Gå til innhold

Oblivion-utfordrer fra gamle kjenninger (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Om du ikke går grundig tilverks som jeg gjør med RPG som kan det hendet man overser Autolvl system og et omtrent ikke fungerendet skillsystem ja. Etter et pr timer spilling haddet jeg stengt flere portaler og blitt Arena champion med cloth og bue på lav lvl, så fort jeg forstod dette bare fløy jeg på alt med en gang og alt ble helt meningsløst, for hvorfor bli bedre når alle er like gode som deg uansett?. Men om spillet klarer å "lure" deg kan det sikkert være en fin opplevelse, men jeg fant som nevnt mange skrammer fort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen spill er perfekte. Når jeg setter meg ned med dataspill, leter jeg ikke etter feil eller sammenligner med andre spill. Jeg tar det for det det er.

 

Derimot, så har jeg vanskeligheter for å tro at du fullførte Arena Champion med cloth og bue på høyeste vanskelighetsgrad.

 

(PS: Modifikasjoner kan lastes ned til å kalibrere spillet til det du måtte ønske. Try it)

Lenke til kommentar

Jepp, bare å springe foran å skyte spikket trepiler jevnt på dem mens man holder avstand så blir man Arene champ til slutt på lvl 3, bare og gå ut og sove i hallen på utsiden så får du møte neste... so on.

 

Nok av spill jeg synes er bra til at jeg orker å starte med modifikasjoner, det toget er gått uansett, men takk for forslag.

 

Mener ikke spill skal være perfekte, men jeg mener Oblivion beveger seg i feil retning ang hva jeg mener er god rpg.

 

Det som er mest synd er at Morrowind er et av mine favoritt spill så h addet høye forventninger, da blir fallhøyden større.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det som er mest synd er at Morrowind er et av mine favoritt spill så h addet høye forventninger, da blir fallhøyden større.

Det er akkurat dette du gjør feil. Oblivion var et godt spill med sine feil, men om du sammenligner det med "kongen på haugen", såklart det "suger".

 

Og Modifikasjoner betyr ikke at et spill suger. Det er modifikasjonene som er grunnen til at spillene fortsatt er i live den dag i dag.

I oblivion hos meg, kjører jeg et par mods. Grafisk oppdatering (4 ganger så høy oppløsning på teksturene), fast level på fienden (et troll har samme level uansett hva jeg har), og et annet level-system (får XP for å drepe, utforske og queste).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...