Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig å finne gode gutter, hvor er dem?


Gjest jente22,5

Anbefalte innlegg

Er kanskje ikke "spennende" nok, men er vanskelig som fattig student. Gi meg to år så skal vi snakke andre boller :)

Kødder du ell? Student er jo det ideelle når det gjelder å skaffe seg kjæreste (kansje untatt det å være veldig rik da). I Trondheim har de vel til og med kjærestegaranti for studentene sine.

 

http://www.studiebyen.no/no/kjaerestegaranti

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jente22,5

Er kanskje ikke "spennende" nok, men er vanskelig som fattig student. Gi meg to år så skal vi snakke andre boller :)

Kødder du ell? Student er jo det ideelle når det gjelder å skaffe seg kjæreste (kansje untatt det å være veldig rik da). I Trondheim har de vel til og med kjærestegaranti for studentene sine.

 

http://www.studiebyen.no/no/kjaerestegaranti

 

Jeg skal begynne i Trondheim nå til høsten. Kanskje det er noen ordentlig gutter der oppe. Helst en som liker matte og fysikk :)

Lenke til kommentar

Er kanskje ikke "spennende" nok, men er vanskelig som fattig student. Gi meg to år så skal vi snakke andre boller :)

Kødder du ell? Student er jo det ideelle når det gjelder å skaffe seg kjæreste (kansje untatt det å være veldig rik da). I Trondheim har de vel til og med kjærestegaranti for studentene sine.

 

http://www.studiebyen.no/no/kjaerestegaranti

 

Jeg skal begynne i Trondheim nå til høsten. Kanskje det er noen ordentlig gutter der oppe. Helst en som liker matte og fysikk :)

Er du en jente som skal studere noe med matte eller fysikk kommer du jo til å vasse i gutter, enten det er et teknisk ingeniørstudie eller er rent realfagsstudie. så da er nokk problemet ditt løst. Du kan velge og vrake som du vil.

Lenke til kommentar

En diskusjon rundt rikdom og hvor mye det har å si for gutters sjanse på det motsatte kjønn er splittet ut i en egen tråd.

 

Fra nå av prøver vi å holde oss til det tråden egentlig handler om:

 

Så fint det hadde vært og truffet en gutt som man kunne tenke seg å være sammen med i fremtiden. Men hvor finner man gutter som er gode og ærlige? Jeg har to litt lengre forhold bak meg, og begge gangene har jeg gått på en smell, selv om jeg ikke er av typen naiv jente.

 

Reaksjoner på veiledning taes som vanlig på PM og ikke her i tråden :)

Lenke til kommentar

jeg har et intrykk av de fleste trur at et forhold bettyr at man skal slutte og ha det gøy..

 

det går fint ann og gå på byn og drikke seg sanseløs og slås selv om man er i et forhold :)

det går fint ann og gå kondomeriet og kjøpe seg leker selv om man er i forhold.

 

se på det slik : vis den du er sammen med ikke godtar deg for deg hvorfor inni helvete bruke resten av livet på og være noen du ikke er ? :nei:

Lenke til kommentar

matte er gøy, fysikk ikke likeså :p

 

Livingman: Helt enig!

 

Lucariox:: Delvis enig, vi diskuterte vel hvordan det var da man allerede var med ene jente/gutt. Men ser poenget.

 

Konklusjonen min er uansett at begge kjønn finnes i alle kategorier, men vi har av en dum grunn vane for å tiltrekkes av det motsatte. Er bare på nett vi klarer finne hverandre :p

Lenke til kommentar

Jeg er en god gutt som hater utroskap osv :) Men jeg er opptatt :p hehe

 

Uansett tror jeg det er veldig likt mellom hvor mange gode jenter og gode gutter det er.

 

Vi gutter vil alltid ha gode jenter men hvor er de? Samme er det med jenter som vil ha gode gutter men hvor de de guttene da ? rart

Endret av Andzel
Lenke til kommentar
Gjest jente22,5

PuA driver jeg ikke med, skal ikke oppføre meg annerledes for å få dame

 

Derimot har det når jeg minst forventet det skjedd at jeg fant kjæreste, men har dessverre alltid gått feil etter et halvt år. Er kanskje ikke "spennende" nok, men er vanskelig som fattig student. Gi meg to år så skal vi snakke andre boller :)

 

Jeg tror kanskje det er feilen med meg også, at jeg ikke er spennende nok. Jeg tror egentlig at mange oppfatter meg som litt treig, siden jeg ikke drar så mye ut på byen og slike ting som mange andre driver med. Jeg er student jeg også og hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg kanskje funnet på litt mer, men jeg ikke så mye... Det forventes på en måte at man skal gjøre så mange ting, men jeg liker bare å ta det rolig. Jeg får kanskje håpe at jeg treffer en som er like treig som meg selv :)

 

Haha, høres nesten ut som en match :p Kan godt ta det rolig et par kvelder, med film, serier eller bare en gåtur. En dag ut i måneden er nok! Liker derimot å ta en kosepils i godt selskap, altså 1-4 pils på lørdagskvelden :) Er litt imot store forventninger, liker man det ikke sier man ifra=)

 

He he, en gang ut i måneden er for mye for meg :p

Lenke til kommentar
Gjest jente22,5

Er kanskje ikke "spennende" nok, men er vanskelig som fattig student. Gi meg to år så skal vi snakke andre boller :)

Kødder du ell? Student er jo det ideelle når det gjelder å skaffe seg kjæreste (kansje untatt det å være veldig rik da). I Trondheim har de vel til og med kjærestegaranti for studentene sine.

 

http://www.studiebyen.no/no/kjaerestegaranti

 

Jeg skal begynne i Trondheim nå til høsten. Kanskje det er noen ordentlig gutter der oppe. Helst en som liker matte og fysikk :)

Er du en jente som skal studere noe med matte eller fysikk kommer du jo til å vasse i gutter, enten det er et teknisk ingeniørstudie eller er rent realfagsstudie. så da er nokk problemet ditt løst. Du kan velge og vrake som du vil.

 

Jeg håper det kanskje er én gutt der for meg i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...