Gå til innhold

Frp, et parti for kriminelle


Anbefalte innlegg

forskjellen er at det er noe i det Jens sier. så ett klipp på tv som viste at oljefondet ville vært skrapt med Frp's politikk om kort tid...
La meg gjette, dette var noe Arbeiderpartiets Rikskringkasting sendte under siste valgkamp?

 

La oss se på den fantastiske situasjonen:

-staten er rik på oljepenger og har investert i aksjer i utlandet, men samtidig er kommunene og offentlige foretak er lutfattige. Utenlandsgjelden er faktisk større enn oljefondet.

-Mens Europa har investert i fornying av jernbanen holder den på å falle helt sammen i Norge. Tog går på mange strekninger saktere enn for 40 år siden pga forfallet. Jernbanesviller smuldrer opp og kjøreledninger faller ned.

-Norske veier er på jumboplass i Europa og det krever menneskeliv og skaper mye lidelse. Selv om vi investerte hele oljefondet i veiene ville vi ikke klart å få dem opp på svensk nivå.

-Svømmehaller som ble bygd i etterkrigstiden har nå lenge stått tomme, vi har ikke råd til dem lengre og flere barn drukner da de ikke har fått svømmeundervisning.

-Skolebygninger forfaller og har helseskadelig luft.

-Norsk utdanning får jumboplass i Europa

-Politiet har ikke nok ressurser, anmelder man noe blir saken raskt henlagt

-Pga kriminaliteten skapt av ukontrollert innvandring advarer politiet befolkningen mot å gå i enkelte områder

-Mange eldre får ikke den omsorgen de har rett til eller får et helt uverdig tilbud.

-Pga. symbolpolitikk som går ut på å ikke bruke private foretak står nå over 6% av befolkningen i helsekø. Og folk lider og dør i køen. Over 100.000 har skaffet seg privat helseforsikring da det offentlige tilbudet er så dårlig.

-Oslo har høyere kriminalitet per innbygger enn de fleste sammenlignbare byer og kombinasjonen av asylpolitikken, få politiressurser og luksuspreget kriminalomsorg har gjort Norge til et eldorado for kriminelle.

-Muhammed er det mest utbredt navnet blandt nyfødte gutter i Oslo og om noen tiår er det muslimsk flertall i byen

-Kvinner risikerer overfallsvoldtekt om de går alene om kvelden i bydeler med mye muslimer og de blir utskjelt på gaten av rasistiske muslimer

-Asylpolitikk hvor i praksis de fleste får bli og vil gi oss enorme fremtidige sosiale omkostninger

-De fremtidige sosiale omkostningene kan gjøre at velferdssamfunnet kollapser når vi ikke lengere får inn oljepenger

-Staten gir støtte og opphold til krigsforbrytere og terrorister

-Under de rødgrønne har det blitt flere fattige i Norge og forskjellene på folk har økt

 

Ja, huff tenk hvor ille det ville vært uten de rødgrønne. :roll:

 

 

Faktum er at han kjære Carl var partikollega med Anders Lange og Frp er jo en videreføring fra ALP!
Og hva så? Hva med Jensemann som sitter i regjering med Senterpartiet som er en videreføring av Bondepartiet som ble ledet av Vidkun Quisling?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke noe som helst negativt i dette, muligens heller positivt. Det viser at FRP ikke prøver å fremstå som noen skinnhellige hvitsnipper slik som de andre partiene.

 

De er for folk flest. Folk flest kjører over fartsgrensen. De prøver ikke å være noe de ikke er, men har et ærlig, om noe rufsete uttrykk.

 

Så kan man jo bare se på sleipe Stoltenberg som lot sjåføren ta støyten i steden for å ta den selv slik som Per Sandberg gjorde

Lenke til kommentar

Synd, men sant?

 

Du vet det er mange som ikke deler syn med de rød-grønne når det gjelder f.eks. økonomi og justis? Jeg skal slenge ut en påstand slik du gjør: Jeg tror mange stemmer rødt pga. fordommer da blå politikk i norsk målestokk er mye mer utbredt i mange store og suksessfulle land i verden.

 

Det at du synes det er "skremmende høyt" med 43% høyrestyrte kommuner vitner vel egentlig mer om at det er du som er fordsomsfull.

 

 

som jeg sa, fordommer mot innvandrere. Rart om man deler Frp sitt syn om å bli U-land i løpet av få år og å bli seendes ut som det tredje riket er den beste politikken. Synes det er noe i det jeg skrev, for ser virkelig ikke det store ved deres og opposisjonens politikk...

