Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig å finne gode gutter, hvor er dem?


Gjest jente22,5

Anbefalte innlegg

Tenk litt fornuftig. Om fyren hadde vært perfekt hadde ikke damene vært utro (om de ikke har et eller annet problem). Ingen er selfølgelig perfekte men det var noe med fyren damene ikke likte/kunne vært forbedret og derfor gikk de ut for å finne seg en ny fyr som var spennende. Hvorfor skulle damene være utro om fyren var alt de ønsket seg da, om han var spennenden, morsom, god i sengen ...

Det kan være at jeg misser noe her, men der er akkurat hva jeg kommer på nå.

 

Derfor vil jeg si at det var hans feil. Du trenger ikke å være enig, men da skulle jeg også gjerne hørt hvorfor.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer heller på hvor de snille jentene er. Synes det har blitt "inn" å være løs og horete.

Jentene jeg ser ute elsker oppmerksomheten, og flørter til seg øl av alle de kan.

 

Alle damene jeg har vært sammen med har vært utro, så jeg gav opp.

Vært singel i en god del år nå, og orker ikke tanken på å forsøke igjen bare for å bli såret nok en gang.

Det høres ut som du involverer deg med feil type damer. Hva med et skifte av beite?

 

Det tar meg ca. fem sekunder å regne opp 5-6 venner/bekjente som er single selv om de er snille og omtenksomme, reflekterte og kunnskapsrike og med helt normalt utseende. Jeg er sikker på at de ville gå gjennom ild og vann for kjærestene sine om de hadde noen, de ville aldri vært utro, aldri vært frekke eller kravstore. Disse fyrene har vært single ganske lenge, uten at de ønsker det selv.

 

Så "gode gutter" finnes absolutt, men av en eller annen grunn er det få som vil ha dem...

Det som er problemer med snille gutter er ofte at de er for snille, og dermed kjedelige.

Lenke til kommentar

Tenk litt fornuftig. Om fyren hadde vært perfekt hadde ikke damene vært utro (om de ikke har et eller annet problem). Ingen er selfølgelig perfekte men det var noe med fyren damene ikke likte/kunne vært forbedret og derfor gikk de ut for å finne seg en ny fyr som var spennende. Hvorfor skulle damene være utro om fyren var alt de ønsket seg da, om han var spennenden, morsom, god i sengen ...

Det kan være at jeg misser noe her, men der er akkurat hva jeg kommer på nå.

 

Derfor vil jeg si at det var hans feil. Du trenger ikke å være enig, men da skulle jeg også gjerne hørt hvorfor.

 

Greit, enig der, men hvorfor må de være utro? De kan jo ha litt omtanke å slå opp med fyren først hvertfall.

 

Hadde selv blitt rimelig pissed viss dama hadde vært utro, har heldigvis ikke skjedd enda, som jeg vet om da :p:(

Lenke til kommentar

Hvem sin skyld er det egentlig for at de har vært utro? Spør deg selv. Var det hennes eller din?

 

 

Tenk litt fornuftig. Om fyren hadde vært perfekt hadde ikke damene vært utro (om de ikke har et eller annet problem). Ingen er selfølgelig perfekte men det var noe med fyren damene ikke likte/kunne vært forbedret og derfor gikk de ut for å finne seg en ny fyr som var spennende. Hvorfor skulle damene være utro om fyren var alt de ønsket seg da, om han var spennenden, morsom, god i sengen ...

 

Fasinerende. Det er det eneste jeg har å si om dine refleksjoner angående temaet.

 

Jenter/kvinner er genetisk disposinert for utroskap, da de, biologisk - ikke bevisst, ønsker at barnet skal ha sterke gener, men vokse opp trygt. Dette er noe det er vanskelig å få på ett sted, da mennene med det som i denne sammenhengen betraktes som "sterke" gener er av typen som har svært mye testosteron. Fedre med mye testosteron er desverre ofte ikke av den typen som egner seg best for familieliv.

 

Rolige, snille typer derimot, er nettop det, ofte på grunn av lavere testosteronnivå. Dette fører til at de vil være bedre egnede, stabile, fedre.

