Gå til innhold

Arsenals pre-season - 2010/2011


Xanman

Anbefalte innlegg

Glemte selvsagt at det var kamp idag. For dårlig av meg, selvkritikk tas i bøtter og spann naturligvis. Etter å ha lest litt rundt har jeg sett at det var en helt grei kamp, intet mer intet mindre, med en Frimpong som banens store spiller. Hører også at Shava så konsentrert og fit ut, strålende nyheter.

 

Også elsker jeg draktene. Elsker dem. White sleeves, motherfucker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble ganske bekymret over det jeg så av Koschielny i går. Djourou gjorde også mange feil. Dog var det første kampen i preseason så jeg skal ikke avsi en endelig dom, men jeg håper at Wenger handler en førsteklasses midtstopper til. Gjerne med erfaring og litt "gammel" slik at Kos og til dels DJ tilpasse seg de neste sesongene. Tanken på å starte sesongen med en av de skremmer meg litt.

Lenke til kommentar

Tror ikke vi skal dømme Koscielny etter første treningskamp. Såvidt jeg husker var ikke Vermaelen særlig overbevisende forrige pre-season.

 

Herregud for et monster JET er, forresten! Gigantisk beist. Gleder meg til å følge ham fremover.

 

Enig at han ikke skal dømmes enda, men han så veikere ut enn det Vermaelen gjorde i fjor. Vi får se hva som skjer i ukene fremover.

 

Når du nevner JET så skal jeg nevne Frimpong. Gutten var meget god i første omgang.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ble ganske bekymret over det jeg så av Koschielny i går. Djourou gjorde også mange feil. Dog var det første kampen i preseason så jeg skal ikke avsi en endelig dom, men jeg håper at Wenger handler en førsteklasses midtstopper til. Gjerne med erfaring og litt "gammel" slik at Kos og til dels DJ tilpasse seg de neste sesongene. Tanken på å starte sesongen med en av de skremmer meg litt.

 

Og hvorfor ble du så bekymret egentlig ? Synes han spilte en helt OK kamp. I og med at han aldri ble ordentlig teset, så burde vi egentlig ikke dømme han.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

GPS tracking system makes its debut against Barnet

 

Arsenal’s medical team have finally introduced a new state-of-the-art GPS tracking system which is expected to ease the club’s injury problems in the long term future.

 

Chief executive Ivan Gazidis announced the idea at a Q & A with Arsenal shareholders in May, with many of them questioning ways to reduce Arsene Wenger’s injury list.

 

The tracking system made its debut against Barnet yesterday. Samir Nasri (above) was one of the first team players pictured wearing one and Gazidis explains how it works.

 

“If there are things we can do [to prevent injuries] we will do them,” he said. “For example, we’ve introduced a GPS system this year for the first time. This is tracking literally from satellites in space, the training movements on the training field of every player.

 

“It gives you a lot of information. It tells you not just how far the players are running and how fast they are running and what levels of intense activity they have in training. It also measures something called ‘the load’ – and this is literally the amount of time a player’s foot is on the ground while he is running.

 

“You can see if you have a player coming up to a risk of injury in a subsequent game because you can see two things in general: one is that their work-rate comes down in training and secondly their ‘load’ increases. In other words, their foot stays on the ground for longer when they run. When you are feeling good and feeling active you are more on your toes. When you’re not, you’re more on your heels. That can help you to predict when players are in a dangerous situation.”

 

http://goonertalk.com/

Lenke til kommentar

Laget:

 

Lukasz Fabianski

Håvard Nordtveit - Johan Djourou - Thomas Vermaelen - Armand Traore

Samir Nasri - Emmanuel Frimpong - Jack Wilshere

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin

 

Subs:

 

Wojciech Szczesny, Laurent Koscielny, Kieran Gibbs, Craig Eastmond, Henri Lansbury, Tomas Rosicky, Jay Emmanuel-Thomas

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...