Gå til innhold

Kan det ha vært bjørn?

oye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget denne solide rusa ikke langt fra teltet en morgen. Hva kan det ha vært? Så ingen sauer i området.

post-7620-1278950060,999_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke bjørn... Bjørnebæsj ser omtrent ut som frokostblanding (masse bær og pinner og gress) og konsistensen er omtrent som en litt middels hard menneskebæsj.

Skrevet

Er nok for stort til å være avføring fra sau, ja. Elg-avføring har jeg aldri sett (vestlending), men regner med den, som hjorten, også har kuleformet? En ser visse antydninger til kuler her, så vondt i magen har den sikkert hatt! :)

Skrevet

Det der er vertfall IKKE elg bæsj. Ser elg avføring flere ganger i måneden og har aldri sett sort bæsj bare brun. Som ser sånn ut:

post-194740-1279574314,3062_thumb.jpg

Tipper på at det der er sau.

Skrevet

Det der er sauedritt :)

Litt usikker på akkurat den, siden sauer vanligvis pleier å legge perleformet avføring.

Villig til å sette både gård og grunn på at det der er sauedritt. Større sauer driter sånne klumper.

Skrevet

Jeg holder en knapp på elg. Kan selvfølgelig være sau også, men jeg tror det er elg.

Har sett elg som har etterlatt seg lignende hauger.

Hahaha, hva får deg til å tro det er elg? Kan love deg det ikke er skogens konge i alle fall. Skutt to av dem selv, så vet hva jeg snakker om ;)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...