 

Fordommer som er SKAPT AV DEN RØDGRØNNE REGJERINGEN.

- Man kan ikke stoppe for å hjelpe noen med motorstopp langs veien.

- Man bør ikke ta taxi hjem alene.

- Tilfeldige jenter blir voldtatt på tur hjem fra byen.

- Norske kvinner blir trakasert på åpne gate. (kalt horer)

- Østeuropeiske bander herjer norske hyttestrøk, men når de blir tatt går de fri neste dag

- Oslo har muslimske gettoer

- Muslimske innvandrere KREVER at vi tilpasser oss deres kultur.

- Over 50% av insatte i Oslos fengsler er innvandrere, 8.5% av befolkningen er innvandrere.

 

 

 

Jeg vil faktisk påstå at en mer FRP vendt invandringspolitikk ville REDUSERT rasismen i norge! Med å være mer kresen på hvem vi slipper inn i landet, være kalrere på at kriminelle skal ut, og at bander ikke skal få utnytte oss, så vil befolkningen få et mye mer positivt intrykk av våre nye landsmenn.

 

Svært få misliker invandrere fordi de ikke er norske, men fordi noen av dem kommer til landet for å stjele, voldta og snylte. Fjerner vi disse individene så vil de resterende, hardtarbeidende trivelige innvandrerne få et mye bedre "rykte".

 

Der er ikke snakk om rasisme, men empiriske fakta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan det ha noe med saken at det faktisk var sjåføren som satt bak rattet?

Som har fått beskjed fra Statsministeren om at du skal rekke det møtet om to timer? Rødgønne preiker jo mye om "ansvarlige passasjerer og slikt" Men virker ikke som Stoltenberg var så veldig plaget av at sjåføren hans lå i 125 i 80 sonen. Og selvfølgelig så "ante han jo ikke" hva farten var når han ble konfrontert med det. Man sitter ikke på i 125km/t uten å merke det.

 

Typisk rødgrønnt da, at i steden for å bygge opp veiene slik at man kan holde fornuftig fart så setter de ned hastigheten for å tilpasse den de råttne veiene. Er nok ikke lenge før vi har 40-sone på E6 fra Trondheim til Tromsø.

Lenke til kommentar

Synd, men sant?

 

Du vet det er mange som ikke deler syn med de rød-grønne når det gjelder f.eks. økonomi og justis? Jeg skal slenge ut en påstand slik du gjør: Jeg tror mange stemmer rødt pga. fordommer da blå politikk i norsk målestokk er mye mer utbredt i mange store og suksessfulle land i verden.

 

Det at du synes det er "skremmende høyt" med 43% høyrestyrte kommuner vitner vel egentlig mer om at det er du som er fordsomsfull.

 

 

som jeg sa, fordommer mot innvandrere. Rart om man deler Frp sitt syn om å bli U-land i løpet av få år og å bli seendes ut som det tredje riket er den beste politikken. Synes det er noe i det jeg skrev, for ser virkelig ikke det store ved deres og opposisjonens politikk...

 

Er ikke fordomsfull da jeg lever i en slik kommune

 

For meg og for store deler av den norske, europeiske og verdens befolkning så er slike uttalelser fordomsfulle. Gi Frp's partiprogrammet til en del amerikanere og europeere og svært mange vil ikke reagere stort på det som står det. En stor del vil heller synes at den politikken de forfekter er for venstrevridd til at de ville levd i et slikt samfunn.

 

Tror du virkelig Norge blir et u-land eller tredje rike i løpet av noen få år med de i regjering? Jeg sympatiserer verken med Frp eller SV, men jeg tror fortsatt ikke at Norge vil bli som Sovjet i løpet av få år med SV i regjering eller Nazi-tyskland med Frp i regjering. Les partiprogram til andre lands partier og sammenlign hvorvidt de er et uland eller tredje rike. Egentlig så bør du starte å lese definisjonen på et u-land og hva det tredje rike var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og etter at Jans Stoltenberg hadde en dagmamma som arbeidet sort for ham i et halvt år sa han at han ikke kunne vite om hun betalte skatt eller ikke. Begynner å se et mønster her.. :whistle:

 

Tro hvordan det går for vanlige borgere som sier de ikke kan vite om rørlegger eller elektriker som kun skal jobbe noen dager betaler skatt. :hmm:

