Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*


Anbefalte innlegg

Jeg kan kanskje ikke si at iOS er bedre, men ikke langt så dårlig som det mange vil ha det til.

 

Om Apple får endret advarselssystemet og kanskje gjør om enkelte ting til små widgets når man trykker på de (f.eks at været kommer opp som en boble når du trykker, eller at du ser dagens møter - må selvsagt være raskt å lukke), så vil jeg si at begge plattformene stiller likt.

 

Når det kommer til tablets så har til og med Google sagt at Android ikke er ment for å brukes på tablets før 3.1, så den kampen vinner iOS ganske greit.

 

Hjemmeskjermen på en iphone er faktisk så dårlig som mange skal ha det til. Grunnen for dette er jo at den du kun kan flytte applikasjoner etter eget ønske. That`s it. Du har ingen valgmuligheter, ingen muligheter til å sette opp noe etter ønske og behov.

Her får til og med iPhone skambank av et år gamle HD2 på startskjermen:

http://www.youtube.com/watch?v=0e-hqGbKSaI

Og er du ikke enig at android er bedre en HD2 på dette området ahpadt?

 

iOS må nok tilby litt mer en de 2 tingene du sier for at det skal være konkurransedyktig mot android sin mulighet for å sette opp startskjermene. Her har ikke apple vært fremtidsrettet nok.

 

Det med tablets skal jeg si at jeg ikke har kjennskap til i det heletatt, da min interesse faller kun for smartmobil og mac.

Endret av exptr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er vel mot formodning ikke klar over de undersøkelsene som viser at Android brukere får mindre sex enn iPhone brukerne? Et ganske så vesentlig poeng i min anskaffelse av Apple produkter.

Mener du seriøst at du kjøper Apple-produkter for å få mer sex? Tror du at du ville ha fått mindre sex om du hadde en Android-telefon i lomma? :rofl:

 

 

 

 

Samvariasjon besviser ikke årsakssammenheng.

Lenke til kommentar

Du er vel mot formodning ikke klar over de undersøkelsene som viser at Android brukere får mindre sex enn iPhone brukerne? Et ganske så vesentlig poeng i min anskaffelse av Apple produkter.

Mener du seriøst at du kjøper Apple-produkter for å få mer sex? Tror du at du ville ha fått mindre sex om du hadde en Android-telefon i lomma? rofl1.gif

Hvis Rob Halford er omringet av gærninger som hun i 0:42 her, så kan det stemme happy.gif

 

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Du er vel mot formodning ikke klar over de undersøkelsene som viser at Android brukere får mindre sex enn iPhone brukerne? Et ganske så vesentlig poeng i min anskaffelse av Apple produkter.

Mener du seriøst at du kjøper Apple-produkter for å få mer sex? Tror du at du ville ha fått mindre sex om du hadde en Android-telefon i lomma? :rofl:

 

 

Samvariasjon besviser ikke årsakssammenheng.

 

 

Ser ut til at du ikke helt forsto sammenhengen; Android brukere ble stemplet som nerder uten noe sosialt liv og fikk mindre sex. De var enkelt og greit opptatt av helt andre ting enn damer, som for eksempel å fikle på “lock-/homescreen’en" sin... :whistle: Det er jo den enkeltes valg det... :innocent:

 

Vil ellers be moderator sjekke om ikke Terminator og/eller Marius Aarre, SolbergMobil evt. HTC Nyheter har returnert til forumet under annet nick. Skrivestil, argumentasjonsteknikk og innhold er ganske så lik hos exptr...

 

Innlegget fra Lilac1 er i mine øyne det beste i hele tråden. EPIC!

 

"Oki, jeg vil velge å ha førsteparts norsk fulltastatur. Også velger jeg en skjerm der jeg ikke ser pikslene. Videre velger jeg en utrolig batteritid, en overlegen applikasjonsbutikk, årevis med gratis og uforsinkede OS-oppdateringer, et svært godt kamera og lydkvalitetsmessig, markedets beste mp3spiller integrert i selve telefonen.

 

Resten er det liksom ikke så farlig med.

 

Det som ser ut til å irritere androidbrukere grenseløst, er at iOS og iphone gjør alle sentrale funksjoner bedre enn android.

 

Da får det heller være at man ikke får tak i den siste applikasjonen fra Ghostboy331 (som MÅ ha alle tilganger, selvsagt) som hjelper deg forandre bakgrunnsbilde etter avføringskonsistens.

 

Men for all del fortsett å prate om hvordan dere ikke kan leve uten tethering og rullegardiner/blomsterpotter/faenvethva.

Er jo den siste tråden dere henger etter."

:D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil ellers be moderator sjekke om ikke Terminator og/eller Marius Aarre, SolbergMobil evt. HTC Nyheter har returnert til forumet under annet nick. Skrivestil, argumentasjonsteknikk og innhold er ganske så lik hos exptr...

Uhm, har du hørt om å kunne sjekke navnehistorikken min?

 

Jeg tror ikke du er så smart som du selv tror du er.

 

Jeg har faktisk vært her på forumet i lang lang tid nå. Så du trodde vel at jeg var bannet her i fra?

 

Ja jeg er nemlig Terminator 3.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

*ta på seg moderatorhatten*

 

Det ser ut som om vi nærmer oss veis ende med stormskritt. Flere og flere tyr til personangrep (ikke grove, men dog angrep på andre brukere) og de fleste, om ikke alle, gode og seriøse argumenter har blitt brukt opptil flere ganger. I tillegg vil noen si hele tråden er basert på trolling, da store deler av den er skrevet av samme person under flere navn.

 

Det at de gode argumentene har blitt byttet ut med billige personangrep og hersketeknikk er et tegn på at tråden har spilt sin rolle. Jeg skulle gjerne ha fulgt diskusjonen videre, men jeg liker ikke utviklingen de siste ukene og jeg er ikke alene om å mene dette. Idéen bak tråden er god, men dessverre er det mange som ikke klarer å holde seg til sak og ikke person. Etter en liten intern diskusjon velger jeg derfor å stenge tråden før det går for langt og noen sier noe de kommer til å angre på.

 

Jeg tror vi alle kan være enige om en ting: Vi blir aldri enige. Android vs. iOS er et (av mange) tema vi kan diskutere til dommedag og videre, uten at vi kommer til en konklusjon. Denne tråden er et utmerket eksempel på nettopp dette.

 

Mener du at å stenge tråden var et dårlig valg, tar du kontakt med meg via en privat melding. Til dere andre: Takk for diskusjonen, og god helg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...