitivt på vei (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Gleder meg! MEN VET at jeg blir skuffet og at spillet blir like konsoll- og noob vennlig som BC2.... tsk.. Men kommer fortsatt til å skaffe det.

 

Mulig jeg er nødt til å skaffe CE av moh? xb

 

 

og.. spillet har ingenting å gjøre på konsoll.. døde inni meg når jeg leste at det ikke er pc ekslusiv..

 

 

 

Om de ikke har med fly og samme type kart som BF2 blir jeg sint.

BFBC2 sine maps er søppel i sammenligning med bf2..

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har ingenting i BF serien å gjøre!

 

Battlefield: Bad Company var jo, i hvert fall for min del, en stor suksess til PS3, så jeg ser ikke problemet med å ha noen BF spill til konsoll også.

 

Som er BF BC serien.

 

Ooooo... Hadde det ikke vært to skjermer og mange mil med kabel mellom oss ville jeg klasket til deg.

 

EA har ikke laget noe Battlefield spill til konsoll, punktum finale.

INGEN.

 

Det nærmeste de har kommet var Battlefield 1943.

 

Noen av oss HAR faktisk spilt Battlefield 2 eller 1942 eller Vietnam.

Det var et snev av realisme i battlefield spillene.

 

I Bad Company (2) tåler folk 5-6 skudd i hodet på 30 meters hold -- og det er ingen underdrivelse.

 

Bad Company er det nærmeste First Person Real Time Strategy Shooter vi har kommet:

Skal jeg tømme 3 skudd til i hodet til han fyren, eller skal jeg begynne å tømme skudd i hodet på han ved siden av?

Har jeg tid til å drepe han ene jeg holder på å skyte på akkurat nå før han andre snur seg og hjelper han fyren som har fått inn 3 treff på meg?

Får jeg tid til å drepe han andre etterpå før han fyren som har truffet meg 2 ganger i brystet og en gang i hodet treffer meg 3 ganger til -- eller skal jeg løpe 50 meter bak murveggen mens jeg blir skutt i ryggen slik at jeg overlever?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

De har ingenting i BF serien å gjøre!

 

Battlefield: Bad Company var jo, i hvert fall for min del, en stor suksess til PS3, så jeg ser ikke problemet med å ha noen BF spill til konsoll også.

 

Som er BF BC serien.

 

Ooooo... Hadde det ikke vært to skjermer og mange mil med kabel mellom oss ville jeg klasket til deg.

 

EA har ikke laget noe Battlefield spill til konsoll, punktum finale.

INGEN.

 

Det nærmeste de har kommet var Battlefield 1943.

 

Noen av oss HAR faktisk spilt Battlefield 2 eller 1942 eller Vietnam.

Det var et snev av realisme i battlefield spillene.

 

I Bad Company (2) tåler folk 5-6 skudd i hodet på 30 meters hold -- og det er ingen underdrivelse.

 

Hva sa jeg som du var uenig i?

 

Kan si deg at jeg har spilt BF siden 1942. BF 1942 altså.

Lenke til kommentar

Det er også et poeng. I alle Battlefield-spill på PC har man dødd om man ble truffet i hodet, eller av et par velplasserte skudd i kroppen. Men i BC2 (spilte riktignok bare beta) var man jo nærmest udødelig bare man klarte å løpe vekk i tide. Greit nok at det ikke skal være så realistisk at man detter ned i bakken av et skudd. For mye realisme kan gå utover spillbarheten. Men at man skal kunne ta et halvt magasin i brystet uten å så mye som mukke blir for dumt. Nei, da var det bedre i Battlefield 2 hvor de fleste døde om man traff sånn rimelig ok med noe slikt som fem skudd i kroppen, og ett i hodet.

Lenke til kommentar

EA har ikke laget noe Battlefield spill til konsoll, punktum finale.

INGEN.

 

Jeg vil nå påstå at jeg i skrivende stund sitter og ser på Battlefield: Bad Company Gold Edition med en tydelig EA-logo påtrykt :p

 

Noen av oss HAR faktisk spilt Battlefield 2 eller 1942 eller Vietnam.