Lenke til kommentar

Og etter at Jans Stoltenberg hadde en dagmamma som arbeidet sort for ham i et halvt år sa han at han ikke kunne vite om hun betalte skatt eller ikke. Begynner å se et mønster her.. :whistle:

 

Tro hvordan det går for vanlige borgere som sier de ikke kan vite om rørlegger eller elektriker som kun skal jobbe noen dager betaler skatt. :hmm:

 

http://nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/nord-jaeren/1.6479148

 

Slik går det. 80 000kr i bot og betinget fengsel. Tydelig at noen politikere er hevet over loven. Jeg har mer respekt for dem som ikke er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er verre enn å ha stortingspolitikere med rulleblad er å føre en politikk som innbyr til kriminalitet, som sosialistene legger opp til.

 

Asylbølgen med påfølgende kriminalitet er et resultat av en naiv innvandringspolitikk ført av sosialistene i Ap og SV.

 

Storberget sier nå at narkotikakriminalitet, utelivsvold og prostitusjon ikke skal prioriteres, fordi de heller vil gå etter hvitsnipp-kriminalitet, og dermed hanke inn svære bøter i statskassa.

 

Pedofile og voldtektsforbrytere får helt latterlige straffer her i landet. Også et resultat av sosialistiske holdninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det typiske vil være at vi nå får en borgerlig regjering ved neste stortingsvalg som må rydde opp etter rødgrønt vanstyre. Dette vil koste dyrt og sosialistene vil gå ut stort i media og snakke om hvor dårlig det står til under denne nye regjeringen. Verste er at veldig mange vil ikke se sammenhengen og vil nok en gang stemme på dem og vi får ihvertfall 4 års forfall av infrastruktur og tilrettelegging for kriminelle.

Lenke til kommentar

Hehe...

Vi har gode nok data til å felle Frp. Om og hvor mye mer kriminelle Frp er i forhold til andre partier er utfordringen til deg. Til nå er det mange nok saker til å peke på kjennetegn med det partiet.

 

Frp er et parti som ikke bør få folks tillit grunnet all korupsjon og sædlighetssaker. På toppen her var det en drapssak så jeg. Makan til parti uten samvittighet. Om du måtte mene det samme om andre, så kom med det. Alle sakene over er reelle, men mindre du sitter på noen andre fakta.

Ikke er jeg noe særlig for Frp, jeg heller. Men jeg er ikke glad i noen av partiene som sitter på Stortinget. Ikke ett eneste ett av dem. De er en maktsyk elite, de er ikke lenger til for folket, de sitter tafatte og ser på et land i forfall uten å gjøre noe med det. Det er gammelt nytt.

 

Spørsmålet er ikke hvilket av partiene jeg liker mest. Spørsmålet er heller hvem av dem jeg liker minst. Det blir KrF.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Lista til trådstarter er vel rett...

 

Men trådstarter "glemte" å nevne at alle er flasket opp i god sosialdemokratisk ånd fra barnsben av.

 

At man da senere ser eledigheten i dette og melder seg inn i ett annet parti - bla. FRP kan vel neppe gjøre skaden større.

 

Tror neppe disse skandaler var noen direkte ordre gitt av FRP som parti.

 

Jeg ser ikke logikken din?

 

1. Frp-folk er vel, om det er noen forskjell, mindre "flasket opp i sosialdemokratisk ånd"

2. Om det er denne oppflaskingen som fører til kriminalitet, hvorfor skulle det da være mer i FrP kontra andre partier (om man antar det er riktig)

3. Er det mer kriminalitet i sosialdemokratiet norge enn andre land? Er det noen dekning for at vår "oppflasking" i stor grad gjør oss til kriminelle?

 

AtW

 

 

 

Er ikke spesifikt relatert til FRP, men alle som er flasket opp i mer eller mindre god sosialdemokratisk ånd.

 

Dette ikke som en unnskyldning, men som en forklaring på fenomenet.

 

Forøvrig har vi slike røvere i alle partier også Høyre.

 

Altså:

 

1. FRP folk er ikke mindre flasket opp enn andre i den sosialdemokratiske ånd..

 

hvis du påstår dèt, vil jeg vite % andelen av FRP folk i det Norske samfunn pr. 01.01.1972 som eksempel.

 

Dette grunnet av at hvilke parti man tilhører er ikke statisk, og vil alltid variere,, foruten de innbitte da, men sjelden har noen partitilhørighet fra fødsel av?

