Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt 2 kamper på rad nå, hvor motstanderen har disconnected, utrolig kjipt og ikke få spille. De disconnecter også først etter 12-15 minutter. Har ikke engang rukket en kamp. Hadde en unit killed sist runde :no:

 

12-15 minutter med en unit kill? Vær mer aggressiv.

Lenke til kommentar

fordi ZvP er totalt ødelagt for tia....

Så bytt race, lær noen skills eller shut up, er så jævlig barnslig å klage på slik når man taper.

 

AtW

...klagde ikke fordi jeg tapte...om vi skal gå over til "jævla barnslig" så ville jeg heller sagt av å gå utifra noe basert på mangelfull info er "jævla barnslig"

 

anyway de fleste top-zergs (inkludert fruitdealer og nestea (kan ikke regne idra fordi han sier slikt uansett)) har kommentert på at de føler at ZvP er "litt for vanskelig" for tiden..

 

selv så spiller jeg random, så det har ikke altfor mye effekt på meg heldigvis mr Atw

Lenke til kommentar

Er nå helst terran som klager. Tviler også på at ZvP er så ødelagt som mange skal ha det til. Virker jo som noen gir opp før de spiller kampen.

Nah, terran har ingenting å klage over, og for å være ærlig, har jeg ikke hørt mange terrans klage.

folk klager over de merkligste ting

i personli i går spilte jeg først en PvT hvor jeg gikk for mass gateway og vant

etterpå en TvP hvor jeg gikk for biomech og vant

begge kampene så kalte motstanderne den andre rasen latterli og op -_- (dette er veldi lavt nivå tho)

Lenke til kommentar

fordi ZvP er totalt ødelagt for tia....

Så bytt race, lær noen skills eller shut up, er så jævlig barnslig å klage på slik når man taper.

 

AtW

...klagde ikke fordi jeg tapte...om vi skal gå over til "jævla barnslig" så ville jeg heller sagt av å gå utifra noe basert på mangelfull info er "jævla barnslig"

 

anyway de fleste top-zergs (inkludert fruitdealer og nestea (kan ikke regne idra fordi han sier slikt uansett)) har kommentert på at de føler at ZvP er "litt for vanskelig" for tiden..

 

selv så spiller jeg random, så det har ikke altfor mye effekt på meg heldigvis mr Atw

 

Jeg tenkte ikke på deg spesifikt, jeg tenkte på folk som sutrer over race i kamper. Suck it up har jeg å si til de, skill er 99.5% uansett, så får de heller klage over 0.5% imbalance når de er i verdenstoppnivå, evt bytte rae.

 

AtW

Lenke til kommentar

fordi ZvP er totalt ødelagt for tia....

Så bytt race, lær noen skills eller shut up, er så jævlig barnslig å klage på slik når man taper.

 

AtW

...klagde ikke fordi jeg tapte...om vi skal gå over til "jævla barnslig" så ville jeg heller sagt av å gå utifra noe basert på mangelfull info er "jævla barnslig"

 

anyway de fleste top-zergs (inkludert fruitdealer og nestea (kan ikke regne idra fordi han sier slikt uansett)) har kommentert på at de føler at ZvP er "litt for vanskelig" for tiden..

 

selv så spiller jeg random, så det har ikke altfor mye effekt på meg heldigvis mr Atw

 

Jeg tenkte ikke på deg spesifikt, jeg tenkte på folk som sutrer over race i kamper. Suck it up har jeg å si til de, skill er 99.5% uansett, så får de heller klage over 0.5% imbalance når de er i verdenstoppnivå, evt bytte rae.

 

AtW

noe sier meg at du hater idra? :)

anyway ikke en eneste zerg på toppen i gsl har særlig lyst å spille zvp

(jeg sier ikke at dette er et direkte bevis) men det må da si noe om "hva disse spillerne MENER om spillet"

for referanser se gsl preliminaries

Lenke til kommentar

Jeg hater ikke idra, men legg merke til hva jeg skriver, "skill er 99.5% uansett, så får de heller klage over 0.5% imbalance når de er i verdenstoppnivå," Eksemplene du kommer med er i verdenstoppnivå.

 

AtW

den % er vel tatt ut av lufta da, jeg ville sagt at ZvP har mye mer enn 0.5% imbalance

og imbalance i toppnivå kan lett gjenspeiles på lavere nivåer, poenget er vel at folk i toppnivå har mer respekt for sine tanker/meninger (Og det burde de så absolutt også ha)

Lenke til kommentar

Jeg hater ikke idra, men legg merke til hva jeg skriver, "skill er 99.5% uansett, så får de heller klage over 0.5% imbalance når de er i verdenstoppnivå," Eksemplene du kommer med er i verdenstoppnivå.

 

AtW

den % er vel tatt ut av lufta da, jeg ville sagt at ZvP har mye mer enn 0.5% imbalance

og imbalance i toppnivå kan lett gjenspeiles på lavere nivåer, poenget er vel at folk i toppnivå har mer respekt for sine tanker/meninger (Og det burde de så absolutt også ha)

 

Jeg har vært konservativ, jeg tipper en som er topp 0,1% i verden Zerg er langt bedre enn en topp 0,5% terran eller protoss. Det er små forskjeller, du vil alltid komme mye lengre med å bare trene skill når du ikke er i verdensklasse fra før. Derfor sier jeg suck it up, det er din egen skill som teller. Slutt å skyld på rasen din. Evt bytt rase og hold kjeft, til folk som sutrer over sånn i en random laddermatch.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hater ikke idra, men legg merke til hva jeg skriver, "skill er 99.5% uansett, så får de heller klage over 0.5% imbalance når de er i verdenstoppnivå," Eksemplene du kommer med er i verdenstoppnivå.

 

AtW

den % er vel tatt ut av lufta da, jeg ville sagt at ZvP har mye mer enn 0.5% imbalance

og imbalance i toppnivå kan lett gjenspeiles på lavere nivåer, poenget er vel at folk i toppnivå har mer respekt for sine tanker/meninger (Og det burde de så absolutt også ha)

 

Jeg har vært konservativ, jeg tipper en som er topp 0,1% i verden Zerg er langt bedre enn en topp 0,5% terran eller protoss. Det er små forskjeller, du vil alltid komme mye lengre med å bare trene skill når du ikke er i verdensklasse fra før. Derfor sier jeg suck it up, det er din egen skill som teller. Slutt å skyld på rasen din. Evt bytt rase og hold kjeft, til folk som sutrer over sånn i en random laddermatch.

 

AtW

vist du spiller zerg som main så skal jeg personlig vie mitt liv til en monkeorden, en zerg ville aldri snakket sånn

vilken race er du? (my guess: terran) :p

Lenke til kommentar

Protoss ble jo regnet som UP for bare noen måneder siden. Jeg klagde ikke til randoms på da, men prøvde heller å forbedre mitt eget spill i stedet for å legge skylden på rasen.

ikke generelt sett av prosene

det er forskjell på at randoms på teamliquid poster: "Omg protoss is doing bad in mlg/gsl this means they are UP!"

og at f.eks whitera+mc+incontroll går ut og sier at PvT er altfor vanskelig fra protoss sin side

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...