Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*


Anbefalte innlegg

Det jeg savner med android:

 

Mer stabilt. Stadig kræsjer det ting på min Desire. Og nei det er ikke uvanlig.

Ett brukersnitt som fungere, uten at man trenger tunge skall som HTC Sense. (Joda det kommer i android 3.0, men det vil da sikkert bli til spesielle telefoner, siden produsenter som SE og HTC sikkert vil videreutvikle deres egne skall.

 

Mer effektivitet. Batteriene suges tomme på no time, mye av skylden har android. Programmer stenges ikke skikkelig og ligger i bakgrunnen. Godt det er 1000 apps på market som er laget for å drepe disse programmene.

 

På x10'en jeg heldigvis ikke hadde veldig lenge, så hadde den ikke støtte for Exchange annet enn gjennom 3.parts programvare. Dritt. Det er ett godt eksempel på at de forskjellige versjonene er ett problem.

 

Selve OS'et virker ikke like sammenskrudd som f.eks. IOS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du er enig i posten min?

Ja, sånn som det er nå så. Men er egentlig ikke noe big deal siden det finnes alternativer.Hadde vært noe annet om det ikke hadde vært mulig å få betal appsfør Google hadde innført det her i Norge da. Men slikt er det ikke.

 

Det jeg savner med android:

 

Mer stabilt. Stadig kræsjer det ting på min Desire. Og nei det er ikke uvanlig.

Ett brukersnitt som fungere, uten at man trenger tunge skall som HTC Sense. (Joda det kommer i android 3.0, men det vil da sikkert bli til spesielle telefoner, siden produsenter som SE og HTC sikkert vil videreutvikle deres egne skall.

 

Mer effektivitet. Batteriene suges tomme på no time, mye av skylden har android. Programmer stenges ikke skikkelig og ligger i bakgrunnen. Godt det er 1000 apps på market som er laget for å drepe disse programmene.

 

På x10'en jeg heldigvis ikke hadde veldig lenge, så hadde den ikke støtte for Exchange annet enn gjennom 3.parts programvare. Dritt. Det er ett godt eksempel på at de forskjellige versjonene er ett problem.

 

Selve OS'et virker ikke like sammenskrudd som f.eks. IOS.

Under stabilitet, så kommer det jo ann på mye rart. Jeg personlig har aldri hatt noen kræsj på min XPERIA X10 eller at den har gått noe tregt.

 

Dette med brukergrensesnittet. Så finnes det mange forskjellige Home UI Launchere som erstatter den vanlige launcheren i XPERIA X10 f.eks. Jeg kjører på ADW Launcher som er ufattelig lett å bruke og er også veldig lett å sette opp.

 

Dette med at batteriene slukes fort er som regel bugs i OS'et og kan fikses. Og jeg kan jo ta et eksempel. Nå etter at vi fikk nyeste oppdateringen til XPERIA X10, som da heter R2BA023, så har batteritiden nesten dobblet seg. Jeg klarer å tyne ut ca 48-55 timer med batteritid med moderat bruk nå. Og bare det knuser jo iPhone 4 i batteritid når Engadget klarte å tyne ut 38 timer med bruk på den med moderat bruk.

 

Ikke la deg lure med at det ligget et visst anntall programmer i bakgrunnen på Android. Dem bruker ingen ekstra strøm. Men det med å drepe mange programmer som er i bakgrunnen dreper batteriet faktisk mye fortere.

 

XPERIA X10 har Exchange støtte, og det programmet som styrer det der følger med telefonen.

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Det jeg savner med android:

 

Mer stabilt. Stadig kræsjer det ting på min Desire. Og nei det er ikke uvanlig.

Ett brukersnitt som fungere, uten at man trenger tunge skall som HTC Sense. (Joda det kommer i android 3.0, men det vil da sikkert bli til spesielle telefoner, siden produsenter som SE og HTC sikkert vil videreutvikle deres egne skall.

 

Mer effektivitet. Batteriene suges tomme på no time, mye av skylden har android. Programmer stenges ikke skikkelig og ligger i bakgrunnen. Godt det er 1000 apps på market som er laget for å drepe disse programmene.

 

På x10'en jeg heldigvis ikke hadde veldig lenge, så hadde den ikke støtte for Exchange annet enn gjennom 3.parts programvare. Dritt. Det er ett godt eksempel på at de forskjellige versjonene er ett problem.

