Gå til innhold

Oblivion-utfordrer fra gamle kjenninger (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Spillet blir del av et større konsept satt til en og samme verden, og eier 38 Studios planlegger også bøker, tegneserier, leker, filmer, TV-serier og et eget MMO-spill (arbeidstittel Copernicus) basert på samme råmateriale."

 

Det høres interessant ut. Om de har tenkt å gjøre verden til så mye må dette spillet være ganske interessant. Hvem gidder kjøpe bøker og leker basert på et kjedelig spill?

Lenke til kommentar

Man kan alltids håpe det blir bra.

Verdenen Drizzt lever i er bra stor for et mmo, og mye lore ta av.

 

Eneste jeg er litt skeptisk til, er at det allerede er mange spill i denne settingen, så det må gjøres gjennomført bra for å slå an.

 

Her er det nok snakk om en helt original setting som de bygger fra bunnen av. Ikke Forgotten Realms.

Lenke til kommentar

Hørtes faktisk veldig lovende ut. The Elder Scrolls serien må vel også snart komme med et nytt spill? Var 4 år mellom Morrowind og Oblivion, og nå er det snart over 4 år siden Oblivion kom ut (mars 2006).

 

Så lenge han ikke bruker tid han ellers kunne brukt på å skrive mere om Drizzt, Artemis, Jarleaxe osv, så blir det sikkert bra ;D

Regner med han nok kommer til å bruke en del tid som ellers hadde gått til å skrive bøker.

Lenke til kommentar
Videre har vi fått vite at Amalur er en magisk verden fylt med rare landskap, eksotiske byter, fargerike rollefigurer og fryktinngytende skapninger.
Eksotiske byter. Hva med bits? Vil vi møte bits, som er den mindre versjonen av bytes? :tease:

 

Og Oblivion er en god sammenligning, selv om det kanskje er "litt" på kanten å si "utfordrer" til et 4 år gammelt spill. Men jeg skjønte meningen med tittelen, så det funker.

Lenke til kommentar

Pussig at dette skulle komme nå.. Er i full gang med Salvatore's siste bok om Drizzt, The Ghost King. Blir nok ferdig idag.

 

Har dog ikke hørt noe om at han er i ferd med å skrive flere bøker i serien?

 

Et spill lagt til Forgotten Realms hadde nok vært noe jeg definitivt hadde sjekka ut, men vi får se hvordan dette blir. Det at Salvatore er bak spakene er uansett mer enn nok til å pirre min interesse!

Lenke til kommentar
Oblivion er et av de mestselgende og mest populære spillene i denne sjangeren

 

Ja, men du skuffer nok mange RPG fans om du setter det som en målestokk for at spillet er Bra og ikke minst utfordrendet (som veldig få av rpg action spillene som kommer ut i dag er).

 

Som jeg skrev det i min forige post:

Elder Scrolls III, Morrowind

 

Lag gjerne spill i denne RPG stilen MEN Oblivion (rpg action) NOT so much (i det hele tatt)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...