Gå til innhold

Hvor mange tyrker shots kan jeg drikke?


Petter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble alt for full, hele flasken ble borte. satt på badet å drakk litt vann osv. Spøy en gang.

 

Burde ikke du ta kveld nå ?

Nah ikke enda, skal drømme meg litt videre i tatoveringer osv.

 

Som vanlig, the puke is the limit.

 

neida, drakk da ei kvart flaske etterpå :)

Lenke til kommentar

Hvorfor så dere/vi på dette i går? Hva var det som gjorde at du så dette? Og hva fikk Petter til å gjøre dette?

 

Selv hadde jeg lite å gjøre og ble derfor siddende å se på.

 

Hvordan er formen dagen derpå?

Godt spørsmål! Jeg gjorde det fordi jeg hadde besøk av 2 venner og vi skulle drikke og etter at jeg las den tidligere tråden fikk jeg lyst til å prøve det samme.

 

Formen har vert topp i hele dag etter at jeg skrudde av kameraet tok jeg meg 15 min uten noe å drikke deretter kom jeg tilbake og drakk opp resten av flasken og tok 2 øl til før jeg hoppet i seng.

Lenke til kommentar

Synes du gjorde det bra, men det drakk kanskje litt for fort på enkelte partier. Hadde kanskje vært bedre med en helt plain vodka også noe Brus/øl/juice wathevha som du kunne "slokne" med i blant. Tror også du ble litt over modig siden den var så pass svak, og ble kanskje litt mye klissete og sånt med tyrkisk pepper? Har bare drukket det en gang selv så er ikke sikker:p

 

Uansett bra, insjativ og sånn er det jo med drikking (i vertfall for meg) noen ganger går bare til helvete.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...