Gå til innhold

Nå kan du oppgradere HTC Hero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerte ikke å stille datoen verken 1 mnd., 2 mnd. eller 1 år frem i tid. Har latt den ligge i lader med WiFi på i flere dager uten at den reagerte. Firmware er fortsatt 1.5.

 

Første og siste gang jeg kjøper HTC.. :-/

Endret av MMM
Lenke til kommentar

Fungerte ikke å stille datoen verken 1 mnd., 2 mnd. eller 1 år frem i tid. Har latt den ligge i lader med WiFi på i flere dager uten at den reagerte. Firmware er fortsatt 1.5.

 

Første og siste gang jeg kjøper HTC.. :-/

 

Du ER klar over at oppdateringen kaaaaaaanskje ikke sendes ut til alle på en gang? Jeg fikk min idag..

Lenke til kommentar

Jeg fikk først oppdater valget i "Om telefonen" etter at jeg hadde oppdatert. Ny funksjonalitet?

 

Ellers merker jeg ikke noe forskjell på telefonen etter at jeg oppdaterte. Alt ser ut til å virke som før.

 

Er telefonen konkurransedyktig mot eksempelvis modeller som wildfire og legend etter oppdateringen? Prisen er ikke særlig ille nå, og i og med at den har 2.1...

Lenke til kommentar

Jeg fikk først oppdater valget i "Om telefonen" etter at jeg hadde oppdatert. Ny funksjonalitet?

 

Ellers merker jeg ikke noe forskjell på telefonen etter at jeg oppdaterte. Alt ser ut til å virke som før.

 

Er telefonen konkurransedyktig mot eksempelvis modeller som wildfire og legend etter oppdateringen? Prisen er ikke særlig ille nå, og i og med at den har 2.1...

Jeg ser ingen grunn til å kjøpe wildfire eller legend om jeg hadde en hero

Lenke til kommentar

Har testet Legend. Bortsett fra bedre byggekvalitet og skjerm, føles den helt lik som Hero.

 

@Crazychip

Merker du ingen forskjell på telefonen etter oppdateringen, har du ikke skrudd den på engang. Alt ser ut til å ha en mer intens/glatt look, og nettleseren er faktisk brukbar før sidene er ferdiglastet. De forskjellige radioswitchene har blitt til én widget. Animasjonen for å "snu" skjermen er borte etc..........

Lenke til kommentar

Fungerte ikke å stille datoen verken 1 mnd., 2 mnd. eller 1 år frem i tid. Har latt den ligge i lader med WiFi på i flere dager uten at den reagerte. Firmware er fortsatt 1.5.

 

Første og siste gang jeg kjøper HTC.. :-/

 

Du ER klar over at oppdateringen kaaaaaaanskje ikke sendes ut til alle på en gang? Jeg fikk min idag..

 

Nei, det var jeg ikke klar over.

Har fremdeles ikke fått noen oppdatering. Er det andre ting jeg burde vite, som jeg på magisk vis allerede burde være klar over?

Lenke til kommentar

@MMM

Beklager sarkasmen min :)Jeg tenker ikke.

 

De sender ikke ut oppdateringen til alle på en gang pga at detville blitt fortungt for serverne deres.

 

Ta en kikk på denne linken hvis telefonen fremdeles ikke vil motta noen oppdatering:

http://www.htc.com/no/SupportDownload.aspx?p_id=283&cat=2&dl_id=671

 

Det bør funke, men vær nøy med å følge instruksene på sånne ting, man kan lett overse noe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...