Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Xanman

Anbefalte innlegg

Forumet trenger en drømmetråd. Jeg drømmer mye rart, og trenger et sted hvor jeg kan skrive dem ned.

 

I natt drømte jeg at jeg var i byen. Plutselig kom jeg på at jeg ville kjøpe nye PC-høytalere. Jeg gikk inn på Elkjøp og lette en stund. Jeg kunne ikke finne det, så jeg spurte en mann som jobbet der om han kunne hjelpe meg. Jeg fulgte etter ham mens han lette, men han kunne heller ikke finne det. Så han sa at de nettopp hadde ansatt en fugl (!) til å lete etter varer. Han tok lokket av en kasse, og ut fløy fuglen. Jeg fulgte etter fuglen en stund, i håp om at den skulle finne PC-høytalere for meg, men til slutt landet den på en eske hvor det var bilde av et slags elektronisk reir. Aner ikke hvordan det skulle funke. Men jeg gikk tilbake til kassen og sa at det måtte være noe galt med fuglen deres. Det hadde de aldri opplevd før, og de ble helt sjokkerte, men de sa jeg måtte henvende meg til en mann som stod med en annen kasse. Denne mannen hadde hestehale og så ganske geeky ut. Det første han gjorde var å gi meg biografien hans, som han nettopp hadde skrevet ferdig. Etter det fulgte jeg etter ham en stund mens jeg leste i boken. Da jeg så opp var han plutselig borte. Så våknet jeg.

 

Edit: Dette ble veldig rotete.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fulgte etter ham mens han lette, men han kunne heller ikke finne det. Så han sa at de nettopp hadde ansatt en fugl (!) til å lete etter varer. Han tok lokket av en kasse, og ut fløy fuglen. Jeg fulgte etter fuglen en stund, i håp om at den skulle finne PC-høytalere for meg, men til slutt landet den på en eske hvor det var bilde av et slags elektronisk reir.

 

Hahahaha!!

 

Husker ikke hva jeg drømte i natt, men slenger meg på her jeg :p

Lenke til kommentar

Hehe, drømmer er så fete noen ganger!

 

I natt hadde jeg en utrolig merkelig, halv-postapokalyptisk drøm, hvor menneskeheten ikke lengre var på toppen av næringskjeden. Noen merkelige kreaturer hadde sakte men sikkert spredt seg over kloden: 70-100 meter høye, i skikkelsen av "komiske" karikaturer eller figurer. Disse spiste mennesker, men å unngå å bli spist var svært enkelt, en måtte bare holde seg i ro: Lukke alle gardiner, skru av tvn og sitte stille. Aller helst oppholde seg i et rom uten vinduer, da de kunne finne på å titte inn når de vandret sakte og tilfeldig rundt om i landskapet, og var man ute når en av disse kom traskende måtte man bare forsøke å gjemme seg i en busk. I drømmen var jeg liksom inneforstått med at disse var kommet for å bli (aliens muligens), og vi måtte bare tilpasse oss og forsøke å leve det daglige livet med disse i bakhodet.

 

Husker en sekvens av drømmen, hvor jeg er på jobb. Plutselig kommer en medarbeider løpende; han har sett én komme i retning arbeidsplassen. Alt arbeidet stopper opp, og vi venter til den har passert, før alt går tilbake til normalt. Drømte også at jeg betraktet disse merkelige skapningene vandre rundt i kveldssolen i det fjerne - hva gjorde de egentlig på jorda, hva søkte disse hvileløse skapningene etter, ettersom de vandret rundt dag og natt? Følte meg liksom veldig filosofisk og "i kontakt" med kosmos akkurat da.

 

Tror dette var den rareste drømmen jeg har hatt på veldig, veldig lenge. Utrolig stilig anyhow. :D

Lenke til kommentar

Ikke akkuratt forrige natt, men uansett: Jeg spillte BF: BC2 et par timer før jeg la meg her om dagen, og jeg fortsatte å spille i søvne, men problemet er at alltid når det bygger opp mot noe spennende (adrenalinet øker, hjertet slår fortere og man våkner?) så jeg våkna sikkert 5 ganger på natta.

 

Awsome drøm annyways da :p

Lenke til kommentar

Jeg drømte faktisk at jeg fikk over 1 i K/D ratio på recon-classen på BC2 (jeg sleit litt med ratioen da), pluss at jeg fikk min etterlengtede HTC Desire. Gud så lykkelig jeg var helt til jeg våkna og skjønte at jeg ikke holdt en Desire likevel...

Lenke til kommentar

Drømmer aldri noe lenger =C Er det ikke noe sånt at selvom man tror man ikke drømmer, så gjør man det, man bare husker ikke drømmene?

 

Jo, jeg har hørt en gang at man har mellom 10-15 drømmer hver nat...

 

Nå ble jeg bare sjukt pissed på meg selv! Vil huske drømmer igjen.

 

Husker en del gamle da, en fra jeg gikk på barneskolen. Da hadde jeg en drøm der jeg løp fra SFO-byggningen og ned til hovedbyggningen, så slo et lyn ned foran meg, så jeg løp fortere og fortere. Når jeg kom frem til skolebyggningen fikk jeg beskjed om at jeg måtte gjøre lekser.

Jeg hadde gjort lekser! Husker jeg var ganske forvirra da jeg våkna .. :S

Lenke til kommentar

Det verste er at man drømmer at man faller ned fra noe, og man våkner av at kroppen gjør et rykk for å prøve å hindre at man faller! Det er jævlig det!

