Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor måle penis fra magen ut?


Gjest Johs

Anbefalte innlegg

Hva med de som har en penis som krummer mye mot seg selv? Enkel matematikk tilsier at disse får for få centimeter om de måler fra magen og ut. Det blir som å måle en banan på innsiden, eller? Har jeg misforstått noe fundamentalt her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med HValder, men jeg forstår problemstillingen. Om du skulle målt på undersiden, hvor skulle du begynt da? På enden av ballene? Der ballene slutter og penis begynner? Hvor er det egentlig? Jeg anbefaler at du tar kontakt med fagpersonell som kan fortelle deg hvor denne stedet på akkurat din pung er :)

 

Eventuelt kan du være fornøyd med utstyret du har, og spørre "Er du helt seriøs?" til eventuelle personer som måtte spørre deg hvor lang penisen din er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med de som har en penis som krummer mye mot seg selv? Enkel matematikk tilsier at disse får for få centimeter om de måler fra magen og ut. Det blir som å måle en banan på innsiden, eller? Har jeg misforstått noe fundamentalt her?

Du kan også gå til helsesøster på skolen for å få utført en helt korrekt måling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, beste måte å prøve seg på sex med helsesøsteren. Forutsetter at hun er MILF. "Jeg er så usikker, kan du måle penisen min, vær så snill".

 

"Aaaaw, lille gutt, selvfølgelig skal jeg det, hvis det får deg til å føle deg bedre!"

Drar den frem og begynner å leke med den for å få den stiv:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med de som har en penis som krummer mye mot seg selv? Enkel matematikk tilsier at disse får for få centimeter om de måler fra magen og ut. Det blir som å måle en banan på innsiden, eller? Har jeg misforstått noe fundamentalt her?

Du kan også gå til helsesøster på skolen for å få utført en helt korrekt måling.

Jadu. Skal hun hjelpe til med ereksjonen også kanskje?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...