Gå til innhold

TV2s Tour de France manager 2010! [Liga: diskusjon.no]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør det du, aunmar. Du har vært en reddende engel flere ganger under VM-manager. :D

 

Latterlig at man bare har 20 bytter gjennom 21 etapper. Under en bytte pr. dag, det kan bli tøft for oss som liker å bytte en del. Heldigvis valgte jeg på forhånd ut et lag som skulle slåss om poeng på søndagens etappe, så jeg slipper å bruke noen bytter allerede nå.

Lenke til kommentar

Har vel nesten vært for mange bytter i VM-manager hittil. Føler det blir for mye "fiksing" av topplag pga man sender innpå spillere som garantert skaffer poeng. I Tour-manager må man faktisk være litt taktisk.

 

Har forøvrig sendt mail til TV2 Sporten og spurt hvorfor vi ikke får reprise av TdF-magasinet på hovedkanalen.

Lenke til kommentar

Gjør det du, aunmar. Du har vært en reddende engel flere ganger under VM-manager. :D

 

Latterlig at man bare har 20 bytter gjennom 21 etapper. Under en bytte pr. dag, det kan bli tøft for oss som liker å bytte en del. Heldigvis valgte jeg på forhånd ut et lag som skulle slåss om poeng på søndagens etappe, så jeg slipper å bruke noen bytter allerede nå.

 

Med tanke på at man "i virkeligheten" ikke har noen bytter, synes jeg at 20 bytter er mer enn nok. Tanken er jo at man skal sette opp et lag som kan ta poeng jenvt over hele touren.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvorfor Fuglsang fikk 40 poeng for sin 52. plass på tempoen når Boom fikk 0 poeng for sin 32. plass? Synes hele poengsystemet virker fishy. Liten samhandling mellom resultatlista og hvilke ryttere som gjorde det bra på tempoen annet enn de helt i toppen ser det ut som.

 

EDIT: Fant det ut, Fuglsang er på samme lag som Cancellara... Er det mulig! Fuglsang får poeng fordi en lagkamerat på en tempo vinner etappen? Latterlig system, kan skjønne at Brett Lancaster skulle fått poeng for optrekket sitt om hushovd vinner spurten idag, men ingen av rytterne på Saxo Bank påvirket Cancellara i retning seier igår, idiotisk.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...