Det er noe drit. Akkurat som jeg er i ferd med å falle på rygge på isen ellernoe. Dang.. lenge siden sist nå

 

 

 

Lenke til kommentar

Det verste er at man drømmer at man faller ned fra noe, og man våkner av at kroppen gjør et rykk for å prøve å hindre at man faller! Det er jævlig det!

Det er noe drit. Akkurat som jeg er i ferd med å falle på rygge på isen ellernoe. Dang.. lenge siden sist nå

 

Synnes dere det er dritt !? Det er jo sååå digg. F.eks hvis jeg skater i drømmene mine, tryner og kroppen gjør et rykk, så prøver jeg alltid å drømme om det samme igjen så jeg kan få sånn rykning igjen!

 

Jeg drømte faktisk at jeg fikk over 1 i K/D ratio på recon-classen på BC2 (jeg sleit litt med ratioen da), pluss at jeg fikk min etterlengtede HTC Desire. Gud så lykkelig jeg var helt til jeg våkna og skjønte at jeg ikke holdt en Desire likevel...

 

Venter på min selv, og i natt drømte jeg om at jeg skjekka eposten, og da hadde jeg fått en mail om at den var sendt. Mend et var jo den selvfølgelig ikke :p

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg at jeg sykla i drammen by, sykla etter noen. tror han var farga. uansett. jeg fulgte etter han, opp en trapp og snudde i trappa. så sykla jeg ned en kjent gate og plutselig kom det en undergang hvor han fyren sykla ned, jeg rakk ikke å sykle ned der så jeg sykla ved siden av også endte den aldri! Jeg våkna forvirra etter en stund.. da var klokka 10.00 akkuratt ._.

Lenke til kommentar

Det verste er at man drømmer at man faller ned fra noe, og man våkner av at kroppen gjør et rykk for å prøve å hindre at man faller! Det er jævlig det!

Det er noe drit. Akkurat som jeg er i ferd med å falle på rygge på isen ellernoe. Dang.. lenge siden sist nå

 

Synnes dere det er dritt !? Det er jo sååå digg. F.eks hvis jeg skater i drømmene mine, tryner og kroppen gjør et rykk, så prøver jeg alltid å drømme om det samme igjen så jeg kan få sånn rykning igjen!

 

Haha, er du freak eller? :D

 

 

 

Lenke til kommentar

Det verste er at man drømmer at man faller ned fra noe, og man våkner av at kroppen gjør et rykk for å prøve å hindre at man faller! Det er jævlig det!

Det er noe drit. Akkurat som jeg er i ferd med å falle på rygge på isen ellernoe. Dang.. lenge siden sist nå

 

Synnes dere det er dritt !? Det er jo sååå digg. F.eks hvis jeg skater i drømmene mine, tryner og kroppen gjør et rykk, så prøver jeg alltid å drømme om det samme igjen så jeg kan få sånn rykning igjen!

 

Haha, er du freak eller? :D

 

Hehe, nei, kjenner mange andre som synnes det er digg :p

Lenke til kommentar

Nattens drøm:

 

 

Var utforbi huset og såg det stod en bil nede ved vannet.

En mann drev og spadde gjørme fra vannet og opp på lasteplanen på bilen, tenkte da at han drev og stjal fra oss.

 

Ventet til han kom kjørende opp hit, og da kjørte han vist en slags go-cart bil.

 

Klarte og få revet han av bilen og det ble en heftig slosskamp. Til slutt kappet jeg av hode på han og pakket han inn i piggtråd og stålnetting. Både kroppen og det løse hodet.

Etter en stund hørte jeg han snakke, og da sa han at han var professor eller noe så dette skulle han klare og komme seg ut av.

Sprang da inn i huset og fortalte pappa at jeg hadde tatt meg av tyven :p

 

Så våknet jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Drømte forrige natt om en ubåt.

 

Jeg var inne i en gigantisk, nesten sciene-fiction lignende ubåt. Den hadde store panoramavindu lengst frem, og foran vinduene masse seter. Jeg satt lengst bak, og så utover havbunnen.

Båten kjørte sakte langs den mørke bunnen, og man så bare noen 10-20meter foran seg. Det var svært ekkelt fordi man så store skapninger svømme forbi, og mye annet på bunnen. Det var få detaljer fordi det var så mørkt. Jeg opplevde dette svært ubehagelig, men hjernen min sa til meg å ikke være en pyse og å fortsette å se utover. Så jeg satt bare der og kaldsvettet og så ut vinduene.

 

Kan nevne at jeg hadde en lignende drøm for noen uker siden:

 

Jeg svømte naken under overflata. Foran meg, litt dypere under meg så jeg antydninger til dykkere, og bobler ifra oksygentankene. Jeg svømte dypere etter de, men de forsvant bare lengre ned, lyset fra overflaten begynte å forsvinne og jeg var langt nede i dypet. Jeg fortsatte å følge etter de, enda dypere. Etterhvert forsvant alle sammen i forskjellige retninger, og boblene begynte å forsvinne. Jeg ble litt stresset og så meg rundt for å se hvis jeg kunne finne de igjen. Da plutselig, bare noen 20-30 meter foran meg kommer en ubåt ut av mørket rett mot meg. Akkurat i det den skulle ha truffet meg skvetter jeg opp opp og våkner.

 

Sære greier.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...