Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp med å starte COD 4 : MW i multiplayer !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skulle teste COD4: MW 1 på multiplayer nå. Fikk en feilmelding at det hadde sluttet å virke med en gang jeg startet det. Det rakk ikke å starte opp en gang. Kun sort bilde før meldingen kom opp.

Prøve å reinstallere spillet med deg hjalp ikke.

Single player virker fint.

Hva kan være problemet ?

Edit: Skriveleif i emnetittel.

Endret av ArneAustenaa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på kontrollpanel --> maskinvare og lyd --> lyd --> høyreklikk i boksen under avspilling og velg "vis deaktiverte enheter" og "vis frakoblede enheter", samme gjør du med mikrofon.

Skrevet

Gå på kontrollpanel --> maskinvare og lyd --> lyd --> høyreklikk i boksen under avspilling og velg "vis deaktiverte enheter" og "vis frakoblede enheter", samme gjør du med mikrofon.

Han har ikke problemer med lyden.

Hvordan OS har du?

Skrevet

Det er ikke lyden som fikses, ffs.

Mange som har hatt samme problem, inkludert meg, men ved å gjøre dette fikses det.

Skrevet

Windows 7 64-bit. Holder på å laste ned 1.6 patchen, kanskje det hjelper ?

Prøv det du.

Det er ikke lyden som fikses, ffs.

Mange som har hatt samme problem, inkludert meg, men ved å gjøre dette fikses det.

Det funket for deg, men det er ikke sikkert at det funker for ArneAustenaa.

Skrevet

Når det har funket for millioner av andre CoD4-spillere - tror du det ikke er verd å prøve en gang?

Men jeg har testet det. Og det virket ikke. Testet det med en gang du gidde tipset ;)

Skrevet (endret)

Putt en hvilken som helst 3,5-millimeters plugg i mikrofon-inngangen på PCen din og se om det hjelper.

Edit: Og til dere uvitende; dette er en kjent fiks som har hjulpet mange, på lik linje med den liiland postet.

Endret av Benny
Skrevet

Putt en hvilken som helst 3,5-millimeters plugg i mikrofon-inngangen på PCen din og se om det hjelper.

Edit: Og før jeg blir flamet av uvitende idioter; dette er en kjent fiks som har hjulpet mange, på lik linje den liiland postet.

Idioter og idioter.... Jeg ser bare ikke logikken i det.

Skrevet

Edit: Og før jeg blir flamet av uvitende idioter; dette er en kjent fiks som har hjulpet mange, på lik linje den liiland postet.

Idioter og idioter.... Jeg ser bare ikke logikken i det.

Så hvorfor uttale deg om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...