 

Det var et snev av realisme i battlefield spillene.

 

 

Hey! Spill forandrer seg med tiden, og noe annet ville vært kjedelig ;)

 

I Bad Company (2) tåler folk 5-6 skudd i hodet på 30 meters hold -- og det er ingen underdrivelse.

 

Ja, du sier noe der. Heldigvis er det nå mulighet for å spille hardcore-modus, selv om den heller ikke er feilfri.

 

Som nevnt tidligere, jeg gleder meg til å få testet BF3, selv om Bad Company foreløpig er min favoritt blant BF-spillene.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

EA har ikke laget noe Battlefield spill til konsoll, punktum finale.

INGEN.

 

Jeg vil nå påstå at jeg i skrivende stund sitter og ser på Battlefield: Bad Company Gold Edition med en tydelig EA-logo påtrykt :p

 

Noen av oss HAR faktisk spilt Battlefield 2 eller 1942 eller Vietnam.

 

Det var et snev av realisme i battlefield spillene.

 

 

Hey! Spill forandrer seg med tiden, og noe annet ville vært kjedelig ;)

 

I Bad Company (2) tåler folk 5-6 skudd i hodet på 30 meters hold -- og det er ingen underdrivelse.

 

Ja, du sier noe der. Heldigvis er det nå mulighet for å spille hardcore-modus, selv om den heller ikke er feilfri.

 

Som nevnt tidligere, jeg gleder meg til å få testet BF3, selv om Bad Company foreløpig er min favoritt blant BF-spillene.

 

 

Hvordan kan det være favoritten blant bf spillene om du ikke har prøvd de gode gamle? :o

 

Tror han mente at bad company ikke er et battlefield spill i den grad at de bare brukte navnet battlefield for å selge bedre.. jeg er helt enig.

Lenke til kommentar

Nå er det vel strengt tatt Dice som har laget Battlefield-spillene. EA fungerer stort sett som utgiver, selv om de har noen interne utviklere også. Når det kommer til Battlefield-spillene samt Mirror's Edge er det Dice som er utvikler og som dermed har laget spillene. ;)

Lenke til kommentar

EA har ikke laget noe Battlefield spill til konsoll, punktum finale.

INGEN.

 

Jeg vil nå påstå at jeg i skrivende stund sitter og ser på Battlefield: Bad Company Gold Edition med en tydelig EA-logo påtrykt :p

 

Noen av oss HAR faktisk spilt Battlefield 2 eller 1942 eller Vietnam.

 

Det var et snev av realisme i battlefield spillene.

 

 

Hey! Spill forandrer seg med tiden, og noe annet ville vært kjedelig ;)

 

I Bad Company (2) tåler folk 5-6 skudd i hodet på 30 meters hold -- og det er ingen underdrivelse.

 

Ja, du sier noe der. Heldigvis er det nå mulighet for å spille hardcore-modus, selv om den heller ikke er feilfri.

 

Som nevnt tidligere, jeg gleder meg til å få testet BF3, selv om Bad Company foreløpig er min favoritt blant BF-spillene.

 

Tror han mente at bad company ikke er et battlefield spill i den grad at de bare brukte navnet battlefield for å selge bedre.. jeg er helt enig.

 

Var akkurat det jeg og sa, men da ville han plutselig smakke meg...

Merkelig fyr.

 

Snorre: DICE er vel strengt tatt under EA?

Heter jo EA DICE...

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere, jeg gleder meg til å få testet BF3, selv om Bad Company foreløpig er min favoritt blant BF-spillene.

Hvordan kan det være favoritten blant bf spillene om du ikke har prøvd de gode gamle? :o

 

 

Får jeg framheve at jeg skrev "foreløpig"? Dvs. av de BF-spillene jeg har spilt til nå.

 

Tror han mente at bad company ikke er et battlefield spill i den grad at de bare brukte navnet battlefield for å selge bedre.. jeg er helt enig.

