Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Topp 200 beregnes av MMR, Gnurk. Mange kamper > få kamper er derfor feil.

faktisk ikke, d er bevist at mange>få kamper selv på mmr'n, orker ikke lete etter d på teamliquid tho, d var forje sesong værtfall kanskje de har forandra no denne som jeg ikke har hørt om?

Lenke til kommentar

Det var helt greit, men skulle ønske det ikke var tvt, selv om jeg er T selv. Og dessuten, herregud for noen kjedelig intervjuer de gir! Sykt.

 

:D

 

Streamer litt ladder nå, om noen vil se på. HAr ny streaming client nå, så tror det skal være litt smoothere enn tidligere, dersom noen vil se på.

 

Glemte link..

http://www.justin.tv/ajaco92

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Det kommer ann på fler ting. Hadde jeg vært master så hadde det nok blitt en del fler. Announcer stort sett bare her på diskusjon.no, og streamer hovedsaklig for at kompiser osv kan se på når de kjeder seg. Så de er "hovedpublikumet" :b

 

De fleste ser jo heller på pro-spillere som streamer, da det er mer underholdene. Så av fler grunner, som sagt, er det er ikke så mange. Alt fra 2-20 stk.

Lenke til kommentar

Påvirker hva en har i f.eks 4v4 hvem du møter i f.eks 2v2?

 

Jeg og en kamerat har spillt 2v2 en stund. Vi ligger i platinum men har gått fra rank 4 til 50 etter 8-9 games nå.

 

I alle gamsene har vi møtt folk som var favored eller sligthly favored.

Alle fra mid diamond til high master.

 

Dvs vi er på vei ned mot gold fordi vi ikke klarer å slå high diamond/masters i 2v2.

Hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar

om dere er på vei opp eller ned er kun avhengig av mmr'n til motstanderne dere vinner/taper mot, f.eks om dere taper mot en bronze fyr med mmr som vil tilsi master, så er dere egentli på vei opp selv om dere taper mot bronze (selvfølgelig fortsetter du å tape så vil du til slutt møte folk med mmr som faktisk tilsier bronze)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...