Gå til innhold

The Secret World, Den offisielle tråden.


  

42 stemmer

  1. 1. Hva tror du om the secret world?

    • Dette blir fremtidens MMO
    • Nokså bra
    • Slår ikke WoW
    • Ikke en sjanse


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg ser at det ikke finnes noen annen tråd om the secret world ifra før, så oppretter jeg en.

 

The Secret World (TSW) er et onlinespill som blir utviklet av det norske spillutvikleren Funcom. TSW er Funcoms tredje MMORPG etter Anarchy Online og Age of Conan.

 

TSW ble først annonsert 11. mai 2007 men ryktene om spillet begynte når Funcom startet en viral markedsføringskampanje den 6. mai som spiller på mystikken i spillets handling. Spillet ble først påbegynt i 2002, men produksjonen har blitt utsatt flere ganger ved andre spillanseringer som Drømmefall og Age of Conan.

 

I motsetning til andre MMORPG spill, vil ikke TSW ha et system hvor spillere vokser i levels og ønsker dermed å fjerne behovet for evigvarende 'grinding'.

 

Handlingen i spillet vil ta plass i nåtid og ta i bruk av virkelige plasser rundt omkring i verden.

Steder som Seoul, London og New York er nevnt. Det vil spilles på konspirasjonsteorier og bakgrunnshistorien skal spenne 100 millioner år tilbake i tid.

 

Spillet vil også blande det virkelige med det overnaturlige slik Funcom har gjort i tidligere spill som Den lengste reisen og etterfølgeren Drømmefall.

 

http://darkdaysarecoming.com

 

Hva tror du?

Jeg har alltid hatt en sans for slike "moderne" spill og når det blir gjort om til MMORPG så har jeg enorme forventinger.

 

Hvilken faction er du?

 

 

post-209735-1283120832,2393_thumb.jpg post-209735-1278247773,8314_thumb.jpg

post-209735-1278247768,4551_thumb.jpg

Endret av SnapShoot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...