Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange drømmer husker jeg bare bilder ifra, eventuelt bare hvordan jeg opplevde den.

 

Skal jeg huske drømmer må jeg enten bruke morgentimene på å fokusere, noen ganger dukker den opp iløpet av dagen.

 

Har hørt at det er lurt å prøve å huske drømmer, fordi da øker man hukommelsen sin ved å bruke hjernen til å "hente" gammel data. Vet ikke hvor sant det er, kanskje noen gjør?

Lenke til kommentar

Mange drømmer husker jeg bare bilder ifra, eventuelt bare hvordan jeg opplevde den.

 

Skal jeg huske drømmer må jeg enten bruke morgentimene på å fokusere, noen ganger dukker den opp iløpet av dagen.

 

Har hørt at det er lurt å prøve å huske drømmer, fordi da øker man hukommelsen sin ved å bruke hjernen til å "hente" gammel data. Vet ikke hvor sant det er, kanskje noen gjør?

 

Jeg husker flere gamle drømmer, men hukommelsen .. suger. Med mindre det har noe med data/spill å gjøre da. Da husker jeg det meste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemer med å sove om nettene så lite drømmer D:

Men i går prøvde jeg å sove 0045, lå der til 0130. Satte meg så på pcn, prøvde å sove igjen etter ei stund men klarte ikke det så satte meg og så på futurama, men tenkte så at jeg måtte vel prøve å sove igjen.

 

Da jeg reiste meg opp av stolen blei futurama og resten av rommet borte og jeg oppdaga at jeg faktisk reiste meg opp fra senga, det hadde vært en drøm ._.

 

Det var alt.

Lenke til kommentar

Er det sykt å drømme at du og noen venner konstant må flykte fra en ond kvinnelig hersker som hersker over et område du ikke aner hva er, bortsett fra at det er skog, og at hver gang du tror du er trygg, så må dy flykte gang på gang?

 

Drømte slik i natt. Fy faen så slitsomt. Begynner å støtte teorien i Inception med at tid virker mye lengre i en drøm, for fy faen det virka som om jeg holdt på å flykte i mange timer!

Lenke til kommentar

Er det sykt å drømme at du og noen venner konstant må flykte fra en ond kvinnelig hersker som hersker over et område du ikke aner hva er, bortsett fra at det er skog, og at hver gang du tror du er trygg, så må dy flykte gang på gang?

 

Drømte slik i natt. Fy faen så slitsomt. Begynner å støtte teorien i Inception med at tid virker mye lengre i en drøm, for fy faen det virka som om jeg holdt på å flykte i mange timer!

 

Tid virker lengre i drømmer. En drøm varer som oftest kun i et par sekunder, men kan føles mye lengre ut.

Lenke til kommentar

Er det sykt å drømme at du og noen venner konstant må flykte fra en ond kvinnelig hersker som hersker over et område du ikke aner hva er, bortsett fra at det er skog, og at hver gang du tror du er trygg, så må dy flykte gang på gang?

 

Eg drømte noko lignande, men den kvinnelege herskaren var i min draum ein vulkan i horisonten

Det viste seg at det berre var eitt stort sirkustelt det spruta raud gele ut av.

Lenke til kommentar

Lå i sengen med kjæresten min, etter en god stund med kosing skulle vi gjøre dèt. Så ble jeg brått vekket av at kameraten min (som i skrivende stund er med meg til Portugal) lager noen infernalske smattelyder i søvne. Dette gjør han hver natt, og jeg drømmer den samme drømmen HVER natt jeg er her nede. Angrer på at jeg tok han med nesten :(

Lenke til kommentar

I går kjøpte jeg nye PC-høytalere, og i natt drømte jeg at jeg var Jerry Seinfeld. George, Kramer og Newman hadde gjemt høytalerne mine på en buss. Jeg lette lenge mens de satt og lo av meg. Ufattelig irriterende. Jeg måtte kjappe meg med å finne dem, slik at bussen ikke skulle kjøre. Etterhvert kom Elaine og viste meg hvor de var. De lå inni (!) trappen ned til kjelleren (ja, bussen hadde en kjeller). Etterpå tok jeg og Elaine bussen hjem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I går drømte jeg masse rart. Blant annet at en gal mann fra sørstatene klippet plenen vår midt på natten, og nektet å stoppe. Jeg drømte også at det var en spøkelsejente som trampet rundt mellom loftet og første etasje. Altså, inni gulvet.

