Gå til innhold

Arsenals pre-season - 2010/2011


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3-0, etter en iskald avslutning av Lansbury. Assist av gigantiske JET.

 

Herre min hatt så svake vi er defensivt. Kommer til å slippe inn 40+ mål i ligaen i år også.

Herre min hatt så pessimistisk du er. Vi spiller uten Clichy, Sagna og Song, og stopperparet består av en som har vært skadet i flere måneder og en som nettopp ble hentet og ikke har vendt seg til spillet vårt enda. Slapp av, vi er fortsatt i pre-season.

Lenke til kommentar

Synes Nordtveit har vært positiv denne kampen. Får håpe han får flere muligheter utover sesongen.

 

Le Prof -> Joa, men det er fortsatt bekymringsverdig at man gjør de samme feilene igjen og igjen. Dessuten har vi ikke et stopperpar. Det er å gamble enormt å starte med Kos eller DJ når ligaen sparkes i gang. Vi trenger en stopper til det er helt klart.

Lenke til kommentar

Wenger gamblet da han startet med Vermaelen også. Men jeg er enig, vi trenger enda en stopper dersom Campbell velger å reise.

 

Det er litt annerledes med Vermaelen da han spilte på et bedre lag, på et topp nivå i flere år og har europacup erfaring. Koschielny har spilt 1 år i ligue 1 og vil bruke tid til å tilpasse seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...