Gå til innhold

Den modifiserte kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hej ..modvenner och datorbyggare... jag har en liten tanke jag behøver få lite inspel på. jag håller på med ett liet prosjekt och i det sammanhanget har jag bruk før en "slim" dvd ..om ni førstår vad jag menar...

 

i alla fall, spelaren måste vara svart. dærfør undrar jag om någon har erfarenhet med att lackera en sådan, eller har kanske någon løst det med att putta den i en svartmålad låda? i så fall, hur løste du problemet med kylning? jag menar, borrar du hål i en sådan låda blir innehållet synligt, eller hur?

 

..vidare undrar jag om någon har erfarenhet med att strippa crucial minnen? alltså, fjerne sidorna på minnena. jag ska male de och vill dærfør ha de av från pcb:n... eller kanske ser det bættre ut om jag bygger in de? jag blir veldigt glad om jag får svar ..och om ursækt før min dårliga norske...

Lenke til kommentar

Prosjektet mitt, "The Green Nerve", er grønt (obviously). Jeg synes selv det ble veldig bra, men jeg er også veldig glad i grønt.. :love:

 

post-157801-1281733460,2742_thumb.jpg

 

(Beklager dårlig bilde. Photoshoot er sannsynligvis på vei. ;))

 

 

Edit: Dette var da altså ikke noen casemod, mer et vannkjølingsprosjekt.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Takk skal du ha, turbo! :)

 

Men nei, det var nok ikke mitt første forsøk. Jeg hadde en helt enkel loop i den maskinen før jeg begynte også, som jeg monterte for rundt to måneder siden omtrent. Da var det kun snakk om CPU og én radiator, så selvsagt måtte jeg oppgradere igjen ganske fort... :innocent:

 

Det nye prosjektet får nok litt mindre fokus på kjølingen (selv om jeg har en følelse av at jeg ikke klarer styre bort fra væskekjøling), og mer fokus på modding av selve kabinettet. Planen så langt er en eller annen form for vindu i siden og en god del røde lys. Mer er ikke bestemt ennå.

 

Om jeg er rask? Vel, jeg er jo ivrig etter fremgang, da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...