 

Selve OS'et virker ikke like sammenskrudd som f.eks. IOS.

Under stabilitet, så kommer det jo ann på mye rart. Jeg personlig har aldri hatt noen kræsj på min XPERIA X10 eller at den har gått noe tregt.

 

Dette med brukergrensesnittet. Så finnes det mange forskjellige Home UI Launchere som erstatter den vanlige launcheren i XPERIA X10 f.eks. jeg kjører på ADW Launcher som er ufattelig lett å bruke og er også veldig lett å sette opp.

 

Dette med at batteriene slukes fort er som regel bugs i OS'et og kan fikses. Og jeg kan jo ta et eksempel. Nå etter at vi fikk nyeste oppdateringen til XPERIA X10, som da heter R2BA023, så har batteritiden nesten dobblet seg. Jeg klarer å tyne ut ca 48-55 timer med batteritid med moderat bruk nå. Og bare det knuser jo iPhone 4 i batteritid når Engadget klarte å tyne ut 38 timer med bruk på den med moderat bruk.

 

XPERIA X10 har Exchange støtte, og det programmet som styrer det der følger med telefonen.

 

Men vil ikke ha exhange støtte via nu eget program, jeg vil ha det i OS'et! Slik det er på android 2.1 og Iphone. Og du synes det er greit med bugs i os'et som sluker batteri? Android må bli mer stabilt, selv om det betyr at strengere retningslinjer for utvikling må til.

Og den der batteri sammenligningen din er så talentløs at jeg såvidt gidder å lese den.

 

Her er noen sitater fra enkelt batteritester. Om de er vitenskaplig utført vet jeg ikke, men det er da bedre enn synsingen din.

 

So here come the real-life iPhone 4 battery test results – 68 hours operation time, including the following:

30 min of general usage

90 minutes of video playback

40 minutes of voice calls

40 minutes of web browsing

40 minutes of gaming

40 minutes of photo browsing

2 hours of music playback

 

Kilde

 

23480.png

 

23481.png

 

23482.png

Endret av UrgeLoL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Terminator 3:

 

Forstår du ikke at "moderat" bruk av en mobil er subjektivt?

 

Hvor mange timer med video/lyd/samtaler får du, hvor bra standby tid har du?

 

Edit: Snek seg inn ett innlegg over her.

 

Edit 2: Jeg klarer å tyne ut 250 timer med moderator bruk, moderat bruk for meg er å sjekke klokken en gang til dagen. :tease:

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Det jeg savner med android:

 

Mer stabilt. Stadig kræsjer det ting på min Desire. Og nei det er ikke uvanlig.

Ett brukersnitt som fungere, uten at man trenger tunge skall som HTC Sense. (Joda det kommer i android 3.0, men det vil da sikkert bli til spesielle telefoner, siden produsenter som SE og HTC sikkert vil videreutvikle deres egne skall.

 

Mer effektivitet. Batteriene suges tomme på no time, mye av skylden har android. Programmer stenges ikke skikkelig og ligger i bakgrunnen. Godt det er 1000 apps på market som er laget for å drepe disse programmene.

 

På x10'en jeg heldigvis ikke hadde veldig lenge, så hadde den ikke støtte for Exchange annet enn gjennom 3.parts programvare. Dritt. Det er ett godt eksempel på at de forskjellige versjonene er ett problem.

 

Selve OS'et virker ikke like sammenskrudd som f.eks. IOS.

Under stabilitet, så kommer det jo ann på mye rart. Jeg personlig har aldri hatt noen kræsj på min XPERIA X10 eller at den har gått noe tregt.

 

Dette med brukergrensesnittet. Så finnes det mange forskjellige Home UI Launchere som erstatter den vanlige launcheren i XPERIA X10 f.eks. jeg kjører på ADW Launcher som er ufattelig lett å bruke og er også veldig lett å sette opp.

 

Dette med at batteriene slukes fort er som regel bugs i OS'et og kan fikses. Og jeg kan jo ta et eksempel. Nå etter at vi fikk nyeste oppdateringen til XPERIA X10, som da heter R2BA023, så har batteritiden nesten dobblet seg. Jeg klarer å tyne ut ca 48-55 timer med batteritid med moderat bruk nå. Og bare det knuser jo iPhone 4 i batteritid når Engadget klarte å tyne ut 38 timer med bruk på den med moderat bruk.

