Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Er stor kuk viktig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Pikken vokser til du er 21-22 (hvis jeg husker riktig), min pikk er 17-18cm nå, kommer jeg liksom til å få 40cm da, eller..?

 

(er 14)

 

Har du vært gjennom puberteten er snabben din utvokst, hvis du derimot ikke har vært i puberteten ennå kan den gjerne bli 40 cm, ja.

 

Ellers så krymper den igjen når du begynner å nærme deg 30.

Lenke til kommentar

Har man ikke diskutert dette ferdig? Det ender bare med at en haug med gutter brøler i ansiktet på jenter som syns det er ålreit med en hung en, mens de påståelig velutstyrte gutta godter seg. Også stenger mod hele dritten og alt går til helvete.

 

JA, størrelsen betyr noe. NEI, den er helt sikkert ikke for liten. For de fleste.

 

Jeg har opplevd med mine 16 spake at det har vært både for lite og nesten for mye for noen av dem. Akkurat nå er det det siste, og livet er rock 'n roll.

Lenke til kommentar
Gjest ObservantOgKåt

Diskusjon av dette temaet vil aldri ta slutt. Det er heller ingen fasit må det!

 

Selvsagt er det forskjell på peniser, og like mange "karer" som som er "livredde" for ikke å strekke til. Min "frustrasjon" er at det liksom skal være den fordømte penisen som er "nøkkelen" i dette. I all andre sammenhenger enn samleie, har dette ingen betydning.

 

Derimot! Ved samleie er det vanligvis (?) 2 personer (eller fler), og da er det faktisk "fysiske realiteter", mental innstilling, og erfaring som spiller inn. Her er det også samspill og forståelse som spiller inn. Jeg vil på ingen måte skyve "årsaken" over på jentene, men både jeg og andre opplever at mange jenter "sliter" med "resultatet" av samleier... utilfreds, - og ikke fordi "penis er feil". Jeg tillater meg på peke på et par tre forhold.

 

1. Kvinner er for tilbakeholdende (av ymse årsaker), og venter at mannen skal "ordne dette"

2. Selv om en kvinnes sjede er (veldig) følsom, er den allikevel så "myk", at uten aktiv trening av muskulatur i underlivet, klemmer de ofte for lite om penis til at den trives.

3. Fødsler eller ikke, så vet ikke mange kvinner at muskulatur som ikke brukes, - slapner.

4. Sa noen "penisring"? Jo den har sin misjon, men kvinnens sjede og munn er vel de naturligste "penisringer" om de blir klar over det, og gjør noe med det (Ref. Kegel øvelser).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...