 

Hvordan kan man få genene til "villmannen", som er ute og slåss og fører videre genene sine til forskjellige mødre så og si hele tiden, samtidig som man gir ungene sine en trygg og stabil oppvekst?

 

Enkelt. Utroskap.

 

 

Det som interresant i dagens samfunn, er at til tross for at hjernen og samfunnet har utviklet seg betraktelig siden den gangen da dette hadde stor betydning. Med andre ord er man utmerket i stand til å kontrollere lystene sine.

Selv når man blir fylt med lyst, er man utmerket godt i stand til å resonnere seg frem til hvorfor det er en dårlig idé, og dersom man virkelig ønsker å gå gjennom med det, vet man at man først bør sørge for at man er ledig.

 

Men likevel skjer ikke dette. Hvorfor?

Fordi man ofte vil ha det beste fra begge verdener.

 

Dette fører til at så mange som en av fem barn har en annen biologisk far enn det de, og faren, tror.

 

 

P.S. Av de samme grunner vil menn med høyt testosteronnivå også være genetisk predisponert for utroskap.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg syns at dere bruker ordet snill feil. Det dere legger i ordet snill, er en fyr totalt uten egne meninger og som prøver å få seg noe ved å oppføre seg som jentas personlige slave. Tøffel eller gulvfille er mer ett riktig utrykk for det.

 

Man kan være snill, og da mener jeg snill på den måten at man har en passe porsjon respekt for jenter.

 

Har man da egne meninger, er til tider sta, er en med empati, intelligens og driver med ett eller annet maskulint som pistolskyting så er det en bra ting.

 

 

Ett godt eksempel,er vis ei eller annen jente spør om du kan ta å stikke å pante de 3 100 liters sekkene med tomflasker på butikken. Så sier man, " nei, men jeg kan kjøre deg og de tomflaskene dine til butikken, forutsatt at jeg får noe for det ".

 

Og ja, jeg er en av de gode som mange jenter liker.

Endret av isprins
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snill i mine øyne er at man generelt har god folkeskikk, man holder seg i skinnet på byen, ikke slår, prioritere dama foran helgefyll/gaming/whatever du driver (drev) med hver helg (ikke overdrive da, noe morro må man ha:)

 

Jeg hadde ikke godtatt å vært en slags slave, da blir det jo mer utnyttelse, og det har jeg ikke mye til overs for!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snill i mine øyne er at man generelt har god folkeskikk, man holder seg i skinnet på byen, ikke slår, prioritere dama foran helgefyll/gaming/whatever du driver (drev) med hver helg (ikke overdrive da, noe morro må man ha:)

 

Jeg hadde ikke godtatt å vært en slags slave, da blir det jo mer utnyttelse, og det har jeg ikke mye til overs for!

 

Helt enig, sånn jeg liker å tro jeg er ^^ Heller kanskje litt mer mot tøffel for tida, livsituasjonen min med mye dødtid gir meg mulighet til det, men har fortsatt egne meninger og gjør som jeg selv vil!

Lenke til kommentar

Men hvor finner man gutter som er gode og ærlige?

Her :cool:

 

Men jeg i likhet med de fleste andre her inne på forumet kan vel defineres som nærder så da er det vel ikke noe interessangt lengere tenker jeg...

 

Også hvis du finner en "god og ærlig gutt" blir du sikkert fort lei av en slik tøffel.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Gjest jente22,5

Har tre her; de finnes om du leter litt, og ikke velger "Prince (not so) charming" selv om han fremstår perfekt ved første blikk ;)

 