 

Og det er vel ingen fritak for FRP folk fra fødselen av i det sosialdemokratiske Norge?

Dette gjelder skatt, skole, offentlig og private relasjoner?

 

2. At det er mere kriminalitet blandt FRP tilhengere er DIN påstand.

Dette bør du kunne dokumentere, også dokumentere at disse kriminelle FRP tilhengere har vært FRP tilhengere fra fødsel av.

Slik at en kan utelatte dårlige "vaner" fra tidligere politisk tilhørighet.

 

3. Hvorvidt om det er mere kriminalitet i sosialdemokratiske Norge enn andre land var ikke emnet, og det vet jeg rett og slett ikke.

 

Jeg kan heller ikke se at det skal være noe poeng i å være på kriminalitetstoppen, f.eks. i Europa.

 

Ja "oppflasking" og miljø kan gjøre oss mere kriminelle.

 

De eneste ganger jeg har brukt Hasjis, var da brukere av dette var i ett skolemiljø jeg tilhørte.

Vil si jeg ble dømt for dette for nær 30 år siden.

 

Vinningskriminalitet fenger også, derfor har vi, og derfor dannes det slike kriminelle gjenger sprunget utfra miljø og tilhørighet.

Endret av Vårbris
Lenke til kommentar

det der Siv sin skremselspropoganda for å komme i regjering. Utrolig mange innvandrere hun generaliserer når hun skal si hvor mange kriminelle innvandrere det er i Norge. At noen idioter brenner ned asylmottak er da ikke talende for innvandrere generelt!

 

Angående blå regjering så er vel det det blå alternativet har gjort i sine kommuner/byer argument nok for folk til å ikke stemme på de. Allikevel er meningsmålingene skremmende.

Tyder på at folk bestemmer seg for EN eneste sak de vil ha gjennom, så blir de overrasket over hva slags dritt den blå regjeringen gjennomfører...Synes det er trist over hvor naive dette folket er som ikke tenker over at de ikke liker så og si alle sakene det blå alternativet står for. Seriøst, synes at det eneste Jensen mangler er Hitlerbart!

 

Jensen har Hitlerbart, du har bare ikke fått tilgang til hennes " aller helligste ennå ".

 

Forøvrig tror jeg ikke FRP sympatisører er mere grådige enn andre partitilhengere.

partitilhørighet er heller sjeldent "statisk", og dette varierer mye, se bare på de siste prognoser.

 

Man blir ikke tyvradd og FRP sympatisør " over natta" sånn uten videre.

Dette er personlige egenskaper en drar med seg fra tidligere av uansett partilhørighet.

 

Her i kommuner er de grådigste, og mest vulgære politikere, i Ap, SP, KRF, V, og SV.

 

Samtidig har enkeltsjeler i lokalt FRP, lagt ned stort arbeide i frivillige tiltak, for handicapede og sårbare grupper, mens AP tilhenger gir blanke.

Lenke til kommentar

Lista til trådstarter er vel rett...

 

Men trådstarter "glemte" å nevne at alle er flasket opp i god sosialdemokratisk ånd fra barnsben av.

 

At man da senere ser eledigheten i dette og melder seg inn i ett annet parti - bla. FRP kan vel neppe gjøre skaden større.

 

Tror neppe disse skandaler var noen direkte ordre gitt av FRP som parti.

 

Jeg ser ikke logikken din?

 

1. Frp-folk er vel, om det er noen forskjell, mindre "flasket opp i sosialdemokratisk ånd"

2. Om det er denne oppflaskingen som fører til kriminalitet, hvorfor skulle det da være mer i FrP kontra andre partier (om man antar det er riktig)

3. Er det mer kriminalitet i sosialdemokratiet norge enn andre land? Er det noen dekning for at vår "oppflasking" i stor grad gjør oss til kriminelle?

 

AtW

 

 

 

Er ikke spesifikt relatert til FRP, men alle som er flasket opp i mer eller mindre god sosialdemokratisk ånd.

 

Dette ikke som en unnskyldning, men som en forklaring på fenomenet.

 

Forøvrig har vi slike røvere i alle partier også Høyre.

 

Altså:

 

1. FRP folk er ikke mindre flasket opp enn andre i den sosialdemokratiske ånd..

 

hvis du påstår dèt, vil jeg vite % andelen av FRP folk i det Norske samfunn pr. 01.01.1972 som eksempel.

