Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva synes du om nattameldinger?


Gjest bonaqua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres kanskje teit ut, men når jeg var sammen med kjæresten min sendte vi hverandre alltid natta -og morgenmelding. Var nesten litt avhengig av å sende dette til hverandre. ;)

 

Har alltid hatt det slik her også i forhold. Ble vell bare en vanesak:) Synest det gikk helt greit siden vi som regel snakket sammen før vi skulle legge oss, men kunne bli litt irriterende når dama ble sur og trodde det var noe gale når hun ikke fikk nattamelding..

Lenke til kommentar

Høres kanskje teit ut, men når jeg var sammen med kjæresten min sendte vi hverandre alltid natta -og morgenmelding. Var nesten litt avhengig av å sende dette til hverandre. ;)

Så glemmer du det, og han/hun blir pissed.

Og akkurat det sier litt om at det er viktig for noen..

 

 

Om det ikke betyr så mye for deg selv kan det kanskje bety en god natt for den du er glad i? Er ikke så flink til å sende nattameldinger selv, men blir nesten helt apekatt om jeg ikke får en...

 

Litt på en måte en bekreftelse på at man tenker på hverandre? Koselig synes jeg!  :thumbup:

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God morgen melding må være noe av det dummeste. Hvordan vet du om motparten er våken? Om h*n sover, skal du vekke de for og si god morgen? Nei, blir for dumt.

 

Men nattameldinger derimot, om det ikke er klokka 4 om morgenen, er det bare og kjøre på.

Man sender det jo gjerne til folk man kjenner, og da vet man vel somregel når de bruker å sto opp.

 

Jeg bruker å ringe og vekke kollegaene mine, det setter de pris på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God morgen melding må være noe av det dummeste. Hvordan vet du om motparten er våken? Om h*n sover, skal du vekke de for og si god morgen? Nei, blir for dumt.

 

Men nattameldinger derimot, om det ikke er klokka 4 om morgenen, er det bare og kjøre på.

 

De jeg sender meldinger til, har enten vibrasjon, eller total lydløs, har aldri opplevd at noen våkner av en melding. Jeg pleier faktisk sende "god morgen" når jeg legger meg, da jeg gjerne legger med 3-4 timer senere enn de jeg kjenner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...