 

Joa, han gjorde vel det, men fakta er vel at Bad Company-spillene er Battlefield-spill samme om dere vil det eller ikke ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at Battlefield Bad Company er et battlefield spill på samme måte som Baldur's Gate: Dark Alliance er et Baldur's Gate spill:

 

Absolutt ingen likheter what so ever mellom spillene eller plottene bortsett fra at pengene går til de samme folka i den virkelige verden.

 

...

Det finnes FÅ eksempler utenfor spillverden...

Battlefield Bad Company er et Battlefield spill, på samme måte som Kraft Foods sin Old El Paso Taco-krydder-pose er en del av Kraft Foods sin Freia Gele-serie.

 

Det hadde ikke kostet dem en kalori å kalle Bad Company for...

...

Bad Company -- og startet en ny serie, som ikke er en fortsettelse på en realistisk serie med spill, og som ikke forsøker å svindle Battlefield fans.

 

Kakeshoma:

Du sa at Bad Company er Battlefield-serien til konsollene.

Som impliserer at Bad Company kan sammenlignes med Battlefield, eller at konsolleiere har fått battlefield spill til konsollene.

 

Jeg er konsolleier, og jeg har spilt Bad Company og Bad Company 2 -- men har ALDRI, ALDRI spilt et Battlefield-spill på min 360.

 

Ja, jeg skiller også mellom Gele og Tacokrydder, selv om begge produktene har samme eier.

Jeg ville FREMDELES skilt mellom Gele og Tacosaus, selv om begge hadde navnet Freia Gele foran smaken.

Freia Gele: Jordbær

Freia Gele: Tacokrydder

 

Different shit, same wrapping.

Bad Company og Battlefield:

"Begge deler er krigsspill med skytevåpen, i moderne tid"

 

Tacokrydder og Gele:

"Begge deler er jo noe man bruker til å lage mat med, som må tilsettes vann"

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kakeshoma:

Du sa at Bad Company er Battlefield-serien til konsollene.

Som impliserer at Bad Company kan sammenlignes med Battlefield, eller at konsolleiere har fått battlefield spill til konsollene.

 

Jeg sa at jeg skiller mellom BF og BF BC som to forskjellige serier.

Jeg syntes det er synd de brukte BF navnet, og tror det ble gjort for makedsføringens skyld.

 

Ikke noe vits å gni det inn når vi i grunn mener det samme.

Lenke til kommentar

Battlefield 3 kommer til å bli syykt! Utviklet over mange år og kommer nok til å bli tiårets største spill! Uten tvil! Skulle egentlig ønske at det ble PC ekslusivt jeg og, men tror det kommer til å bli bra selv om det kommer til PS3 og xbox også. Håper som mange sier at de får inn 64 mot 64 eller mer. Det er et must. Og fly! dogfights er nesten halve BF serien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Multi-plattform er vel ikke noe problem egentlig så lenge de ikke begrenser Pc versjonen.

 

Gi PC versjonen høgere grafikk og helst ingen limits med boter.

 

 

 

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Vel alle spill blir utviklet på pcer og så portet til konsoll. MEn jeg skjønner hva du mener. Spilla er mer basert på konsoll hardware enn Pc.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

 Multi-plattform er vel ikke noe problem egentlig så lenge de ikke begrenser Pc versjonen.

 

Gi PC versjonen høgere grafikk og helst ingen limits med boter.

 

Det er nettopp det som er problemet. Grafikken er ikke problemet - tror ikke det er så mange som ville klaget om nivået i BC2 ble brakt videre til BF3 for å være helt ærlig. Men det er det faktumat det VIL bli begrenset p.g.a. at de utvikler det for konsoll også. Sånn er det bare. Mulighetene er ikke de samme på dagens generasjon konsoll som på PC. Tror man noe annet er man en fanboy uten like.

 

Hvis de parallellutvikler to versjoner, en for PC uten "konsollrestriksjoner" og en til konsollene, så er det greit. Men det er ønsketenkning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...