Gå til innhold

Kamptråd - Argentina vs Tyskland (Kvartfinale)

Latias

VM  

46 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller har den godeste Latias glemt å lage kamptråd for Spania - Paraguay?

Ikke det at jeg krever at han skal gjøre det, for det han har gjort hittil i VM er en strålende jobb.

Skrevet

Er det bare meg eller har den godeste Latias glemt å lage kamptråd for Spania - Paraguay?

Ikke det at jeg krever at han skal gjøre det, for det han har gjort hittil i VM er en strålende jobb.

Den kommer nok snart skal du se :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvem jeg heier på! Begge lagene spiller fantastisk fotball og jeg vil se begge videre..

Jeg tror jeg holder mest med Tyskland denne kampen..

Skrevet

Hmmm... Tv2 sier Podolski har overrasket stort i VM?

Trodde han var en av de som kunne gjøre det ganske bra. Mulig han har spilt bedre enn forventet, men er forskjell på det og å overraske stort...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke helt sikker på hvem jeg heier på egentlig. Men vinneren av denne kampen håper jeg vinner hele Vm og halve kongerike.

Skrevet (endret)

Må ikke undervurdere tyskerne nå folkens, så jo hvordan England klarte seg ;)

Undertegnede heier hvertfall på våre nesten-naboer i syd! :)

Endret av LucarioX
Skrevet

Heier i dag på det laget som underholder meg mest. Har ingen sterke følelser for noen av lagene. Men liker det faktum at Tyskland er mindre hypet enn Argentina.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg for hvilket lag jeg heier på, men tror jeg heller mest mot Tyskland.

Heier på underholdne kamp jeg. :thumbup:

Skrevet

Vittig å høre Drillo hvordan han kritiserer lag fordi de ikke spiller slik han liker det. United har i langt tid spilt possession-fotball, han må virkelig hate United...

Folk bør ikke glemme at Argentina knapt har sluppet inn mål i VM.

Tror ikke Tyskland klarer å stå tilbake for Maradona og Argentina!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...