 

I natt drømte jeg at jeg pratet med en bøtte med sand jeg fant i garasjen. Bøtten var forresten Arsenals gamle stjerne, Robert Pirés. Vi diskuterte dagens Arsenal-stall, og sammenlignet den med hvordan den var da han var på sitt beste. Ganske interessant samtale, egentlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I natt drømte eg meg visst tilbake til førstegongstenesten. Bortsett fra at no var det krig, og Irak hadde invadert Norge.

Stridsvogna eg køyrte storma gjennom fienden sine linjer, og tok stilling bak fienden og lot kanon og MG synge, men plutseleg var det tomt for ammunisjon.

Alle dei allierte begynte å trekke seg tilbake, og der sat vi bak fiendens linjer og lurte på det, medan Irakiske T 72 og infanteri sirkla oss inn og åpna ild. Eg fekk då den brilliante idèen at "eg tek dei med skroget" gav full gass over åpent lende, kjaurde sikksakk i det skjulte og dekka lende eg kunne finne for å gjere det vanskelegare for fiendtlege stridsvogner å treffe, og lagde graut av Irakisk infanteri. Avslutta det heile med eit hopp over ein bakkekam og i sikkerheit Skikkeleg stolt av innsattsen :p

 

den andre draumen eg hugsar noko frå, har eg veldig uklare minner om. Men det var ivertfall eit par shitkids ved navn knollen og totten som dreiv faen med nokon som sat fast i ei fjellside nedanfor vegen. (knollen og totten sprang rundt nede på fjellsida.) Far min var av ein eller annan grunn skifta utsjånad til kapten vom(!)

Eg og ein kamerat bestemte oss for å lage ein eller anna djevelsk mikstur, ei bombe eller eit kvart, for å ta oss av knollen og totten. Så vi tok volvoen og kjaurde inn på Rema 1000 for å handle ingrediensar, vi sendte ein liten unge inn for å kjøpe det vi skulle ha. Blandt anna Brød, ei kasse assortert sprit (eg hugsar både Famous grouse, absolut vodka og smirnof, samt nokre cognaq typar og anna whisky) Og eitkvart som heitte kloridhydroperoxid eller noko slikt. Men når han vesle kidden skulle betale, så fekk han ikkje lov å kjøpe kloridhydroperoxiden, for den var skikkeleg farleg og ikkje noko for små barn. Spriten gjekk heilt greit då :p

 

Og så vakna eg...

Endret av Bonnskij
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Natten som var:

 

Jeg satt i kattekorga til katten vår, i et annet hus som vi var på besøk hos.

Etter en stund så kom katten vår, og jeg og katten begynte og krangle og bryte fordi katten ville selvsagt ha korgen sin.

Katten var for sterk så det endte med at den veltet meg ut av korgen og tok den selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker alltid drømmene mine, men må bare fortelle favoritten fra jeg var 4 år gammel!

 

Jeg og pappa var inne på et svært kjøpesenter, det var helt hvitt og flisebelagt og midt i kjøpesenteret var et middels stort basseng. Vi gikk oppi og badet, jeg hadde baderinger på, da pappa plutselig sprang naken ut av dørene på kjøpesenteret :hmm:

Jeg skrek og skrek, men han bare sprang. Og da kom Pink Panter med gravemaskin ned i bassenget for å ta meg :no:

Heldigvis skrek jeg så mye at jeg våknet, og pappa bråvåknet også :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drømte dette for noen dager siden, ganske lang drøm:

 

Jeg fant en fugl ute, noe som så ut som en drukna spurv og tok den med inn. Jeg viste den et bilde av en dvergpapegøye og sa at den så sånn ut. Fuglen sang, og da sang jeg også, vi klatra opp under taket og sang der.

En person jeg ikke aner hvem er syns det var veldig gay så jeg ble sendt på sånn bli-hetro-camp ting.

 

På den campen delte jeg rom med en skygge, jeg og skyggen skrev 'it was written in blood' på veggen der, med blod. Vi løp bort for at ingen skulle se det og vi løp gjennom en mørk gang fult av nakne gutter som.. æh... ja.. var gay sammen... Vi skulle løpe forbi rommet til ei av de som jobba der også, hun satt på doen(på soverommet..)og vugga frem og tilbake.

Så sa hun at gardinene var alt for lyse så de ville ikke slippe inn lys, det var helt mørkt i rommet..

Vi måtte drepe de onde gardinene, men så bestemte vi oss for at vi ikke ville det.

 

Jeg og skyggen gikk for å kaste frø på noen kameler som var på kjøkkenet men de nakne guttene ville ikke at vi skulle kaste frø på kamelene så vi måtte kaste frø med glitter på kamelene.. Når vi hadde kasta nok frø på kamelene så løp vi ut og oppdaga at vi var i india. Så våkna jeg.

 

Har ofte lange og rare drømmer.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...