Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Registrer deg på siden, og fyll ut Battle.Net infoen din ved å kopiere Battle.Net brukeren din til siden.

Takk for forklaringen, men det hjalp meg ikke særlig. Overser jeg en registreringsknapp på http://sc2ladder.norrs.no/ ?

Snakker du om å registrere seg på sc2.no med samme nick som ingame-nicket i SC2 ?

Skrevet

Lol, det er en rating fra SC2.no? En være gjeng med amatører skal du lete lenge etter. Lenge!

Registrer deg, da! Du seiler vel inn på topp av lista.

Du må for øvrig trykke på registreringen til lefdalcup. Der limer du inn url til profilen din på battle.net.

Skrevet

Men da vil jeg bare si at det blir feil at man sier man er ranket x i [sett in land/verdensdel/kontinent her]. Det er jo en uoffisiell ladder for de som er registrert på sc2.no ikke noe annent.

Skrevet

Toppen av 3v3 tenker jeg og litt lengre ned på 1v1, er bare i plat der. Er ikke et veldig stort mål for meg å være på toppen der. Hvis jeg registrerer meg så støtter jeg SC2.no, noe jeg ikke ønsker å gjøre.

Skrevet

Lista til SC2.no henter dataene sine, unntatt plassering i Norge, fra SC2ranks, så alt unntatt norsk rang burde stemme ganske bra. SC2ranks er heller ikke perfekt, men mye, mye bedre enn SC2.no si.

20 707.-plass i bronse ... Jeg er verre enn jeg hadde regnet med.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jaja, vi er bare 5 i gruppa :whistle:

Det skjedde med meg og en kompis i 2v2 silver, gikk rett fra 1. i Bronze til 1. i Silver, og det var 4 stk i gruppa. 4-5 timer senere var det 40.

Skrevet

Har komt litt tilbake no med ein 2 dagers pause, tapte dei 2 første og har no vunnet dei 3 siste. Spiller i gold so er ikkje sånn veldi god.

Har funnet ut at det er veldi viktigt å huske ka du skal gjer, eg kjører 4 warpgate. og det er alt for mangen kamper eg gløymer Core etter den første gatewayen er ferdig og bygger den kanskje 1 minutt for seint, og da taper eg. dei siste kampene fokuserte eg veldi på og huske og gjer alt til rett tid, og har vunnet alle.

Skrevet

For en expanding av denne spilleren!

Han hadde virkelig meg ved ballene :(

Bare sjekk income!

repimg-33-139000.jpg

Sick, Men rart han ikke skaffa seg flere ravens når han så du hadde DT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...