 

XPERIA X10 har Exchange støtte, og det programmet som styrer det der følger med telefonen.

 

Men vil ikke ha exhange støtte via nu eget program, jeg vil ha det i OS'et! Slik det er på android 2.1 og Iphone. Og du synes det er greit med bugs i os'et som sluker batteri? Android må bli mer stabilt, selv om det betyr at strengere retningslinjer for utvikling må til.

Og den der batteri sammenligningen din er så talentløs at jeg såvidt gidder å lese den.

Ehm unskyld meg, men du sier at Android må bli mere stabilt?

 

Vet du i det hele tatt hvilke Android OS vi snakker om her nå?

 

Og hva er det som er så galt med mitt batteri sammenligning? Hvis jeg klarer rundt 50 timer med moderat bruk på min XPERIA X10, så er jo det en god del bedre enn det som er på iPhone 4, sant?

 

EDIT. Moderat bruk for meg er noe av det samme som var skrevet over som dette her:

 

So here come the real-life iPhone 4 battery test results – 68 hours operation time, including the following:

30 min of general usage = Er mere 2 timer for meg her.

90 minutes of video playback = Er mere 1 time for meg her.

40 minutes of voice calls = Rundt det samme her for meg.

40 minutes of web browsing = Totalt her blir nok mere rundt 2 timer.

40 minutes of gaming = Ingen spilling på meg.

40 minutes of photo browsing = Blir noe det samme for meg også.

2 hours of music playback = Her blir det rundt 3-4 timer for meg.

 

Men batteritiden vil nok forbedre seg en del på XPERIA X10 når vi får Android 2.1 da.

 

Men det skulle no bare mangle at iPhone 4 ikke klarer å få en del timer ut av batteriet da når man vet at batteriet i telefonen består av ca 70% av hele telefonen lol. Så hvor mye større er egentlig batteriet til iPhone 4 i fysisk størrelse over XPERIA X10 sitt batteri?

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

En klar hovedforskjell alle må ha i tankene når Android kritiseres er at det ikke er ETT selskap som står for software, hardware og apps; som er tilfellet med Iphone. Men det er 3(eller flere) individuelle parter som står bak ett samlet produkt. HTC, Samsung, Motorola, SE, og mange flere maskinvareprodusenter som står bak maskinvare og drivere; Google som står bak grunnleggende Android; og selvstendige utviklere som lager programmer.

 

Skal du kritisere en Android-basert enhet må du nesten velge hvilket aspekt du skal kritisere. Ihvertfall hvis du har over middels kunnskap på dette feltet(noe jeg tror de fleste i denne debatten har). Konseptet Android er et produkt av samarbeid og frivillig utvikling.

 

edit: Hvis du har en Windows-basert PC, og et spill henger seg opp ofte. Klager du på Microsoft, maskinvare/driverprodusent, eller spillutviklerne?

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Urgelol har rett angående batteritiden. Men jeg kan ikke si at jeg sliter med mye frysninger eller krasj med Desire. Dette skjer maks en gang i uken. Sånn sett har den vært nydelig. Men batteriet tappes like fort som på en 3gs, noe som ikke er bra. Android 2.1 er jo ikke kjent for å vær ustabilt UrgeLol? 1.5 og 1.6 hadde noen av de ryktene.

 

Ser bare for meg at det skulle vært Steve Jobs som først presenterte disse tingene:

 

-Støtte for 4G

-Full kustomatiseiring

-Filbehandler

-Det beste beskjedsystemet

-Beste kontaktløsningen

-Sosiale tjenester intregrert i OS

-trådløs synkronisering

 

Da hadde jo hele eppleverden jubla og skrytt dette opp i skyene. Nå som det ikke er sånn, så kommer de rareste unnskyldningene. Men nå ser det ut som at folk har skjønt nytteverdien av sånne ting som dette her på forumet. Hvis ikke bør en lese den første posten i denne tråden på nytt!

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Terminator 3: Det som er galt med din batterisammenligning, og det som gjør det UBRUKELIG er det faktum at ingen vet hva som er moderat bruk i dine øyne. Tror ikke du selv vet hvor mye du har ringt, brukt wifi, hatt skjermen påslått, god dekning dårlig dekning, surfet nettet osv osv osv. Så når du selv ikke har oversikt over hva moderator bruk er hvordan skal vi kunne sammenligne med en annen persons moderat bruk? En batteritest må kjøres synkront på begge enheter for at det i det hele tatt skal være noe poeng i det.