Begge de jeg har vært sammen med går nok under katogorien nerdegutter i manges øyne. Jeg er ikke interessert i "prince charming", de er alltid så kjedelige. Alle er forskjellige, så selv om man blir kjent med en sjenert nerdegutt, så er ikke han nødvendvis en person man kan stole på.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt kalt "en god gutt" av flere av mine venninner, og jeg lurer selv på hvor de gode jentene er. Det skal sies at disse venninne mine som har kalt meg en god gutt, alle er jenter jeg enten har hatt et forhold til, eller har ønsket å ha et forhold med, men hvor resultatet har vært at jeg har havnet i vennefellen. Så jeg forstår godt om de gode guttene der ute faktisk legger skjul på sin ekte identitet. Vi har jo alle hørt at den eneste veien til det motsatte kjønn er å ha litt drittsekktendenser fra tid til annen og ikke gi alt av seg selv - noe man ville forvente av en "god gutt" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes kvalitets jenter og gutter. Skal du øke dine sjanser får å finne de så prøv iallefall la være bli kjent der alkoholen overgår all sunn fornuft. Selv om de sikkert er der er det mindre sjanse for å spotte de der. Kommer jo også litt an på hvordan type dame du vil ha.

 

 

Intelligente finner du på bokhandelen.

 

 

Det går an møte folk overalt. For et bra forhold er det helt essensielt at man også har noen felles interesser.

Lenke til kommentar
Gjest jente22,5

Fasinerende. Det er det eneste jeg har å si om dine refleksjoner angående temaet.

 

Jenter/kvinner er genetisk disposinert for utroskap, da de, biologisk - ikke bevisst, ønsker at barnet skal ha sterke gener, men vokse opp trygt. Dette er noe det er vanskelig å få på ett sted, da mennene med det som i denne sammenhengen betraktes som "sterke" gener er av typen som har svært mye testosteron. Fedre med mye testosteron er desverre ofte ikke av den typen som egner seg best for familieliv.

 

Rolige, snille typer derimot, er nettop det, ofte på grunn av lavere testosteronnivå. Dette fører til at de vil være bedre egnede, stabile, fedre.

 

Hvordan kan man få genene til "villmannen", som er ute og slåss og fører videre genene sine til forskjellige mødre så og si hele tiden, samtidig som man gir ungene sine en trygg og stabil oppvekst?

 

Enkelt. Utroskap.

 

 

Det som interresant i dagens samfunn, er at til tross for at hjernen og samfunnet har utviklet seg betraktelig siden den gangen da dette hadde stor betydning. Med andre ord er man utmerket i stand til å kontrollere lystene sine.

Selv når man blir fylt med lyst, er man utmerket godt i stand til å resonnere seg frem til hvorfor det er en dårlig idé, og dersom man virkelig ønsker å gå gjennom med det, vet man at man først bør sørge for at man er ledig.

 

Men likevel skjer ikke dette. Hvorfor?

Fordi man ofte vil ha det beste fra begge verdener.

 

Dette fører til at så mange som en av fem barn har en annen biologisk far enn det de, og faren, tror.

 

 

P.S. Av de samme grunner vil menn med høyt testosteronnivå også være genetisk predisponert for utroskap.

 

Jeg tror at mange jenter er utro på grunn av oppmerksomhet, noe som jeg også tror er grunnen til at mange jenter blir med gutter hjem. Vi lever i et samfunn hvor det er veldig press på å se bra ut, og jeg tror mange jenter får økt selvfølelse/selvbilde hvis gutter vil ha med dem hjem. En jente som er i et forhold hvor hun får lite oppmerksomhet, vil ikke være utro bare på grunn av sex, men heller på grunn av følelsen av å bli sett av det motsatte kjønn.

 

Dette er bare en teori, siden mange jenter som er med gutter hjem, ofte er jenter som er usikre på seg selv. Jeg tror allikevel du har rett i at mange jenter ubevisst tiltrekkes av gutter med høyt testosteronnivå, på samme måte som at gutter tiltrekkes av jenter med en kvinnelig kropp fordi det ubevisst uttrykker fruktbarhet.

 

Det er mulig at gutter med høyt testosteronnivå oftere vil være utro, siden slike gutter oftere får oppmerksomhet av jenter, noe som fører til at de må "takke nei" til flere jenter enn det for eksempel andre gutter må. Jeg tror kanskje at alle typer gutter hadde vært like mye utro hvis alle hadde fått like mange tilbud fra jenter. Hva tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...