 

Dette grunnet av at hvilke parti man tilhører er ikke statisk, og vil alltid variere,, foruten de innbitte da, men sjelden har noen partitilhørighet fra fødsel av?

 

Og det er vel ingen fritak for FRP folk fra fødselen av i det sosialdemokratiske Norge?

Dette gjelder skatt, skole, offentlig og private relasjoner?

 

2. At det er mere kriminalitet blandt FRP tilhengere er DIN påstand.

Dette bør du kunne dokumentere, også dokumentere at disse kriminelle FRP tilhengere har vært FRP tilhengere fra fødsel av.

Slik at en kan utelatte dårlige "vaner" fra tidligere politisk tilhørighet.

 

3. Hvorvidt om det er mere kriminalitet i sosialdemokratiske Norge enn andre land var ikke emnet, og det vet jeg rett og slett ikke.

 

Jeg kan heller ikke se at det skal være noe poeng i å være på kriminalitetstoppen, f.eks. i Europa.

 

Ja "oppflasking" og miljø kan gjøre oss mere kriminelle.

 

De eneste ganger jeg har brukt Hasjis, var da brukere av dette var i ett skolemiljø jeg tilhørte.

Vil si jeg ble dømt for dette for nær 30 år siden.

 

Vinningskriminalitet fenger også, derfor har vi, og derfor dannes det slike kriminelle gjenger sprunget utfra miljø og tilhørighet.

 

Du begynner med å annta a "lista er riktig" undersforstått at du er med på premisset at det er mer kriminalitet i FrP. Du forklerer det med at man er flasket opp på sosialdemokrati, det er bare det at du overhodet ikke klarer å sannsynliggjøre hvorfor dette skal lage en forskjell mellom FrP og andre partier, som jeg er inne på in punkt 1 og 2, tilsvarene dine er jo helt irrelevante for dette poenget. Punkt 3 er inne på at det ikke er noe som tyder på at å "opplflaskes på sosialdemkrati" fører til at folk blir mer kriminelle. Hva er dekningen din for en slik påstand? Du vet jo ikke engang om norge er mer kriminelt enn andre land?

 

Konklusjon: påstandene dine er ikke basert på et fnugg av bevis eller rasjonelle vurderinger, du bare instinktivt prøver å hakke på sosialdemokratiet, fordi du tilsynelatende mener det er roten til alt vondt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Vel, hvis FrP skal regnes som partiet for kriminelle, så er det ihvertfall klart at partiets slagord "for folk flest" faktisk er veltreffende. Personlig er jeg jo gjengangskriminell som har blant svært mange andre lovbrudd spilt poker med kompiser om penger opptil flere ganger :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det partiet de ordentlige kriminelle ikke liker, er FrP. Jeg så en meningsmåling som var tatt opp blant innsatte i norske fengsel, og andelen FrP-velgere var ganske lav sammenlignet med befolkningen generelt sett. Kanskje det kan ha noe å gjøre med at FrP vil gjøre livet surere for kriminelle, mens sosialistene vil det motsatte?

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Vel, hvis FrP skal regnes som partiet for kriminelle, så er det ihvertfall klart at partiets slagord "for folk flest" faktisk er veltreffende. Personlig er jeg jo gjengangskriminell som har blant svært mange andre lovbrudd spilt poker med kompiser om penger opptil flere ganger :)

Eller så liker du å kjøre bil.

Eller vannscooter.

Eller snøscooter.

 

Å ha bil/motor som hobby/levebrød/interesse er totalt uglesett av de rødgrønne. "Bilen er en styggedom som bør forbys!" Alt som er morsomt skal forbys.

 

Kjører du 5 over fartsgrensen så er du jo også i følge bøtesatsene like kriminell som en som banker en stakkar på byen.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Kjører du 5 over fartsgrensen så er du jo også i følge bøtesatsene like kriminell som en som banker en stakkar på byen.

Hva skal man egentlig si til sånt? Nok et bevis på at sosialistisk politikk er kriminell-vennlig. Som en annen her sa: Stoltenberg lar andre begå kriminelle handlinger for seg, som f.eks. å kjøre for fort. Per Sandberg tar i hvert fall straffen selv. Å ha rent rulleblad er ikke ensbetydende med å være lovlydig. Sosialist-toppene og bakmennene i kriminelle nettverk har en ting til felles: de holder sine hender rene uansett hva slags dritt de står bak.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...