 

m4sta: Jada, elsker apple over alt på jord, nettopp derfor jeg solgte 3GS'en min(mitt første apple produkt noensinne) og kjøpte meg X10. For så å kjøpe meg en Desire, som jeg bruker i dag.

 

SolbergMobil: Hmm har kjørt hardreset en gang i håp om at det skal hjelpe. Men neida, av å til så kræsjer den. Skal skrive ned feilmeldingen neste gang det skjer, i håp om at google har ett svar.

 

Noen som har turt å spørre seg hvorfor Iphone er populært? Det selger jo mer enn det det er apple fans i verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Terminator 3: Det som er galt med din batterisammenligning, og det som gjør det UBRUKELIG er det faktum at ingen vet hva som er moderat bruk i dine øyne. Tror ikke du selv vet hvor mye du har ringt, brukt wifi, hatt skjermen påslått, god dekning dårlig dekning, surfet nettet osv osv osv. Så når du selv ikke har oversikt over hva moderator bruk er hvordan skal vi kunne sammenligne med en annen persons moderat bruk? En batteritest må kjøres synkront på begge enheter for at det i det hele tatt skal være noe poeng i det.

 

m4sta: Jada, elsker apple over alt på jord, nettopp derfor jeg solgte 3GS'en min(mitt første apple produkt noensinne) og kjøpte meg X10. For så å kjøpe meg en Desire, som jeg bruker i dag.

 

SolbergMobil: Hmm har kjørt hardreset en gang i håp om at det skal hjelpe. Men neida, av å til så kræsjer den. Skal skrive ned feilmeldingen neste gang det skjer, i håp om at google har ett svar.

 

Noen som har turt å spørre seg hvorfor Iphone er populært? Det selger jo mer enn det det er apple fans i verden.

Sjekk med min tidligere post på hva jeg tar som moderat bruk. Jeg oppdaterte posten min.

Lenke til kommentar

Ser bare for meg at det skulle vært Steve Jobs som først presenterte disse tingene:

 

-Støtte for 4G

-Full kustomatiseiring

-Filbehandler

-Det beste beskjedsystemet

-Beste kontaktløsningen

-Sosiale tjenester intregrert i OS

-trådløs synkronisering

 

Da hadde jo hele eppleverden jubla og skrytt dette opp i skyene. Nå som det ikke er sånn, så kommer de rareste unnskyldningene. Men nå ser det ut som at folk har skjønt nytteverdien av sånne ting som dette her på forumet. Hvis ikke bør en lese den første posten i denne tråden på nytt!

 

Ja det har vært tilfelle på forumet at folk har kommet med noen merkelige unnskyldninger for viktige mangler. Men jeg har nå sett iPhoneeiere her som har blitt mye mer ydmyk, og faktisk begynner å innrømme at dette er punkter som de kunne ønsket seg. Kjempeflott at folk kan se nytteverdien og tørr å innrømme ting som deres produkt ikke har eller støtter.

 

Ellers kulle jeg og likt å sett Steve presentert disse punktene først av alle. Vi husker jo hvor mye jubel det var med copy and paste og at man nå kan legge applikasjoner i mapper på startskjermen. Trekker på meg et lite smil.

Endret av Desire86
Lenke til kommentar

[...]

(1)-Støtte for 4G

(2)-Full kustomatiseiring

(3)-Filbehandler

(4)-Det beste beskjedsystemet

(5)-Beste kontaktløsningen

(6)-Sosiale tjenester intregrert i OS

(7)-trådløs synkronisering

[...]

 

(1)-4G støtte er ikke viktig for meg, men blir kanskje mer aktuelt om ett år.

(2)- Ikke noe jeg trenger, men jeg vil gjerne ha mulighet til å se kalenderen fra låse-skjermen, om det kan regnes som "kustomatisering"

(3)- Ikke noe jeg har bruk for, så jeg hadde ikke jublet for dette.

(4)- Vet ikke nok om Android sitt beskjedsystem

(5)- Beste kontaktløsningen ifølge hvem? Synes iOS har en fin kontaktløsning jeg.

