Gå til innhold

Linux er en terrortrussel...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe :lol:

 

Aha, så det er det som er bra med dyr, lukket programvare, at ingen andre land enn USA har råd til den, ergo USA er de eneste som sitter igjen med OS til maskinene sine, ergo USA ruler verden, ergo StoreBush klapper LilleBush på hodet... :D

 

Når man ikke får lov til å gi bort ting lenger, da er det noe seriøst galt med samfunnet vårt :roll:

 

MarcelSB

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg ble så skremt så jeg sletta Linux og kjøpte en haug med MS lisenser. Var redd den ville ta over huset og bilen her mens vi ligger og sover. Føler meg tryggere med blåskjerm :roll:

 

 

SCO suger og håper alle der får SARS mens de blir voldtatt av en gjeng homser og lesber(homser for gutta og lesber for kjerringa)

Lenke til kommentar

Dette er jo forsåvidt sant da.. Linux er ett bra produkt som satt sammen i rett funksjon sikkert kan brukes til terrorisme eller utvikling av atomvåpen. Så om regjeringen ikke eksporterer ett software produkt til f.eks nord korea så kan det vell ikke tenkes at de pirat kopirer det? Sånt gjør vell ikke mennesker i nord korea?

 

Men la oss og huske å kutte internet (de kan jo kommunisere via email) åså må vi slutte å kryptere ting.... ikke nok med at det kan holde bedrifshemmeligheter hemmelige, men det kan jo misbrukes til å sende terror info.

Lenke til kommentar
Dette er jo forsåvidt sant da.. Linux er ett bra produkt som satt sammen i rett funksjon sikkert kan brukes til terrorisme eller utvikling av atomvåpen. Så om regjeringen ikke eksporterer ett software produkt til f.eks nord korea så kan det vell ikke tenkes at de pirat kopirer det? Sånt gjør vell ikke mennesker i nord korea?

 

Men la oss og huske å kutte internet (de kan jo kommunisere via email) åså må vi slutte å kryptere ting.... ikke nok med at det kan holde bedrifshemmeligheter hemmelige, men det kan jo misbrukes til å sende terror info.

 

Hvorfor ikke ta alle sammen, fly dem til en øde militær base, sette bind for øya på dem og kaste dem i ett bur på 2x3m og putte 10 vakter til å overvåke deres minste bevegelser 24/7 ?

Lenke til kommentar
Dette er jo forsåvidt sant da.. Linux er ett bra produkt som satt sammen i rett funksjon sikkert kan brukes til terrorisme eller utvikling av atomvåpen. Så om regjeringen ikke eksporterer ett software produkt til f.eks nord korea så kan det vell ikke tenkes at de pirat kopirer det? Sånt gjør vell ikke mennesker i nord korea?
Men hvis man har lyst, så kan man terrorisere folk med omtrent hva det skal være.

På flyet f.eks., så får man jo ikke lov til å ta med neglesakser, strikkepinner, bunadssøljer osv. Men jeg fikk lov til å ta med meg Ringenes Herre, som er en rimelig tykk og god bok. Hvis jeg har veldig lyst, så tror jeg at jeg skulle klare å ta kverken på noen med Ringenes Herre-boka, like godt som med en strikkepinne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...