Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Er stor kuk viktig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir den for liten er det stor sjanse for at vi ikke kjenner noe særlig. Jeg har hatt ganske lite, han var 8 cm. Han var liksom bare der. Jeg har ohså hatt stort. Han var over 30 cm. Jeg foretrekker da 8 om de to er det eneste jeg har å velge mellom.

 

Så lenge man har peilig på hvordan man skal bruke den, spiller størrelse veldig liten rolle. Men om andre jenter er som meg, så finner de sikkert en sørrelse de synes er "perfekt", enten det er snakk om lengde eller tykkelse. At man har stor tiss betyr nødvendigvis ikke at man er god i sengen.

Lenke til kommentar

Nå er det jo faktisk sånn at jenter og er forskjellig størrelse nedentil, så det er ingen fasit på dette svaret. Jenter med digert høl trenger naturligvis noe større for å fylle opp, mens for jenter med trangt stell så vil en stor pikk mest sannsynlig bare gjøre vondt.

 

Syns forøvrig at det er for mye snakk om størrelse på pikken og for lite snakk om trangheten til damene. Jentene kan i det minste trene seg trangere. ;)

Lenke til kommentar

Nå er det jo faktisk sånn at jenter og er forskjellig størrelse nedentil, så det er ingen fasit på dette svaret. Jenter med digert høl trenger naturligvis noe større for å fylle opp, mens for jenter med trangt stell så vil en stor pikk mest sannsynlig bare gjøre vondt.

Dette var vel forsåvidt en ganske unødvendig post. Er ingen her som har gitt et fasitsvar på en kvinnes dypde etter slapphet/tranghet. Vi er ganske tøyelige, men vi går som regel tilbake til "opprinnelig" størrelse. Man kan fremdeles være trang selv om man har født et barn.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...