Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redusere sexlyste


Gjest Bamse

Anbefalte innlegg

Gjest Bamse

Hei. Gutt 19 her.

Jeg er i et forhold med ei jenta på 19 år.

Forhold vart i 1.5 år.

 

Jeg har et helt enkelt spørsmål.

Hvordan kan jeg få redusert sexlysten min ?

Jeg har en sexlyst som er ganske så kraftig, og vil ha sex opp til ca 1-2 ganger dagelig. Min samboer fornøyer seg med 1 gang hver 3-5 dag.

Hvordan redusert sexlysten min ?

Dette er ganske plagsomt for både meg og henne.

 

 

Takker for svar på forhånd smile.gif

Mvh Bamse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bamse

Grunn til at hun IKKE tilfrestiller meg når kun jeg vil, er fordi hun ser på det som og tvinge seg selv.

Hun sier det høres helt sprøtt ut at hun skal ha sex med meg for min skyld så det er ikke akseptabelt. Hun skal bare ha sex når hun har lyst selv ^^ hehe. Men jeg gir henne både oralsex og sex for hennes skyld, med GLEDE! :D

Hun har bare gitt meg oralsex de 2-3 første månedene men etter der har jeg ikke fått noe oralsex.

Men jaja thats life.

Lenke til kommentar

Hvis dere har vært sammen i 1.5 år er dere sikkert veldig glad hverandre. Hvorfor kan ikke hun bare tilfredstille deg når du får sexlyst for din skyld?

Nå skal ikke jeg starte en diskusjon om hvorvidt det burde være sånn. Men det er ikke sånn. Det har aldri vært det, og kommer aldri til å bli det. Med mindre du er villig til å betale for å bli tilfredstilt, så er det en tanke som ikke funker.

 

Menn har mye hyppigere sexlyst enn damer, punktum. (Jada, det finnes unntak.) Hvis noen vet om et botemiddel som fungerer i et varig forhold skulle jeg gjerne høre om det. Helst for 20 år siden... :D

 

Slik som dama mi, jeg syns ikke det er veldig digg å slikke en vagina, men jeg gjør det for hennes skyld.

Nei, strengt tatt gjør du det fordi det er en investering i å få deg noe selv... :innocent:

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Vel nekt hu sex når hu har lyst så kan hu se hvor kult det er.

Han vil ha sex to ganger om dagen. Hun vil ha det to ganger i uken, max. Gjett hvem som holder ut lengst... ;)

 

Alle må gi og ta litt for å holde forholdet i gang.

Ja, men for kvinner er et forhold så mye mer enn sex. Du aner ikke hva bytteforholdet er mellom sex og plenklipping eller gulvvask...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvis dere har vært sammen i 1.5 år er dere sikkert veldig glad hverandre. Hvorfor kan ikke hun bare tilfredstille deg når du får sexlyst for din skyld?

Nå skal ikke jeg starte en diskusjon om hvorvidt det burde være sånn. Men det er ikke sånn. Det har aldri vært det, og kommer aldri til å bli det. Med mindre du er villig til å betale for å bli tilfredstilt, så er det en tanke som ikke funker.

 

Menn har mye hyppigere sexlyst enn damer, punktum. (Jada, det finnes unntak.) Hvis noen vet om et botemiddel som fungerer i et varig forhold skulle jeg gjerne høre om det. Helst for 20 år siden... :D

 

Slik som dama mi, jeg syns ikke det er veldig digg å slikke en vagina, men jeg gjør det for hennes skyld.

Nei, strengt tatt gjør du det fordi det er en investering i å få deg noe selv... :innocent:

 

Geir :)

 

Nei til begge deler :!:

 

jeg og fruen har det slik :) Vi føler det er best slik :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bamse

Hehe ! :p Om jeg gjør henne kåt er det ikke alltid det hjelper... Hun kan si at "VI gjorde det i går" som et feks. Eller så sier hun at hun at vi kan ta det til kvelden... men da blir hun vaneligvis så trøtt at hun ikke gidder, men når jeg spør "kan vi gjøre det i morgen" så sier hun bare "joda det kan vi". Så prøver jeg meg på henne da hun har våknet litt men da vil hun ikke pga hun er trøtt xD Men så virker det ut som hun bare gir etter til slutt og gir meg sex. Men jeg maser ikke om sex så det er ikke problemet :)

 

Tok bare dette som et eks av det hun kan si ^^

Lenke til kommentar

Du kan kommentere at hun er sexy/pen og "foreslå" at "i kveld skal jeg ta deg", eller noe annet som faller naturlig, på formiddagen -- da føler hun ikke noe press, fordi det ikke er "nå".

 

Så må du være snill resten av dagen, og ikke si nei til noe hun foreslår.

 

Hun vil så kanskje huske hva du sa, ute på kvelden, og med litt flaks...

 

Du kan kanskje "kjøpe" deg sex en ekstra gang i måneden med denne :/

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Kanskje det er deg det er noe feil med.

Hvorfor spørre om sex hele tiden? Det skal jo falle naturlig inn når/hvis dama er kåt.

Dere har sex 2-3 ganger i uken? Hvor ofte tar hun initiativ?

 

Kanskje på tide å tenke på egne prestasjoner i sengen. Alt kan jo ikke være helt ok hvis dama kun gir deg sex for å tilfredsstille deg.

Jenta må jo ha lyst på sex for å tilfredsstille seg selv også.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...