(6)- No thanks. Da foretrekker jeg en applikasjon

(7)- Det hadde vært fint ja :)

 

Edit: @Terminator 3:

 

Så hvis du tyner ut 48-50 timer med din X10 med moderat bruk, og noen klarer å tyne ut 68 timer med en iPhone 4 så knuser jo iPhone 4 X10 på batteritid?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

[...]

(1)-Støtte for 4G

(2)-Full kustomatiseiring

(3)-Filbehandler

(4)-Det beste beskjedsystemet

(5)-Beste kontaktløsningen

(6)-Sosiale tjenester intregrert i OS

(7)-trådløs synkronisering

[...]

 

(1)-4G støtte er ikke viktig for meg, men blir kanskje mer aktuelt om ett år.

(2)- Ikke noe jeg trenger, men jeg vil gjerne ha mulighet til å se kalenderen fra låse-skjermen, om det kan regnes som "kustomatisering"

(3)- Ikke noe jeg har bruk for, så jeg hadde ikke jublet for dette.

(4)- Vet ikke nok om Android sitt beskjedsystem

(5)- Beste kontaktløsningen ifølge hvem? Synes iOS har en fin kontaktløsning jeg.

(6)- No thanks. Da foretrekker jeg en applikasjon

(7)- Det hadde vært fint ja :)

Er ikke snakk om hva du synes er best, er snakk om hva som hadde vært best for folkemassen i sin helhet i dag.

Lenke til kommentar

;_;

 

Dette er noen av de punktene jeg mener at en smartmobil må være god på, og apple har desverre ikke tatt med noen av disse, eller så har kanskje apple gjort det på en mindre god måte etter min mening. Det er rett og slett her Android knuser iOS i mine øyne. Kanskje noen ikke trenger alt, men om de tenker godt inni seg så må enhver klare å se nytteverdien av disse funksjonene. Det er tross alt smartmobil det er snakk om.

Dette ble skrevet i første post.

 

Og jeg kunne sakt med 100% garanti på mitt hus at dette ville blitt jublet opp i skyene på en Apple Keynote. Er du enig?

Lenke til kommentar

[...]

(1)-Støtte for 4G

(2)-Full kustomatiseiring

(3)-Filbehandler

(4)-Det beste beskjedsystemet

(5)-Beste kontaktløsningen

(6)-Sosiale tjenester intregrert i OS

(7)-trådløs synkronisering

[...]

 

(1)-4G støtte er ikke viktig for meg, men blir kanskje mer aktuelt om ett år.

(2)- Ikke noe jeg trenger, men jeg vil gjerne ha mulighet til å se kalenderen fra låse-skjermen, om det kan regnes som "kustomatisering"

(3)- Ikke noe jeg har bruk for, så jeg hadde ikke jublet for dette.

(4)- Vet ikke nok om Android sitt beskjedsystem

(5)- Beste kontaktløsningen ifølge hvem? Synes iOS har en fin kontaktløsning jeg.

(6)- No thanks. Da foretrekker jeg en applikasjon

(7)- Det hadde vært fint ja :)

Er ikke snakk om hva du synes er best, er snakk om hva som hadde vært best for folkemassen i sin helhet i dag.

Han sa hele epleverdenen, og jeg er vel en del av den på grunn av at jeg eier en iPhone :)

 

Edit: Folkemassen couldn't care less about 4G.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Makan til en forsvarsposisjon ;_; Men ut ifra førsteposten så ser du vel at det er en stor nytteverdi og ikke minst et stort bruksbehov for mange?

Jeg og kunne veddet hus og bil på at folk ville jublet hemningsløst for dette på en apple keynote!

 

Edit: Folkemassen couldn't care less about 4G.

Du vet at det er svært mange som surfer på sine mobiler ja? Og ser du heller ikke da bruksbehovet for at surfingen får 3-5 ganger raskere?

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Mann kan ikke legge inn hva mann vil uten å først måtte konvertere filene. .mp3 filer må f.eks konverteres om til et en annet format, før man kan legge det inn via iTunes.

Det er jo bare tull. Undertegnede har overført sine .mp3 filer rett til iPhone via iTunes, uten å konvertere de til et annet format. Hvor har du dette fra?

 

En annen ting er at man ikke kan slette filer direkte fra iPhone? Det er da også bare tull. Man kan fint slette spillelister såvel som filmer, musikkfiler og programmer direkte fra telefonen. Det man ikke kan slette er bilder. Da må man innom en PC/MAC eller iTunes.

