Gå til innhold

Apple iOS 4 tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, han fikk oppdatert ihvertfall men mistet alle kontaktene sine og kalenderen er tom. Synkroniserer ikke iPhone til skyen jevnlig?

Ikke med mindre du aktiverer det! :)

 

  • Om jeg på settings slår på character count for messages så teller den ikke når jeg skriver SMS'er

Jeg hadde samme "problem", men fant ut at bokstavtelleren (forslag til bedre beskrivelse?) dukker opp kun hvis du skriver mer enn én linje. Den vises over Send-knappen!

Lenke til kommentar

Hmmph. 4 timer inn i installering av OS4, og iTunes henger, tilsynelatende 5% inn i installasjonen, men den har ikke rørt seg på aldri så lenge. På telefonen er det et eple over en tom progressbar.

 

Til slutt ga jeg opp og plugget ut telefonen, og drepte iTunes. Telefonen er umulig å slå av. Hva nå? :mad:

Lenke til kommentar

Gjorde et lite søk og kom over dette:

 

I had the same problem attempting to upgrade my 3G to IOS 4. I also got to the backup part and nothing seemed to be happening after waiting for an hour. Here is the solution I found:

 

with your iPhone connected to iTunes, click upgrade

 

allow the IOS 4 package to download.

 

when you get to the backup step and it hangs, click 'stop' in iTunes

 

sync your iPhone

 

go back to iTunes and click 'restore'. This will do a clean install of the IOS 4 package that you have already downloaded

 

sync your iPhone.

 

The whole process for me took around 15 minutes. I now have IOS 4 and my phone is completely synced with the prior settings, apps, music, photos, etc.

 

Kilde

 

Verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...