Gå til innhold

Lag dine egne Android-apps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk at det er et poeng i det Jmyrland sier.

Joda, til og med lampene kan trenge noe å styre seg med, for å kunne fungere og være interaktivt med alt annet, som kjøleskapet osv. Android er nå superpopulært, og har derfor et utrolig godt utgangspunkt for å ta denne posisjonen. Og det vil være positivt siden det vil være superenkelt å få alt i huset til å snakke sammen, som uten tvil er tendensen man møter. En Android-mobil vil kunne erstatte alt av fjernkontroller, og basically være midtpunktet i den elektroniske verden i huset.

Nokia driver jo allerede med god kommunikasjon mellom bil og mobil, og da skal du ikke se bort ifra at Android fort er med i det løpet.

Du kan jo også bruke Android som Bluetooth-fjernkontroll (Vet ikke om noen har IR-port, men det burde ikke være noe problem å implementere heller).

Dette er jo selvfølgelig bare synsing og en liten smule håp, men allikevel er jeg veldig enig i at potensialet er der, siden det ikke finnes noen som helst tvil at Android er på vei opp og frem på alle som helst måter, og med tanke på hvor mye man legger inn i mobilen, og hvor mye man forsøker å gjøre det mulig at mest mulig snakker sammen på en gang, synes jeg til og med dette er realistisk.

Det er selvfølgelig ikke sikkert at det blir Android, men de har et veldig bra utgangspunkt. For å si det slik, så har jeg allerede spyttet så mye penger jeg har mulighet til inn i Google, for det er ingen tvil om at hele Google går opp og frem og vel så det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...