 

Skal således ikke kaste meg på bølgen av hva som er best, da det er et definisjonsspørsmål, men skal man kritisere iOS og iPhone så snakk sant.

Lenke til kommentar

;_;

 

Tror du disse punktene ville blitt tatt i mot med stor jubel på en keynote? Eller tror du det hadde blitt en laber mottakelse?

 

(1)-Støtte for 4G

(2)-Full kustomatiseiring

(3)-Filbehandler

(4)-Det beste beskjedsystemet

(5)-Beste kontaktløsningen

(6)-Sosiale tjenester intregrert i OS

(7)-trådløs synkronisering

 

Jeg kan gi deg et hint. Det ble jublet som bare det når iPhone fikk muligheten til copy and paste, og legge applikasjoner i en mappestruktur på homescreenen. Ikke minst ble dette verdensnyheter av sånne "små" ting. Tenk på de 7 store som du ser over her da.

Du må være apples svar på Terminator3 om du ikke sier deg enig.

Lenke til kommentar

Makan til en forsvarsposisjon ;_; Men ut ifra førsteposten så ser du vel at det er en stor nytteverdi og ikke minst et stort bruksbehov for mange?

Jeg og kunne veddet hus og bil på at folk ville jublet hemningsløst for dette på en apple keynote!

 

Edit: Folkemassen couldn't care less about 4G.

Du vet at det er svært mange som surfer på sine mobiler ja? Og ser du heller ikke da bruksbehovet for at surfingen får 3-5 ganger raskere?

 

Tror folk flest er fornøyde med 3G hastighetene. Og når man ikke har 4G nett utforbi Oslo er det ikke aktuelt for de aller fleste, heller ikke meg.

 

Edit:

 

@SolbergMobil:

 

Det hadde nok blitt jubel ja, men de som ser keynoten live er nok ikke de største motstanderne av Android heller (selv om de (kanskje) foretrekker iOS).

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

[...]

(1)-Støtte for 4G

(2)-Full kustomatiseiring

(3)-Filbehandler

(4)-Det beste beskjedsystemet

(5)-Beste kontaktløsningen

(6)-Sosiale tjenester intregrert i OS

(7)-trådløs synkronisering

[...]

 

(1)-4G støtte er ikke viktig for meg, men blir kanskje mer aktuelt om ett år.

(2)- Ikke noe jeg trenger, men jeg vil gjerne ha mulighet til å se kalenderen fra låse-skjermen, om det kan regnes som "kustomatisering"

(3)- Ikke noe jeg har bruk for, så jeg hadde ikke jublet for dette.

(4)- Vet ikke nok om Android sitt beskjedsystem

(5)- Beste kontaktløsningen ifølge hvem? Synes iOS har en fin kontaktløsning jeg.

(6)- No thanks. Da foretrekker jeg en applikasjon

(7)- Det hadde vært fint ja :)

Er ikke snakk om hva du synes er best, er snakk om hva som hadde vært best for folkemassen i sin helhet i dag.

Så man skal ikke velge telefon, og dermed os, etter hva som passer best for en selv. Man skal altså velge med tanke på hva som hadde vært best for folkemassen i sin helhet i dag?

 

Kan ikke folk slutte å mase med Android vs iPhone? Jeg har iPhone, og jeg trives med det, jeg har de programmene jeg trenger, og jeg liker at det er enkelt. På min første hadde jeg jailbreak, og customizet den, men nå setter jeg pris på at alt er enkelt og greit. Helt greit om dere ikke liker det, men det forrandrer ikke min mening.

 

Det er noen ting jeg kunne tenkt meg annerledes, men det er ikke noen big deal, og jeg klarer meg fint slik det er nå..

 

Får litt lyst til å lage en tråd hvor jeg prøver å overbevise folk om at en religion er bedre enn en annen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tror folk flest er fornøyde med 3G hastighetene. Og når man ikke har 4G nett utforbi Oslo er det ikke aktuelt for de aller fleste, heller ikke meg.

 

Tror du ikke folk ville satt stor pris på om det gikk ann å surfe 3 ganger raskere en dagens 3g-nett? Når det selfølgelig ment på at man har 4g-dekning i området rundt. Det er derfor apple keynote brukes som eksempel, da det er store områder i USA nå som støtter 4G.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...