Gå til innhold

Hvorfor våken på natta?


Anbefalte innlegg

Ser at det er en del liv her inatt.

Hva skyldes dette?

Skoleferie? slækking?

 

 

peeeeeeaaze out

 

 

Jeg for min del kan starte med at jeg har en forferdelig døgnrytme(Å-Menneske) noe jeg har hatt de siste 2 årene. Våken om natten, sover om dagen, jobber om kvelden, venner etter jobb ;D

 

Og det værste er at jeg har blitt så vant til det at jeg nyter det til det fulleste :D tok meg en pils akkurat og ligger i senga med snus og laptopen på fanget :)

Men spilte fotball etter jobb igår og glemte mobilen i bilen til kompisen min, så har ikke vekkerklokke..... what to do? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krampe i begge beina, og istedet for å prøve å få litt søvn før det er opp og hopp, om ca 2 timer, sitter jeg heller å mimrer litt tilbake i tid, på YouTube.

Dessuten er det umulig å sovne igjen etter krampe. Blir til at en ligger å venter på når faenskapet slår til igjen.

Lenke til kommentar

Krampe i begge beina, og istedet for å prøve å få litt søvn før det er opp og hopp, om ca 2 timer, sitter jeg heller å mimrer litt tilbake i tid, på YouTube.

Dessuten er det umulig å sovne igjen etter krampe. Blir til at en ligger å venter på når faenskapet slår til igjen.

 

Hvordan fikk du krampe i begge beina?

 

Er våken fordi jeg har spilt World Cup-spillet til PS3 i 5 timer. Skal sove nå, for så å se Tour De France i morgen. :)

 

Du spiller ikke Fifa 10 online også da?

En av flere aktiviteter som får tiden til å fly på natta ;D

 

Jo, gjør det også, men WC som ruler nå for tiden :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sovner omtrent ikke før jeg faller om av meg selv. Kan ligge hele netter i senga uten å være i nærheten av å sovne, og det etter helt vanlige dager hvor jeg står opp tidlig. Har blitt til at jeg tvinger meg selv til å ligge lenge nok til å sovne to netter (den andre noen timer senere enn den første), så sitter oppe den tredje og legger meg neste kveld rimelig stuptrøtt. Repeat.

 

Det er hardt. Moro med hallusinasjoner innimellom da. Eneste positive med dette.

Lenke til kommentar

Har ferie og jobber heldigvis seinvakt de dagene jeg har vakt.

 

Ellers begynner natten med å surfe litt rundt på diverse fora, kikke litt på facebook, prate med folk på MSN, deretter noen timer med spilling så 3-4 episoder av en serie. Legger meg vel mellom alt fra 4 til 6 om natten/morgenen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ferie. Hadde en avtale med meg selv om å stå opp tidlig i sommerferien for å få mer ut av den. Men siden selve "signaturen" på sommerferie er sene kvelder/netter og seige morgener, blir det til at jeg ofte drøyer til rundt 3-4 tida før jeg legger meg.

 

 

 

 

Haha, jeg er også slik, sove mindre og mer av resten så lenge det ikke er arbeid og  noen ganger for å få mer ut av sommerferien sover jeg. Ah, deilig å sove til snet på ettermiddagen! :cool:

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...