Gå til innhold

Kamptråd - Uruguay vs Ghana (Kvartfinale)

Latias

VM  

24 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fantastisk kamp. Uruguay dominerer i startern, da trodde jeg at det her skulle bli vanskelig for Ghana. Men nei da, Ghana kommer tilbake og skaper flere sjanser, og ikke minst et mål helt på tampen. Dette blir spennende :new_woot:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Irriterende at jeg ikke har tv4 ja.

Skrevet

Fin avslutning på førsteomgangen, får håpe Ghana har Nederland-Brasil i tankene når de går ut til andreomgangen.

Skrevet

"KOM IGJEN. LA OSS DANSE, NILS JOHAN!!! GHANA I LEDELSEN. MUNTARI FRA 100 METER!!!"

:ermm:

heahaehaehaehae :D

Mannen må på kommentator kurs... det vet da alle ^^

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Herlig mål av Muntari :love:

e: Noen som har en oversikt over hvilke klubblag som har flest mål i VM så langt?

Barcelona, Inter og Bayern har vel flest skal jeg tro.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Real har også en del.

45 sekunder med piraten Langli og eksperten Børrestad i pausen. TV2 sine sendinger blir bare bedre og bedre før PL. Det neste blir vel at vi kun må høre på Twitter-fyren i hele pausen. :w00t:

Skrevet

Real har også en del.

45 sekunder med piraten Langli og eksperten Børrestad i pausen. TV2 sine sendinger blir bare bedre og bedre før PL. Det neste blir vel at vi kun må høre på Twitter-fyren i hele pausen. :w00t:

Det neste blir vel 15min pause non-stop. Uten studio.

:shrug:

Skrevet

Walter G blir utalatt for emte gang av en uforståelig grunn, dessuten blir Lodeiro, et potensielt stjerneskudd i dette VM, starffet for sitt røde kort i sine første VM minutter og sin første VM kamp.

Han får 45 minutter i dag, så gjenstår det å se hva han kan bidra med offensivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...